بازدید 8405
۲
گزارش تابناک

علی دایی سرمربی یک تیم لیگ برتری می‌شود

پیش از این علی دایی چند پیشنهاد از تیمهای شهرستانی را رد کرده بود و دلیل این موضوع را هم ضرورت خانوادگی برای کار در تهران عنوان کرده بود اما حالا مشخص نیست چه تصمیمی بگیرد. در این میان گفته می شود پیکانی ها هم قصد دارند علی دایی را جای حسین فرکی بنشانند. حضور دایی در پیکان، به نوعی طعنه به تیم رقیب یعنی سایپا محسوب می شود
کد خبر: ۹۲۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ 04 October 2019

سرمربی جدید گل گهر در هفته آینده معرفی می‌شود و حالا گزینه های بیرون مانده لیگ برای هدایت این تیم شهرستانی ردیف شده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم گل گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی شکست خورد تا سومین باخت پیاپی را در فصل جدید تجربه کرده باشد. نتایج ضعیف گل گهر در شش هفته ابتدایی لیگ نوزدهم باعث نارضایتی مدیران این باشگاه از شرایط فنی تیم شده و به همین خاطر وینگو بگوویچ سرمربی کروات این تیم طی روز‌های آینده جای خودش را به سرمربی جدید خواهد داد.

علی دایی جدی‌ترین گزینه جانشینی وینگو در تیم گل گهر است که گفته می‌شود بین او و باشگاه سیرجانی توافقاتی حاصل شده است و احتمال دارد طی دو سه روز آینده دایی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود. پیش از این علی دایی چند پیشنهاد از تیمهای شهرستانی را رد کرده بود و دلیل این موضوع را هم ضرورت خانوادگی برای کار در تهران عنوان کرده بود اما حالا مشخص نیست چه تصمیمی بگیرد. 

در این میان گفته می شود پیکانی ها هم قصد دارند علی دایی را جای حسین فرکی بنشانند. حضور دایی در پیکان، به نوعی طعنه به تیم رقیب یعنی سایپا محسوب می شود که این مربی سرشناس را بخاطر اعتراض به شرایط مالی و افشاگری هایش اخراج کرده بود.

فعلا لیگ برتر دو هفته تعطیل است و فرصت برای تغیبرات روی نیمکت های لیگ وجود دارد. بازیکنان گل گهر تا روز دوشنبه استراحت را در دستور کار خود دارند و تمرینات این تیم از ۱۶ مهر از سر گرفته خواهد شد و ممکن است معارفه سرمربی جدید نیز در همین روز انجام شود.

علی دایی سرمربی یک تیم لیگ برتری می‌شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگر دایی مربی پرسپولیس بشه ؛ حضور تماشاچیان آذری از بازیهای پرسپولیس چشمگیر میشود
حرف هاي دايي افشاگري نبود مزخرف و هوچي گري بود.
دايي انتظار داشت 100 برابر حقوق كارگران سايپا را در اين شرايط سخت تحريمي بدهند به ايشان تا با دريافتي ميلياردي شوت بزنند كنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها