بازدید 8939

دانلود آهنگ جدید از همیشه آسان‌تر در رسانه نوا

کد خبر: ۹۲۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 06 October 2019

پیدا کردن و دانلود آهنگ جدید امروز به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است. از همین رو اگر شما هم می خواهید به مرجع دانلود آهنگ های جدید ایرانی دسترسی داشته باشید رسانه نوا بهترین گزینه است.

به گزارش «تابناک»، روزگاری برای دسترسی به جدیدترین آهنگ ها باید به مغازه ها و سی دی فروشی ها مراجعه می کردید. اکنون با گذر زمان دسترسی به سرویس های دانلود آهنگ راحت تر از گذشته شده است.

تنها با یک کلیک می توانید موزیک مورد علاقه خود را در رسانه نوا پیدا و آن را دانلود کنید. رسانه نوا تجربه و لذت دانلود آهنگ های جدید را با کیفیت بالا برای شما فراهم می کند. در بخش دانلود موزیک امکان انتخاب دسته بندی های موسیقی از سبک های پاپ، راک، جز، تلفیقی، مذهبی و... وجود دارد.

در این وبسایت امکان انتخاب کیفیت دانلود از میان کیفیت های 128KBPS و 320KBPS با پسوند MP3 وجود دارد. بالاترین کیفیت قابل دانلود برای Mp3 کیفیت 320 است که خروجی بسیار مطلوبی دارد. اما اگر شما در نگهداری فایل ها محدودیت دارید (فضای هارد شما کم است) می توانید از نسخه 128 که حجم تقریبی آن یک سوم فایل اصلی است استفاده کنید.

همچنین رسانه نوا امکان پخش آنلاین آهنگ ها را نیز برای شما در نظر گرفته تا علاوه بر دانلود آهنگ جدید بتوانید از سرویس استریم موسیقی نیز استفاده کنید.

سرویس استریم موزیک در رسانه نوا بصورت خودکار آهنگ ها را تغییر می دهد. همچنین استریم و پخش آنلاین موسیقی براساس سرعت اینترنت شما انجام می شود پس اصلا نگران کندی سرعت نباشید.

علاوه بر دانلود آهنگ جدید، امکانات دیگری نیز در این وبسایت موجود است. برای مثال شما می توانید اوقات فراغت خود را به تماشای کنسرت های هنرمندان بنشینید و یا مصاحبه هنرمند مورد علاقه خود را تماشا کنید.

از سوی دیگر نوا دارای بخشی تحت عنوان هنرمندان است که اطلاعات دقیق و کاملی در خصوص خوانندگان، بازیگران و... در ان درج شده است. پیگیری اخبار هنرمندان از این طریق به سادگی امکان پذیر است.

بخش دیگری که برای برطرف سازی نیاز کاربران در نظر گرفته شده، دانلود فیلم است. در این بخش می توانید آخرین عناوین دنیا را با زیرنویس یا دوبله فارسی دانلود کنید. دانلود فیلم های جدید به سادگی در نوا امکان پذیر است.

همین الان وبسایت رسانه نوا را باز کنید و به راحتی هرچه تمام تر موسیقی گوش کنید و فیلم دانلود کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر