بازدید 8154

تردد خطرناک دانش‌آموزان روستاهای اهواز با قایق

حدود ۴سال از راه اندازی پل شناور دهستان عنافچه در شهرستان باوی در شمال اهواز میگذرد.این پل که توسط ارتش بر روی رودخانه کارون نصب شده،ارتباط بیش از ۴۰ روستا را با شهر ملاثانی،مرکز شهرستان را برقرار میکند.اما با هر بارندگی و بالا آمدن آب رودخانه این پل زیر آب میرود و راه ارتباطی روستاها هم قطع میشود.بعد از سیل بهار امسال اما این پل شناور تعمیر نشده است و تردد اهالی همچنان با مشکل روبه روست و زیر آب رفتن این پل خطرات زیادی را برای تردد اهالی ایجاد میکند.
کد خبر: ۹۲۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 30 September 2019
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
مسوولان استانی این شهرها به جای اینکه خیابان ها یا پیاده رو ها را چند بار اسفالت و رو کشی کنند بروند اول برای این مناطق پل بسازند
کجاست ؟! آقای استاندار که یک شبه می خواست خوزستان رو نجات بده؟!!هنوز مردم درگیر سیل پارسال هستن . امسال هم به پاییز رسیدیم فصل بارندگی های خوزستان . خدایا به فریادبرس.
در جزیره اطراف جزیره قشم هم یک جزیره کوچک به نام هنگام وجود دارد که هر روز صبح در تابستان و زمستان بچه های مردم را برای درس خواندن سوار قایق در دریای متلاتم حداقل به مدت یک ساعت سوار می کنند تا برای تحصیل در قشم به مدرسه بروند و دوباره همین مسیر را از طریق دریا به خانه برگردند .
چقدر مملکت فقیری هستیم که حتی پول ساخت یک پل رو هم نداریم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
توزیع ناعادلانه پول در کشور
وقتی روی در و دیوار اطراف بیمارستان ها پرشده از آگهی فروش کلیه اون هم با قیمتی نازل، جدیداً هم طحال می فروشند! معلومه جان آدمیزاد اینجا ارزش نداره! این مردم با غیرت اهواز هستند که در کوچه پس کوچه های شهرشون با بعثی ها جنگیدند اما هنوز که هنوزه، شهر هاشون بوی جنگ میده!
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
اقلا جلیقه نجات بپوشید .
به نظر میاد کسی دیگر جوابگوی مشکلات مملکت نیست و پول ها در جای دیگر دارد خرج میشود . خدایا مردم ایران را زودتر از این وضعیت نجات بده .
خدایا خودت با دادمون برس
فدای اهوازم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر