بازدید 3957
همایش فصلی خانه احزاب

باهنر: افزایش مشارکت مساله اول احزاب باشد

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات باید مساله اول احزاب باشد، گفت: احزاب میثاق نامه انتخابات امضا کنند.
کد خبر: ۹۲۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 03 October 2019

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات باید مساله اول احزاب باشد، گفت: احزاب میثاق نامه انتخابات امضا کنند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر صبح امروز در همایش فصلی خانه احزاب با بیان اینکه افتخار می‌کنم که خانه احزاب به یک نقطه مطلوب رسیده و همگرایی را در میان جریان های سیاسی دنبال می کند، اظهار کرد: توقع از خانه احزاب هم همین است. در ابتدای تشکیل خانه احزاب، جریان چپ و راست برای تصاحب آن دعوا می کردند، ولی اکنون خانه احزاب به محلی برای گفت و گوی احزاب مختلف تبدیل شده است. از این اتفاق خیلی خوشحال هستم. همزیستی مسالمت آمیز احزاب باید دنبال شود.

وی افزود: امروز به دلیل مشکلات معیشتی، زمینه‌های نارضایتی در کشور زیاد است و ما هم خودمان نباید در بوق افزایش نارضایتی بدمیم. من نگران هستم احزاب و کاندیداها بر نارضایتی‌ها بیفزایند و بر موج نارضایتی سوار شوند. همه قوا دارای نقاط ضعف و قوت هستند و نباید فقط نقاط ضعف برجسته شود. تخریب مجلس، دولت، قوه قضائیه موجب افزایش نارضایتی ها می شود. برخی کاندیداها وعده هایی هم برای انتخابات می دهند که قابل تحقق نیست. فضای مجازی هم که بیداد می کند. در گذشته در مورد خود من هم نوشتند باهنر سلطان چای است که این مساله آن زمان نترکاند، اما الان فضای مجازی فرصت پاسخ به تخریب ها را نمی دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین تاکید کرد: اولین مساله ما افزایش مشارکت از طریق همگرایی است نه واگرایی. انتخابات فرصت مغتنمی برای همگرایی و تحقق اهداف انقلاب است. پیشنهاد من این است که اگر قرار است بیاینه پایانی برای این همایش صادر شود، در این بیانیه جریان های سیاسی دعوت شوند برای تهیه میثاق نامه اخلاقی برای انتخابات.

باهنر با انتقاد از ثبت نام زیاد افراد در انتخابات اظهار کرد: پیش بینی می کنم در انتخابات مجلس 15،16 هزار نفر ثبت نام می کنند که صلاحیت 7،8 هزار نفر تایید نمی شود. کسانی که صلاحیت آنها تایید نمی شود، اگر دنبال تخریب و تهمت باشند، مسائل زیادی ایجاد می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار