بازدید 3355

۷۰ درصد تخفیف بیمه بدنه ویژه زائران اربعین

کد خبر: ۹۲۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ 02 October 2019

با فرا رسیدن ایام اربعین، مرکوری، بیمه بدنه هوشمند سفر در کنار زائران است تا بتوانند با خیال راحت خودروهایشان را با ۷۰ درصد تخفیف بیمه کنند.   

به گزارش «نابناک»، با نزدیک شدن به اربعین حسینی، زائران کم کم خود را برای سفر به کربلا آماده می‌کنند. عده زیادی از ایرانیان همراه با خانواده و با خودروی شخصی خود را به مرز عراق می‌رسانند و در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند. با توجه به اینکه در این ایام هزینه‌های حمل و نقل برای رسیدن به مرز‌ عراق زیاد است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا با وسیله نقلیه شخصی سفر کنند.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته برای زائران پارکینگ‌هایی تعبیه شده است تا در صورت تمایل خودروهای خود را در این پارکینگ‌ها پارک کنند. برای اینکه زائران بتوانند با خیال آسوده خودروهای خود را در لب مرز پارک کنند نیازمند آسودگی خاطر از جانب خودرو‌های خود هستند تا اتفاقی برای آن نیافتد. اتفاقاتی مانند آسیب به خودرو،‌ آتش‌سوزی، و یا اتفاقات دیگری که ممکن است بیافتد و باعث نگرانی زائران شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که زائران قبل از رفتن به سفر، وسیله نقلیه خود را بیمه بدنه کنند تا در طول سفر نگران خودرو خود نباشند. با بیمه بدنه کوتاه مدت می‌توان این مشکل را حل کرد.

با نزدیک شدن به ایام اربعین و شمارش معکوس برای سفر به کربلا، مرکوری بیمه بدنه هوشمند سفر آماده ارائه خدمات به زائران محترم در بزرگترین تجمع بشری است. بدین منظور مرکوری با توجه به اینکه بسیاری از افراد در این ایام نگران خودروی خود در مسیر کربلا هستند و همچنین توانایی مالی برای پرداخت هزینه بیمه بدنه بلندمدت را برای وسیله نقلیه خود ندارند، برای رفاه حال زائران این امکان را فراهم کرده است که به مناسبت اربعین حسینی خودروی زائران را بیمه کنند تا بتوانند با خیال راحت به سفر بروند. مرکوری با ارائه 70 درصد تخفیف بیمه بدنه بر روی تمام بیمه‌نامه‌ها این امکان را فراهم کرده است تا در طول مدت سفر (5، 15 و 30 روز) خودروی خود را فقط با ارسال تصاویر خودرو از طریق اپلیکیشن و بدون مراجعه حضوری بیمه بدنه کنند. با این کار زائران می‌توانند در بازه زمانی کوتاه‌تر و بدون مراجعات حضوری خودروهای خود را برای این سفر بیمه کنند. این بیمه از طریق شرکت بیمه کوثر صادر می‌شود.

زائران محترم می‌توانند با کمترین هزینه‌ ممکن خودرو خود را بیمه بدنه کنند و خیالشان از جهت وسیله نقلیه‌شان آسوده باشد. به عنوان مثال شما با پرداخت فقط ۱۰ هزار تومان می‌توانید خودرو پراید را در مسیر رفت و برگشت از مبدا تهران به مقصد پایانه مرز مهران بیمه بدنه کنید.

زائران گرامی می‌توانند اپلیکیشن بیمه بدنه مرکوری را از بازار و گوگل‌پلی دانلود کنند. زائرانی که از تلفن‌های موبایل با سیستم عامل آی‌او‌اس استفاده می‌کنند نیز می‌تواند به صورت مستقیم از سایت اپلیکیشن را دانلود کنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکوری مراجعه کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها