بازدید 5207
واکنش

اعتراض علی‌حسینی به رهاشدن در آستانه المپیک

من از اینکه کدام مسابقه می‌توانم بروم و فدراسیون چه برنامه‌ای دارد اطلاعی نداشتم. نزدیک مسابقات سوئیس به من گفتند این مسابقات آخرین مهلت است. من هم زمانی که درخواست دادم گفتند دیرشده
کد خبر: ۹۲۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 06 October 2019

وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: من از اینکه کدام مسابقه می‌توانم بروم و فدراسیون چه برنامه‌ای دارد اطلاعی نداشتم و سرمربی و مدیریت فدراسیون باید برنامه ریزی کنند و پیگیر کار‌ها باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید علی حسینی درباره‌ پیگیری بابت حضور در مسابقات گزینشی المپیک سوئیس و اینکه در حال از دست دادن المپیک توکیو است، بیان کرد: به کمیته ملی المپیک رفتم و پیگیر شدم. البته به دلیل جلسه‌ای که آقای صالحی امیری داشت نتوانستم با خود او صحبت کنم با این حال با بقیه دوستان که صحبت کردم متوجه شدم نظر رییس کمیته ملی المپیک برای پیگیری مسئله مثبت است و کمیته ملی المپیک ورود کند احتمال دارد کاری بتوان انجام داد.

سعید علی‌حسینی: سرمربی مرا بدون برنامه‌ به امان خدا رها کرد

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا زودتر از این برای حضور در مسابقات سوئیس درخواست نداد؟ تاکید کرد: من از اینکه کدام مسابقه می‌توانم بروم و فدراسیون چه برنامه‌ای دارد اطلاعی نداشتم. نزدیک مسابقات سوئیس به من گفتند این مسابقات آخرین مهلت است. من هم زمانی که درخواست دادم گفتند دیرشده و نمی‌توانند کاری انجام دهند در حالی که فدراسیون باید برنامه ریزی انجام می‌داد.

وزنه بردار فوق سنگین ایران با اشاره به اینکه سرمربی اعلام کرده او از مسابقات جهانی انصراف داده است، تاکید کرد: من کجا اعلام کرده‌ام انصراف داده‌ام. من در رکوردگیری نتوانستم شرکت کنم و سرمربی من را خط زد. اگر او دلسوز بود و برنامه‌ای برای من داشت به من می‌گفت: برای فلان مسابقه آماده باشم نه اینکه من را به امان خدا رها کند.

او ادامه داد: من یک سوال دارم. کار ورزشکار ورزش کردن است یا انجام کار‌های اجرایی فدراسیون؟ سرمربی و مدیریت فدراسیون باید برنامه ریزی کنند و پیگیر کار‌ها باشند. در این مدت هم اگر حرفی نزدم به این دلیل بوده که متهم به حاشیه سازی نشوم. از بقیه نفرات تیم ملی بپرسید سرمربی می‌گفت: "باید پاسخگوی تیم باشد از این رو هر کسی در رکورد گیری تیم ملی شرکت نکرد یا ضعیف بود باید برود. " زمانی که من اعلام کردم آسیب دیدگی دارم می‌توانست با یک پزشک یا فیزیوتراپ مشورت بگیرد تا میزان آسیب دیدگی من مشخص شود. من اگر در رکورد گیری شرکت می‌کردم ۱۰ درصد آسیب دیدگی من ۳۰ درصد می‌شد. من هم نمی‌خواستم در کورد گیری بازنده باشم و فردا هزار حرف برایم دربیاورند. آسیب دیدگی‌ام هم افزایش پیدا می‌کرد چطور می‌توانستم در مسابقات جهانی شرکت کنم.

علی حسینی در مورد اینکه این طور به نظر می‌رسید قید المپیک را زده است، تصریح کرد: من یعنی خودم نمی‌دانم در المپیک وزنه‌برداران ارمنستان و استونی نیستند و یا اطلاع ندارم با چه رکورد‌هایی می‌توانم مدال نقره را بگیرم؟ من هشت سال سختی کشیدم الان به چه دلیلی باید از المپیک انصراف بدهم؟ من اگر نمی‌خواستم در وزنه‌برداری باشم همان ۹ سال پیش زندگی ام را تغییر می‌دادم نه اینکه ۱۱ ماه مانده به المپیک بگویم دیگر نمی‌آیم. من حرف می‌زنم می‌گویند حاشیه سازی می‌کنی حرف نزنم همه چیز را گردن خودم می‌اندارند و نمی‌دانم گناه من چیست.

او افزود: یکی از عوامل فدراسیون در رسانه‌ها اعلام می‌کند سعید علی حسینی چیزی در چنته ندارد. چهار ماه به من فرصت دهند اگر نتوانستم کاری کنم آن موقع من را حذف کنند. چهار ماه بگذارند من باشم و حتی انگیزه‌ای برای علی داودی می‌شوم. وجود من مگر چقدر هزینه دارد و اگر به مسابقات بروم و مدال بگیرم مگر اتفاق بدی برای ایران است؟

او در مورد نتیجه جلسه‌ای که با فدراسیون داشت نیز گفت: ابتدا قبول نمی‌کردند که درخواست حضور من در مسابقات سوئیس را بدهند و می‌گفتند آسیب دیده ام و از تیم ملی رفته‌ام و به آن‌ها خبر نداده ام. برنامه ریزی مسابقات مگر دست من است؟ سرمربی باید بگوید من به فلان ورزشکار احتیاج دارم و هنوز باید باشد. کادرفنی مشخص می‌کند چه کسی کدام مسابقه را برود.

علی حسینی در مورد اینکه کیانوش رستمی هم پیگر هست یا خیر؟ تاکید کرد: شرایط کیانوش مثل من است. البته نمی‌دانم او از طریق فدراسیون جهانی اقدام کرده است یا خیر. اما من از طریق کمیته پیگیر هستم امیدوارم با کمک مسئولان و دعای مردم کاری انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر