بازدید 4473
۳

فرزندان اعضای هیات علمی «تسهیلات انتقال» در کنکور دارند 

کد خبر: ۹۲۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 04 October 2019
حسین توکلی گفت: آن چیزی که در برای فرزندان اعضای هیات علمی در نظر گرفته شده سهمیه برای قبولی در کنکور نیست فقط تسهیلات انتقال و تغییر رشته آن هم در شرایط خاص است. 

به گزارش میزان، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درباره سهمیه فرزندان اعضای هیات علمی در کنکور گفت: آن چیزی که در برای فرزندان اعضای هیات علمی در نظر گرفته شده سهمیه برای قبولی در کنکور نیست فقط تسهیلات انتقال و تغییر رشته آن هم در شرایط خاص است.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: فرزندان اعضای هیات علمی سهمیه ندارند بلک باید در کنکور شرکت کننده مثل بقیه و یک جا قبول شوند بعد از قانون انتقال استفاده کنند و از همان ابتدا انتقالی بگیرند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این افراد می‌توانند از شبانه به روزانه انتقالی بگیرند صحت دارد؟ گفت: خیر انتقالی از شبانه به روزانه برای این افراد امکان پذیر نیست.

توکلی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانند این افراد از دامپزشکی به پزشکی انتقالی بگیرند؟ گفت: بله این قانون وجود دارند و فرد می‌تواند از دامپزشکی به پزشکی انتقالی بگیرد که اگر بخواهد تغییر رشته دهد باید تراز ۹۲ و نیم درصد آخرین نفر پذیرش گزینش آزاد آن کلاس را داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: و برای انتقالی باید ۹۰ درصد کد رشته محل پذیرش آزاد را داشته باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: این تسهیلات مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
لطفا بفرماييد كه اعضاي شوراي انقلاب فرهنگي چه كساني هستند و خود عضو هيات علمي دانشگاه ها هستند ياخير؟!
برای سازمان سنجش متاسفم. چه فرقی بین من زنبوردار که شبانه روزی زیر آفتاب و چادر در بیابان دنبال یک لقمه نان حلال هستم با آن عضو هیئت علمی با حقوق و مزایای بالا وجود دارد؟ فرزند من و او چه تفاوتی دارند؟ من به عنوان کسی که در 16 سالگی به مدت 100 روز جبهه رفتم معترضم و هیچوقت راضی نیستم.
شما زنبر داری و یارانه هم میگیری ولی هیات علمی نه تنها یارانه نمیگیرد که حقوقش را هم اضافه نمیکنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار