بازدید 3325

ظریف به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌رود

کد خبر: ۹۲۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ 30 September 2019
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر خارجه در جلسه دوشنبه هفته آینده این کمیسیون طبق تصمیم گرفته شده در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه آقای رضایی رئیس کمیته هسته‌ای گزارشی از بازدید این کمیته از سایت هسته‌ای نطنز ارائه کرد که طبق این گزارش با گام سوم کاهش تعهدات برجامی و برداشته شدن محدودیت‌های تحقیق و توسعه فعالیت‌ها از نو آغاز شده و متخصصین کار خود را بر روی ماشین‌های جدید ایزوتوپ‌های پایدار و تکنولوژی‌های جدید گداخت شروع کردند.

وی افزود: همچنین در این جلسه خانم چنارانی گزارشی از نشست بین‌المجالس آسیایی ارائه کرد. از آنجا که برگزاری مراسم اربعین و حضور حجم زیادی از مسلمانان و غیرمسلمانان در کربلا را شاهد هستیم، تاکید شد که به مدیریت و حفظ امنیت جدی نیازمندیم به همین دلیل مقرر شد که کمیسیون بازدید از مرز‌های سفر برای اربعین داشته باشد.

نقوی حسینی در پایان گفت که وزیر خارجه هفته آینده در جلسه کمیسیون مجلس حضور خواهد داشت تا توضیحاتی درباره سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، مسائل منطقه، طرح صلح هرمز و تحولات یمن ارائه کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر