بازدید 7192
رفع تصرف ۸۰۰ میلیارد تومانی با حضور دادستان البرز

زمین‌خواری ۶۴ هکتاری در آزادراه شهید همت

کد خبر: ۹۲۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 29 September 2019
با اجرای حکم قضایی ۶۴ هکتار از اراضی همجوار با آزاد‌راه شهید همت در محدوده استان البرز از تملک متصرفان خارج شد.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، حاجی‌رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و تقی رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز برای رفع تصرف از ۶۴ هکتار از اراضی همجوار آزاد‌راه شهید همت ضلع شمالی موسسه تحقیقاتی انستیتوپاستور به این منطقه رفتند.

در حین اجرای حکم تخریب بنا‌های ساخته شده شاکرمی دادستان کرج مشاهد کرد که در یکی از سوله‌هایی که باید حکم تخریب اجرا شود وسایل زیادی مربوط به صاحب سوله وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با خطاب قرار دادن به صاحب اموال با بیان اینکه این اموال باید از این سوله جابه‌جا شود، بیان کرد: با هماهنگی با رضایی مدیر کل راه و شهرسازی صورتجلسه‌ای تنظیم شود و صاحب این ملک یک ماه از تاریخ تنظیم صورتجلسه فرصت دارد که کلیه وسایل و اموال موجود را از سوله خارج و نسبت به باز کردن سوله و آهن آلات اقدام نماید در غیر اینصورت بنا تخریب می‌شود.

تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز هم در حین اجرای حکم رفع تصرف از ۶۴ هکتار از اراضی ملی در اراضی همجوار آزاد راه شهید همت ضلع شمالی موسسه تحقیقاتی انستیتوپاستور اظهار داشت: شخصی که در این محدوده به تصرف اراضی پرداخته تنها مالکیت یک عرصه چهار هکتاری جداگانه و یک عرصه هزار و ۸۰۰ متربعی را داشته است.

وی افزود: این شخص در گذشته نیز در حوالی پروژه آزادراه همت ادعای مالکیت شش هکتار را داشت که رفع تصرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه ارزش ۶۴ هکتار از ارضی رفع تصرف شده حدود ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: دولت برای ساخت آزادراه همت هزاران میلیارد تومان هزینه کرده حال برخی به تصرف اراضی ملی همجوار با پروژه پرداخته اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
خوب اسم و عکس این افراد را انتشار دهید
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
اسمشو بگن یا نگن ، به برکت فضای مجازی بزودی منتشر میشه
خوردن رمین باعث آسیب و خوردشدن دندان و زخم معده میشود از مدیران ومسئولان کلفت بخواهید مواظب سلامتی خودشان باشند
پاسخ ها
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
نه عزیز اونهایی که زمین رو می خورن یه سنگدون هم تو معدشون کارسازی کردن هیچیشون نمی شه، سالم و سرحالن ماشاا.. هزار ماشاا... بزنیم به تخته
از مسئولین بی‌نهایت سپاسگذاریم!
اولا این شخص به تنهایی نمیتونسته این کار انجام بده قطعا باج ها و رشوه هایی داده شده و متصل به افرادی است.
دوما مشخصات این شخص رو اعلام کنید.
مملکتو دارن میخورند این که زمینه
وقتی املاک غیر منقول دارای سند ثبتی و رسمی باشند کسی نمیتواند متصرف ان ملک شود اما متاسفانه به علت وجود فساد در بخشهای از ادارات سازمان ثبت و اسناد کشور عده ای سود جو با نفوذ در بین برخی کارمندان فاسد اطلاعات مربوط به یک ملک دستکاری و افراد سودجو با استفاده از خلاءایجاد شده نسبت به تصرف ملک ها اقدام میکنند
خوب دستتون درد نکنه، بقیه اراضی اطراف اتوبان شهید همت و اتوبان شهید حکیم وضعیت مالکیتشون چطوره که هر روز یک برج در اون سر بلند می کنه؟؟ اون زمین ها ارثی به صاحبان فعلیش رسیده؟
نام متصرف محرمانه است ؟
مملکت چقدر پول و زمین داره که هرچقدر میخورند و میبرند آب از آب تکون نمیخوره!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس