بازدید 5740
۴

قیمت مصوب ۵۴ قلم میوه و صیفی اعلام شد

کد خبر: ۹۲۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 03 October 2019

قیمت مصوب عمده فروشی ۵۸ قلم میوه و تره بار برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران اعلام شد که این نرخ‌ها ملاک قیمت گذاری میوه در خرده فروشی‌ها هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، قیمت مصوب عمده فروشی ۵۸ قلم میوه و تره بار برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران اعلام شد.

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان میوه و تره خرده فروشان می‌توانند حداکثر تا ۳۰ درصد قیمت خرید خود بر اساس فاکتور معتب به قیمت فروش خود اضافه کنند، اما این نرخ‌ها توسط برخی از واحد‌های صنفی راعایت نمی‌شود.

به طور مصال قیمت مصوب عمده فروشی هر کیلوگرم انار در میدان مرکزی میوه و تره بار ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۷ هزار تومان، انگور بی دانه زرد ۵ تا ۱۰ هزار تومان، خیاری رسمی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، سیب گلاب ۳ تا ۷، نارنگی انشو ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان است.

قیمت هر کیلوگرم سبزی هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، گوجه فرنگی هزار تا ۲ هزار و ۳۰۰ تومان، پیاز هزار تومان تا ۲ هزار تومان و سیب زمینی نو ۲ تا ۴ هزار تومان است. لیست کامل قیمت‌ها در ذیل مطلب آمده است.

نصب قیمت در میوه فروشی‌ها الزامی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
بر قیمت های بی منطق بازار صحه می گذارید. متاسفانه این قبل ندانم کاری ها مردم رابدبخت کرده ریئسی بیا
با این قیمتها در میوه فروشی ها موجود نیست پیدا کردی سلام ما رو بهش برسونه یا آدرس بده بیاییم از محل شما بخریم
این قیمت ها کجا پیدا می شود امروز من خیار خریدم ۸۰۰۰۰ ریال با کلی چند مغازه رفتن چرا مسولین این قدر از بازار و قیمت ها دور هستیم..چنین قیمت دور از واقعیت باعث برخورد بین مردم و مغازه دارها می شود
سلام، چرا دولت اینقد بی تفاوت شده؟ چرانظارت نیست؟ آخه تاکی این وضع ادامه خواهدداشت؟ مردم روبیچاره کردید... زمان جنگ بهتر از این بود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر