بازدید 13443
سومین شکست قهرمان سه دوره اخیر لیگ در هفته ششم!

یحیی با گل دقیقه ۹۲ در مشهد، پرسپولیس را از پای درآورد / کالدرون، صندلی اش را به برانکو تعارف کرد

شهرخودرو ضمن دستیابی به اولین پیروزی تاریخ خود مقابل پرسپولیس به رده دوم صعود کند که البته با برد تراکتور آن‌ها دوباره به رده سوم بازخواهند گشت. پرسپولیس هم با ۹ امتیاز از شش بازی در رتبه هفتم جدول قرار خواهد گرفت که برای فاتح سه دوره اخیر لیگ زنگ خطر محسوب می شود. زمزمه اخراج کالدرون از ورزشگاه امام رضا شنیده شد
کد خبر: ۹۲۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 04 October 2019

پرسپولیس که طی چند سال اخیر در کل مسابقات یک فصل به زحمت دو یا سه بار می باخت، امشب در هفته ششم لیگ نوزدهم سومین شکست را هم تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدار‌های هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در حضور بیش از ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. یحیی گل محمدی ۱۰ بازی بود که مقابل پرسپولیس به پیروزی دست نیافته بود و با این برد، طلسم نبردن‌های پرسپولیس هم برای او شکسته شد.

تعطیلات دوهفته ای لیگ در بهترین زمان برای پرسپولیس رقم خورده است؛ چه برای بازسازی تیمی و تاکتیکی و چه برای تغییرات روی نیمکت اگر مدیران این باشگاه به این نتیجه رسیده باشند که تغییر برای متحول کردن پرسپولیس لازم است.

ترکیب شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، سروش رفیعی (۷۳ - روح‌الله باقری)، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی (۸۳ - کارلوس آلبرتو رودریگرز)، محمدعلی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر (۱۰ - فرشاد فرجی)، یونس شاکری و علی نبی‌زاده.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد نادری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری (۹۰ - مهدی عبدی)، سیامک نعمتی (۹۰ - حسین ماهینی)، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن (۷۹ - امید عالیشاه)، مهدی ترابی و علی علیپور.

یحیی گل محمدی سرمربی شهرخودرو که انتخاب اصلی سرخپوشان بعد از جدایی برانکو محسوب می‌شد و مذاکرات مدیران دو تیم برای این انتقال با توافق همراه نشد، موفق شد بعد از چهار بازی ناکامی برابر پرسپولیس، تیمش را به پیروزی برساند. شهرخودرو نیز به اولین پیروزی تاریخ خود برابر پرسپولیس دست یافت. حالا زمزمه ها برای بازگشت برانکو و تحویل گرفتن تیمی که اغلب بازیکنانش را خودش جذب پرسپولیس کرده است، به گوش می رسد.

گابریل کالدرون که با تعویض‌های عجیب در دیدار مقابل سپاهان زمینه‌ساز شکست تیمش شده بود، این بار هم با دو تعویض همزمان در دقایق آخر به تیم شهر خودرو این باور را داد که می تواند در دقایق کم باقیماتنده روی دروازه تیم میهمان خیمه بزند و به گل برسد که همین اتفاق هم افتاد.

شرح گل

شهرخودرو ۱ پرسپولیس ۰ (دقیقه ۳+۹۰): ارسال قاسمی نژاد از روی نقطه کرنر، در نقطه کور خط دفاعی پرسپولیس با ضربه سر زیبای فرجی یک گل دیرهنگام و شیرین برای شاگردان یحیی به دنبال داشت.

یحیی با گل دقیقه ۹۲ در مشهد، پرسپولیس را از پای درآورد / کالدرون، صندلی اش را به برانکو تعارف کرد

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۴: رحمتی در حالی که قصد داشت پاس رو به عقب دفاع تیمش را دور کند ضربه‌اش به پای علیپور خورده و توپ در حالتی کاملاً خطرناک به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۱۵: ضربه سر خطرناک شاکری می‌رفت در گوشه دروازه پرسپولیس جای بگیرد، اما بیرانوند توپ را با کمک تیر دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۹: شاکری باز هم می‌توانست روی ضربه سر دروازه بیرانوند را باز کند، اما عکس‌العمل خوب این دروازه‌بان، دروازه پرسپولیس را نجات داد.

دقیقه ۴۳: ترابی قدر پاس خوب علیپور را ندانست و ضربه‌اش را از زاویه بسته دروازه سیدمهدی رحمتی از گوشه محوطه جریمه به اوت زد.

دقیقه ۵۸: ارسال اکبر صادقی از جناح چپ پرسپولیس می‌رفت با ضربه سر شاکری به گل تبدیل شود که این بازیکن سایه توپ را زد.

دقیقه ۶۱: بیرانوند شوت رفیعی را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۶۲: علیپور بجای پاس به همبازیانش با یک شوت محکم ضربه‌اش را از پشت محوطه جریمه به اوت زد.

دقیقه ۶۶: پرسپولیس در کناره محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که ترابی این ضربه را یک ضرب در حالت خطرناک به اوت زد.

دقیقه ۷۶: بشار رسن در گوشه محوطه جریمه شهر خودرو صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه‌اش توسط رحمتی مهار شد.

دیدار شهرخودرو و پرسپولیس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۵
برانکو هم با حمایت وزارت و داوری برندهمیشد و تیم خودی پرسپولیس بدون حمایت داوری همینه. تیمهای شهرستانی خوب زدند له کردنش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
تو از چی سوختی?!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
خخخخ نسوخته . تو از چی سوختی
مازنی
| Germany |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
گل دق ۹۲ فرشاد. فرجی. مازندرانی. پرسپولیس. را ویراندکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
واقعیتو گفتی کاکه
توهم شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
واقعا آنقدر سخته که حقیقت سروری پرسپولیس طب این چند سال گذشه اعتراف کنید؟
الان چی شد که دیگه حمایت نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه وزیر عوض شده؟؟؟؟؟؟
بابا خجالت هم خوب چیزیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
اینقدر هم علیه کالدورن جو درست نکنید. ما بمیریم هم دیگه برانکو را نمیاریم!
لااقل شما که دم از عزت مندی ایران می زنید، خجالت بکشید و دست از این کارهاتون بردارید!
برانکو بدون دادن مالیات، ایرانی ها رو فروخت به عربستان و گذاشت و رفت، بعد شما دارید براش بازارگرمی می کنی!
واقعا کارهاتون خنده داره...
عباسقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
البته سوختن امثال شما که مشخصه.
بهترین تیمهای دنیا بعد از قهرمانی افت میکنند خصوصا تیمهای ایرانی که معمولا ظرفیت لازم رو ندارن. پرسپولیس زلزله بعد از سه قهرمانی پیاپی اشباع شده و در عین حال دشمنان زیادی پیدا کرده. البته تیم کالدرون زیبا بازی نمی کند و کسانی که از فوتبال چیزی میفهمند میداند که ثانیه ها نتایج رو تعیین می کنند نه بهاته های بنی اسراییلی رقبا
لادن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
واقعیت همینه دیگه
با لابی همه میتونن قهرمان لیگ شن
سه دوره که سهله واسه صد دوره.
بنظر من کالدرون بهتر از برانکوست ، گر چه ممکنست صورت ظاهر قضیه گولمان بزند . اولا"کالدرون تازه با این تیم آشنا شده ثانیا" غرور کاذب بازیکنها خیلی بچشم میزنه ثالثا" طرفداری نا حق از سوی بعضی مسئولین و داوران ازآن، کمتر شده است . بالاخره مزد آن گرفت که کار کرد .
باخت پرسپوليس دردقيقه پاياني چه لذت بخش بود
پاسخ ها
نامی
| Germany |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
پرسپولیس که گل دقیقه 90 می زدی همه عمر / دیدی که چگونه گل دقیقه 90 پرسپولیس گرفت
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
شماها دیگه چرا ؟ خودتون هرهر و کرکر دقیقه نودین
دقیقه ۹۵ باخت به ماشین سازی
دقیقه۹۴ تساوی با فولاد
دقیقه ۹۳ تساوی با ذوب
واقعا با چه رویی ؟؟
حکایت دیگ به دیگچه میگه روت سیاه اینجاست
چهارساله دست و پا میزنین و گردن تون رگ به رگ شد بس که بللای جدول و دیدین و حسرتشو خوردین حالا دوتا گل و بوته رو بردین روتون زیاد شده و زبون درآوردین!!!
بعد دربی کجا بودین
خدایا شکرت. حق پرسپولیس بود که ببازه. به امید باخت‌های بیشتر و سنگین‌تر.
وزارت ورزش نباید با آمدن برانکو موافقت کند.اولا باید پول کالدرون را کامل بدهند که رقم کمی نیست.دوما برانکو هم چون پرسپولیس منت او را می کشد رقم نجومی طلب می کند ضمن اینکه وزارت ورزش باید به تبعیض در نگاه به دو تیم پایتخت پایان دهد اگر قرار بر حمایت است بعد از یک دهه دیگر نوبت استقلال است
برانکو یک سفره‌ای پهن است بشتاب!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
برگشتن این بنده خدا که با اون وضع تیمو ول کرد رفت توهین نه به پرسپولیس بلکه به کل فوتبال ایران و ورزش ایران و کلا مردم ایران خواهد بود
دشمنان خونی پرسپولیس همین الآن در باشگاه پست و مقام دارند.
داوری لیگ در حد فاجعه هستند کلا نتایج مسابقات بالای ۹۰درصد با تصمیمات اشتباه داوران رقم می خورد.مثلا بازی ذوب آهن با سپاهان که گل سالم ذوب آفساید اعلام شد.یا هفته قبلتر گل مردود ذوب به استقلال پذیرفته شد.باید تا نیم فصل دوم در تمام مسابقات از وی ای آر استفاده کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
دوست من داوری لیگ در حد و اندازه کیفیت بازی بازیکنان هست لطفا هر وقت مثل بوندسلیگا بازی کردیم شما هم توقع داوران مثل انجا را داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
اقا یا بانوی ناشناس. اگر در سن جوانی هستید شما تشریف ببرید و داور شوید. یا اگر جوان نیستید از بستگانتان بخواهید. تا شاید روزی متوجه شوید چرا داوری فوتبال ما زلف هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
گل دوم ذوب به استقلال کاملا صحیح بود
مافیایی که با امدن وی ای آر مخالفند همین حامیان برانکو هستند.نیم فصل دوم لیگ قبلی اگر از این فناوری استفاده می شد سپاهان قهرمان بود
در کنار زمین تیرک چوبی بود یا برانکو تفاوتی نداشت ، این وزارت ورزش و کمیته به اصطلاح داوران و انظباطی بود که پرسپولیس را به نتیجه میرساند . الان با این جنجالی که پیش آمده و بوی آن عالم گیر شده این آقایان مجبور شدند کمی عقب نشینی کنند و پرسپولیس واقعی تا حدودی رو نمایی شود پرسپولیسی که از بیت المال ارتزاق میکرد و میکند حتی در این اندازه هم نیست . اگر برانکو مرد میدان بود در عربستان هم نتیجه میگرفت و هفته چهارم با آن نتایج افتضاح اخراج نمیشد ، اگر برانکو مربی درست و حسابی بود در تیم ملی جواب میداد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
كميته ضد دوپينگ در نتايج تيمها خيلي تاثير داره و تيم پرسپوليس در اين چند سال علاوه بر موارد گفته شده از دوپينگ بازيكنانش بسيار سود يرده
تابناک رسانه پرسپولیسی
گل محمدی پارسال باید پرسپولیس رو می برد. کافی بود پارسال یک برد از پرسپولیس میگرفت الان قهرمان فصل 97-98 می بود
از برد تیم شهرم خوشحالم به امید قهرمانی شهر خودرو در ایران و آسیا
بیرانوند دلش در اروپاست، اجازه ندادید از پرسپولیس جدا بشه الان هر بازی یکی دو تا سه تا براتون میخوره. بیخودی تقصیر مربی نندازید.
دعا می‌کنم استقلال و پرسپولیس تمام بازی‌ها‌یشان را ببازند. از بیت‌المال مردم ایران در حلقوم بازیکنان و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌ریزند به چه حقّی؟
پرسپولیس دو تا بازیه داره به ماهینی میبازه
چرا گل محمدی خوشحالی نکرد مگر از شهر خودرو پول نمگیره که باریها رو ببره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
راضی به زدن این گل نبود یهوی این اتفاق افتاد
همش تقصیر پرسپولیس که میشینه بازیهای استقلال رو نگاه می کنه .... بفرمائید اینهم تاثیرش!!
تیم های تهرانی فقط هیاهو دارن ! تیم هایی مثل شهر خودرو چراغ خاموش وبدون حاشیه به نتیجه دلخواه می رسن.نوش جونشون!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان