بازدید 3182

وریا غفوری: از این پنالتی‌تر را برای استقلال نگرفتند

کد خبر: ۹۲۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 05 October 2019

کاپیتان استقلال از انگیزه تیمش برای دستیابی به روند بهتر خبر داد و از اینکه به دنبال پوشاندن نقاط ضعف خود هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، وریا غفوری، مدافع استقلال از تصمیمات داوری در بازی دیروز با گل گهر انتقاد کرد و البته اشتباه را جزیی از این حرفه دانست. اولین سوال از وریا درباره پنالتی بود که او اینطور پاسخ داد: خیلی خیلی سختگیرانه بود که بخواهیم این صحنه را پنالتی بگیریم. صحنه‌هایی بود که از این پنالتی‌تر بود، اما برای ما نگرفتند.

کاپیتان استقلال ادامه داد: ما در این چند بازی واقعا از داوری ضربه خوردیم، اما داوران هم اشتباه می‌کنند. البته تیم ما باید طوری باشد که این اشتباهات باعث نشود که ما در جدول از حریفان عقب بیفتیم. در ادامه باید قوی‌تر کار کنیم و بیشتر تمرین کنیم تا اشتباه داوری هیچ تاثیری در کار ما نداشته باشد.

غفوری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نبودن هواداران باعث بی استرس بازی کردن این تیم نشده ، گفت: نبودن هوادار از این لحاظ خوب بود که ما باید حتما این بازی را می‌بردیم. اما آن شور و حرارت وجود نداشت و انگار داشتیم در دیدار دوستانه بازی می‌کردیم. بچه‌ها شرایط سختی داشتند و نیاز داشتیم به بردن. ما به هواداران نیاز داریم و انشاالله آن‌ها آن بازی که دوست دارند را از تیم شان ببینند.

خبرنگاری از کاپیتان استقلال درباره ضعف گلزنی این تیم پرسید که او گفت: باید بیشتر کار کنیم و در این مورد بیشتر تمرکز کنیم. از موقعیت‌های خود بهتر سود ببریم و قطعا می‌توانیم بهتر بازی کنیم.

مدافع استقلال درباره گل‌هایی که این تیم زود دریافت می‌کند گفت: این بازی البته فرق داشت و پنالتی سختگیرانه بود. کل بازی دست ما بود و خیلی موقعیت داشتیم و می‌توانستیم شش گل بزنیم، اما فرصت سوزی زیادی داشتیم و البته همانطور که گفتم می‌توانیم بهتر شویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر