بازدید 1691

ریزش شدید ارزش شاخص‌های بازار بورس آمریکا

در پی انتشار آمارهای بسیار ضعیف از وضعیت تولید آمریکا، شاخص‌های اصلی بازار سهام این کشور با کاهش‌های بی‌سابقه مواجه شدند و شاخص داوجونز 490 واحد افت داشت.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 03 October 2019

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، بازارهای بورس آمریکا همچنان زیر خط قرمز فعالیت می‌کنند و شاخص‌های عمده‌ای مانند داوجونز، نزدک و S&P با کاهش‌های بی‌سابقه‌ای مواجه شدند. 

بر اساس این گزارش، شاخص داوجونز آمریکا 490 واحد کاهش داشت و نزدک و S&P500 هم روند کاهشی خود را ادامه دادند  و هر کدام 1.6 و 1.8 درصد کاهش را تجربه کردند.

این شاخص‌ها سه ماهه جدید را با شرایط خیلی بدی آغاز کردند به طوری که شاخص‌های داوجونز و S&P بدترین شرایط خود را از رکود بزرگ 2008 تاکنون تجربه کردند.

دونالد ترامپ اقدامات فدرال رزرو آمریکا را مقصر این ماجرا می‌داند و معتقد است که سیاست‌های نرخ بهره‌ای  بانک مرکزی این کشور مناسب نبوده است. 

طی دو روز گذشته شاخص داوجونز 3 درصد معادل 850 واحد ارزش خود را از دست داده است و شاخص‌های نزدک و S&P هم طی دو روز گذشته به ترتیب 2.6 و 2.9 درصد ارزش خود را از دست داده‌اند. 

بر اساس این گزارش، روز گذشته آمارهایی از وضعیت تولید کشور آمریکا منتشر شد که وضعیت اسفباری را در مورد تولید این کشور نشان می‌داد و این عاملی شده که سرمایه‌گذاران نگاه مثبتی به بازار نداشته باشند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر