بازدید 8155
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا:

نمی‌خواهیم استیضاح ترامپ را ماه‌ها و ماه‌ها طول دهیم

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که دموکرات‌ها بسیار نگران پتانسیل دولت این کشور برای مداخله در شاهدان پرونده استیضاح رئیس‌جمهوری ایالات متحده است.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ 02 October 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا امروز -‌چهارشنبه- فشار خود در زمینه تحقیقات برای استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، را افزایش دادند. این در حالی است که ترامپ در نشستی خبری به خبرنگاران گفت که «آدام شیف»، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا، حتی نمی‌تواند کیف دستی «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا را حمل کند. پمپئو پیشتر در ایتالیا گفته بود که مکالمه تلفنی ترامپ با همتای اوکراینی‌اش را شنیده است.

آدام شیف در نشستی خبری مشترک با «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: «ما به دنبال بازی نیستیم. نمی‌خواهیم این قضیه را ماه‌ها و ماه‌ها طول دهیم. گرچه به نظر می‌رسد استراتژی دولت مبنی بر این باشد.»

وی در ادامه گفت که دموکرات‌ها بسیار نگران پتانسیل دولت ترامپ برای مداخله در شاهدان این پرونده است. رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا همچنین افزود که هرگونه تلاش برای مداخله در این زمینه از سوی رئیس‌جمهو، پمپئو یا دیگران سنگ‌اندازی در مسیر اجرای عدالت به حساب می‌آید.

شیف همچنین گفت: «به‌سختی می‌توان فرآیند فاسدتری را برای مدیریت متصور شد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل