بازدید 6297

پیش‌بینی وزیر کشور از افزایش زائران اربعین

گام‌های خوبی برای تسهیل ورود زائران به عراق برداشته‌ایم
کد خبر: ۹۲۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 29 September 2019

وزیر کشور گفت: ایران و عراق گام‌های خوبی برای تسهیل ورود زائران ایرانی به عراق برداشته‌اند.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری خود در نجف اشرف با تاکید بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به عراق در امر تسهیل امور زائران اربعین حسینی اظهار کرد: انتظار می‌رود حدود سه میلیون زائر ایرانی امسال در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند و بر همین اساس ما آماده کمک به برادران عراقی در تسهیل امور زائران هستیم.

وی با بیان این که ایران و عراق گام‌های خوبی برای تسهیل ورود زائران ایرانی به عراق برداشته‌اند، تصریح کرد: هدف از سفر به عراق، تلاش برای رفع هرگونه مانع احتمالی برای حضور زائران و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به آنان است.

رحمانی فضلی همچنین سفر به کربلای معلا و شرکت در چند جلسه ویژه اربعین از جمله نشست مشترک با همتای عراقی خود را از دیگر برنامه‌های سفرش به عراق عنوان کرد.

وزیر کشور ایران به همکاری موجود میان دو طرف در گذرگاه‌های چهارگانه عبور زائران اربعین از جمله گذرگاه تازه بازگشایی شده خسروی اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی از سوی دو طرف انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به لغو ویزا و کافی بودن گذرنامه معتبر برای تردد زائران گفت: پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران امسال نسبت به سال‌های قبل افزایش یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل