بازدید 4254
۱
نمایندگان خانه ملت مطرح کردند:

مجلس در کنار فعالان صنعت خدمات ارزش‌افزوده ایستاده

کد خبر: ۹۲۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 05 October 2019

اشتباهات مدیریتی دولت یکی از موضوعات اساسی آسیب‌رسان در حوزه صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزش‌افزوده است.

به گزارش «تابناک»، نمایندگان مردم در خانه ملت می‌گویند: «دولت‌ها به طور کل و فارغ از گرایش سیاسی‌شان، به‌دنبال در اختیار نگه داشتن موضوعات مهم، جذاب و پول‌سازی همچون مارکتینگ‌های نوین، استارتاپ‌های جدید و صنعت تولید محتوای اپراتوری هستند چراکه با این کار ولع قدرت خود را پاسخ می‌دهند اما با این کار مانع از رونق و رشد بخش خصوصی در این حوزه‌ها شده‌اند به همین دلیل نماندگان مردم در خانه ملت مجلس با قاطعیت در کنار فعالان صنعت خدمات ارزش‌افزوده ایستاده‌اند.»

 محمد حسینی نماینده مجلس:

هنر مسئولان؛ ایجاد قوانین برای صنعت خدمات ارزشافزوده نــه برخورد قهری!

عضو کمیسیون بودجه مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت جدی گرفتن صنعت خدمات ارزش‌افزوده و برنامه‌ریزی برای رونق آن ضروری می‌داند و می‌گوید: متاسفانه مسئولان یا به سمت مقابله و قلع و قمع کامل این فضاها می‌رود یا آنکه به دلیل رها کردن، عدم نظارت، نبود مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح موجب بروز مشکلات، سوءاستفاده‌های مختلف در این فضا می‌شوند.

این نماینده مجلس معتقد است صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزش‌افزوده دیجیتالی و استارتاپی یکی از پر اشتغال‌ترین بخش‌ها با توجه به توانمندی و علاقه جوانان تحصیلکرده است لذا جدی گرفتن این صنعت و برنامه‌ریزی برای رونق آن ضروری است و دولت و مجلس باید در این راستا زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنند.

نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس:

دولتها با در اختیار نگه داشتن موضوعات مهم همچون استارتاپها ولع قدرت خود را پاسخ میدهند!

نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با فارس بر ضرورت حمایت دولت و مجلس صنعت جدید و نوپای خدمات ارزش افزوده در ایران تاکید می‌کند و می‌گوید: نهادهای موازی تصمیم‌گیرنده متعدد هستند به همین دلیل تصمیم یک دستگاه می‌تواند برنامه‌ریزی دستگاه دیگر را تحت‌شعاع قرار دهد،

او ادامه می‌دهد: بهم‌ریختگی مدیریتی یکی از موضوعات اساسی آسیب‌رسان در حوزه صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزش‌افزوده است.

وی معتقد است دولت‌ها به طورکل و فارغ از گرایش سیاسی‌شان به‌دنبال در اختیار نگه داشتن موضوعات مهم، جذاب و پول‌سازی همچون مارکتینگ‌های نوین، استارتاپ‌های جدید و صنعت تولید محتوای اپراتوری هستند چراکه با این کار ولع قدرت خود را پاسخ می‌دهند اما مانع از رونق و رشد بخش خصوصی در این حوزه‌ها شده‌اند.

 سلیمی نماینده مجلس با اشاره به سال رونق تولید:

تاکید بر حمایت بیشتر دولت و مجلس از صنعت نوپای خدمات ارزشافزوده

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر اینکه دولت حامی کارآفرینان باشد و بسترسازی و بومی‌سازی کند، می‌گوید: بهتر است مسئولان و مقامات به‌جای فرصت‌طلبی برای مطرح کردن خودشان و تاکید بر عبارت‌هایی مانند «تعطیلی»، فکری برای ده‌ها هزار شاغل در این حوزه اندیشیده و حقوق شهروندی را رعایت کنند.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه مجلس باید از سازمان‌های مربوطه درخصوص وضعیت تولید محتوای اپرتوری در کشور مطالبه‌گری کند، مطرح کرد: هیچ فردی در مجلس موافق تعطیلی «صنعت تولید محتوا و خدمات ارزش‌افزوده اپراتوری و دیگر صنایع زیرمجموعه صنعت دیجیتال» نیست بلکه باید ایرادات آن را بر طرف کرد چراکه با تعطیلی آنها عرصه برای جولان دشمنان انقلاب بیش از این باز می‌شود.

 فاطمه حسینی نماینده مجلس:

هیچ فعالیت و صنعتی به اندازه تولید محتوای اپراتوری برای کشور درآمدزا نیست

عضو کمیسیون اقتصادی و فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت می‌گوید: تقویت صنعت تولید محتوا در راستای ایجاد ارزش‌افزوده در حوزه نوآوری و فناوری ضروری است، هیچ فعالیت و صنعتی به اندازه این حوزه برای کشور درآمدزا نیست و به‌یقین رشد این حوزه مشاغل مختلف الکترونیکی و دیجیتالی ایجاد می‌کند.

وی ده‌ها هزار شغل از طریق صنعت تولید محتوای اپراتوری ایجاد می‌شود، بیان کرد: دولت و مجلس برای ایجاد زیرساخت‌های امنیتی و مقابله با متخلفان در کنار بخش خصوصی باشد و با تسهیل شرایط، اصلاح قوانین و برداشتن موانع مسیر را برای آن‌ها هموار کنند.

حسینی با یادآوری اینکه در برنامه ششم توسعه کشور بسط و گسترش کسب و کارهای نوین و استارتاپی مورد تاکید قرار گرفته است، ادامه داد: دولت و مجلس باید بستر را برای رونق صنعت تولید محتوای اپرتوری و خدمات ارزش‌افزوده فراهم کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
از چی دفاع می کنید؟ خدمات ارزش افزوده یه اسم برای کلاهبرداری خورد خورد از مردمه. اینکه از فلان جا یه پیامک برای من بیاد و یه مطلب چرت بفرسته و هر بار یه مبلغی کم کنه به حساب من، چه ارزش افزوده ای ایجاد می کنه؟ اونم وقتی من ازش مطلع نیستم و راضی نیستم. این دزدیه نه ارزش.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس