بازدید 9143

تقدیر عضو‌شورای‌سیاسی‌حزب‌الله از‌سردار‌سلیمانی

عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان نقش سردار حاج قاسم سلیمانی را در به شکست کشاندن پروژه تکفیری محوری خواند و گفت: وی در صحنه دفاع از همه مردم منطقه در مقابل تکفیری‌ها حاضر بود و اگر این خدمات نبود، ما امروز در وضعیت بسیار دشواری بودیم.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰ 03 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، شیخ خضر نور الدین عضو شورای سیاسی درباره نقش سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ ۳۳ روزه ۲۰۰۶ گفت: به طور کلی، ژنرال سلیمانی در بین همه پرسنل مشهور است که انسانی عاشق مقاومت می‌باشد و صادقانه با این محور کار می‌کند، زیرا یقین دارد که مقاومت تنها راه آسایش و راحتی کل منطقه و همه مردم آن اعم از مسلمان و غیرمسلمان و عرب و غیر عرب است، زیرا با موضوع بر این اساس برخورد می‌کند که طرح غربی در منطقه قبل از موضوع تکفیری‌ها و غیر آن‌ها است. مشکل منطقه وجود رژیم اسرائیل است. این مشکلی است که همه مردم منطقه هزینه آن را می‌پردازند. درپی بروز پروژه تکفیری ها، ژنرال سلیمانی نقشی اساسی را در به شکست کشاندن قاطعانه آن‌ها ایفا کرد. این شکست حامیان طرح تفکیری‌ها را مرعوب کرد. به اعتراف خود آنها، ژنرال سلیمانی سهم اساسی را در شکست دادن آن‌ها (تکفیری ها) ایفا کرد. این شکست آثاری غیر معمول در منطقه برجای گذاشت و پروژه (آنها) را به طور کلی در منطقه شکست داد و ناکام گذاشت.

وی با اشاره به مصاحبه سردار سلیمانی با دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای که دیشب از شبکه سیما پخش شد، افزود: سخن دیروز ژنرال سلیمانی واضح بود که با شراکت خود با مقاومت برای مقابله با تجاوزگری سال ۲۰۰۶ میلادی، چطور نقشی اساسی در تبدیل پروژه اسرائیل به یک پروژه شکست خورده ایفا کرد، زیرا وی با این موضوع که به مقاومت ارتباط داشت، به شیوه‌ای تعامل کرد که بخشی از این مقاومت است.

شیخ خضر نور الدین تصریح کرد: ژنرال سلیمانی در مصاحبه دیروز خود صادق بود که این صداقت نتیجه اخلاص وی و دوست داشتن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و عشقش به رهبر معظم انقلاب اسلامی و شناخت کامل وی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب درخصوص موضوع حمایت از این مقاومت و حمایت از مقاومت در فلسطین بود. وی در صحنه دفاع از همه مردم منطقه در مقابل تکفیری‌ها حاضر بود، زیرا معتقد بود که تجاوزگری اسرائیل علیه لبنان در سال ۲۰۰۶ تعدی به همه منطقه و مقدمه چینی برای اجرای پروژه خاورمیانه جدیدی بود که کاندولیزا رایس وزیر خارجه وقت آمریکا وعده آن را داده بود. او در دوره جورج بوش پسر رئیس جمهور وقت آمریکا وعده ایجاد خاورمیانه بزرگ را داد و در نتیجه، اگر اسرائیل در این جنگ (تجاوز سال ۲۰۰۶ رژیم اسرائیل به لبنان) موفق می‌شد، مسئله فلسطین و همه مسائل جهان عرب تمام می‌شد و همه منطقه تحت خواسته اسرائیل قرار می‌گرفت لذا هر کاری که توانست برای حمایت از این مقاومت در جنگ کرد و به طور مستقیم با حاج عماد (رحمه الله علیه) فرمانده نظامی بزرگ وارد عمل شد و همچنین با ایستادن در کنار دبیرکل حزب الله رهبر سیاسی این مقاومت (در مقابله با تجاوزگری اسرائیل) سهیم شد.

عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان تصریح کرد: سخن دیروز ژنرال سلیمانی نشات گرفته از صداقت و اخلاص غیرمعمول در قبال مقاومت و شخص دبیرکل آن بود. وقتی درباره سیره حاج عماد سخن گفت، دیدیم که چطور گریه کرد، زیرا احساس می‌کرد که با شهادت حاج عماد برادری عزیز و انسانی را از دست داد که نقشی اساسی را در این پیروزی ایفا کرد و وی با وجدان و اندیشه و عشق (با این موضوع) برخورد کرد. به اعتقاد من، با این مصاحبه ستاره ژنرال سلمانی در سطح ملت لبنان و ملت‌های منطقه بیش از پیش درخشید و از خداوند می‌خواهم که وی را حفظ کند و یار و یاور مستضعفان و نیازمندان و پشتیبان آن‌ها در سطح کره خاکی به طور کلی قرار دهد.

شیخ خضر نورالدین درباره نقش سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه و لبنان بعد از آن که ایران به ندای کشور‌های منطقه برای مبارزه با گروه‌های تروریستی تکفیری لبیک گفت، تصریح کرد: سردار سلیمانی اعتبار بزرگی برای عراقی‌ها و غیرعراقی‌ها است، زیرا عملا با صداقت و اخلاص تمام به دفاع از ملت عراق اعم از مسیحیان و مسلمانان و دفاع از عتبات مقدسه در برابر تروریست‌ها و تکفیری‌ها پرداخت.

عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان در پاسخ به این سوال که اگر جانفشانی‌های ایران نبود، اوضاع منطقه امروز چطور بود و چه کسی با تروریسم مبارزه می‌کرد، گفت: بطور کلی، اگر ایران با قدرت در جنگ ورود نمی‌کرد، می‌توان گفت که دشمن به نزدیک مرز‌های ایران رسیده بود و منطقه را به طور کامل گرفته بود و دست به تغییراتی در بافت جمعیت منطقه می‌زد و از لبنان شروع می‌کرد. این موضوع به طور کلی منطقه را به محوری اساسی برای مقابله با خطر اسرائیل علیه منطقه تبدیل کرد و کمربندی در اطراف رژیم اسرائیل ایجاد کرد. آن‌ها طوایف ساکن در این منطقه را با حمایت رژیم رسمی عربی برای تامین امنیت این رژیم تغییر می‌دهند و در راستای عادی سازی با این رژیم و پایان دادن به مسئله فلسطین گام برمی دارند.

وی تصریح کرد: ورود کردن ژنرال سلیمانی با صداقت تمام - که خداوند وی را حفظ کند- نقش بزرگی در شکست این پروژه داشت و من از ایران به خاطر خدماتی که به منطقه ارایه کرد، تشکر می‌کنم، زیرا اگر این خدمات نبود، ما امروز در وضعیت بسیار دشواری بودیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر