بازدید 4627

بوفون: چه خوب که فاتح لیگ قهرمانان شده ام!

کد خبر: ۹۲۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 30 September 2019

جان لوییجی بوفون، دروازه بان باتجربه یوونتوس از شرایط خود در این تیم ابراز رضایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، کمتر کسی تصور می‌کرد بعد از یک سال بازی کردن در ترکیب پاری سن ژرمن، جان لوییجی بوفون دوباره در تابستان امسال راهی یوونتوس شود، اما این اتفاق رخ داد. حالا این هفته و در جریان دیدار مقابل اسپال، جان لوییجی بوفون رکورد پائولو مالدینی را شکسته و بازی شماره ۹۰۳ خود را برای یووه انجام داد. بوفون طی دوران پرافتخار ورزشی خود هنوز فاتح لیگ قهرمانان نشده و این اتفاق را عاملی انگیزشی برای ادامه دوران حرفه‌ای خود می‌داند.

جان لوییجی بوفون گفت: "هر روز در حال پیشرفت کردن هستیم. بازی کردن در ترکیب یوونتوس برای من این محرک عظیم است و باید از زندگی تشکر کنم که هنوز اجازه ندادم من در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوم، زیرا در غیر این صورت حتما از خودم می‌پرسیدم چرا هنوز هم بازی می‌کنم.

این بسیار خوب است که هنوز تحرک داشته و دوباره تلاش کنید، اما هیچ توافقی در مورد بازی حداقل یک بازی در اروپا در این فصل وجود ندارد. ما در تیمی مانند یوونتوس بازی می‌کنیم و یک باشگاه آماتور نیستیم. من تنها وقتی بازی می‌کنم که سرمربی یووه از من چنین خواسته‌ای داشته باشد.

عملکرد ماتیس دی لیخت؟ او در بازی مقابل اسپال عملکردی استثنایی از دقیقه اول تا آخرین لحظه داشت و من دی لیخت را یک بازیکن فوق العاده و متمرکز می‌دانم. "

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان