بازدید 3673
توضیحات رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال

تیغ ممیزی AFC سر کدام باشگاه ایرانی را می‌برد؟

کد خبر: ۹۲۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 29 September 2019

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص ارسال و تکمیل مدارک باشگاه‌های ایرانی ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سهیل مهدی در گفتگو با برنامه رادیویی در خصوص اینکه آیا حذف باشگاه استقلال از مسابقات آسیایی واقعی است یا خیر، گفت: ما اکنون در مرحله دریافت مدارک از باشگاه‌ها هستیم. نه فقط استقلال بلکه در مورد سایر باشگاه‌ها هم این طور است. ما معمولا دقیقه نودی هستیم. ان‌شاالله که در دقیقه نود گل بزنیم. من نگران این هستم که در دقیقه نود گل نخوریم. ان‌شاالله مثل سال‌های گذشته ارسال مدارک به خوبی انجام شود و همچنان تیغ ممیزی AFC روی سر باشگاه‌های ماست. امیدوارم در این ساعت‌های آخر بتوانیم روسفید بمانیم و در مرحله بررسی مدارک بتوانیم به باشگاه‌ها کمک کنیم. به صورت شبانه‌روز تمام سعی‌مان را کردیم که در کنار باشگاه‌ها باشیم و به آن‌ها کمک کنیم تا آن‌ها وقت کمتری را برای ارسال مدارک صرف کنند و با کیفیت بهتری مدارک را آماده کنند.

وی در ادامه گفت: ما هم تلاش می‌کنیم در این راه به آن‌ها کمک کنیم. می‌گویند بچه‌ای که خودش امتحان داده تا وقتی از جلسه امتحان خارج می‌شود تا حدی می‌داند چه کرده، اما باید منتظر نمره نهایی بماند.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا ۴۸ ساعت زمان باقیمانده امروز پایان می‌رسد، گفت: بله امروز این مهلت تمام می‌شود و بعد از آن بحث تکمیل مدارک و مدارک تکمیلی را داریم و در این مورد پس از بررسی مدارک ارسال شده تشخیص می‌دهیم آیا نیاز به مدارک تکمیلی هست یا خیر.

مهدی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال حذف از آسیا جوسازی است یا حقیقت، گفت:فرایند ما هنوز به مرحله صدور رای نرسیده است. شاید بعضی زودتر قضاوت می‌کنند، اما مدارک دریافت شده و دسته بندی شده و باید در کمیته بدوی ما بررسی شود و بعد از آن گزارش آن تهیه شود. هنوز این مرحله تکمیل نشده. اگر اظهار نظر کنیم غیرقانونی است. شاید ۴ باشگاه دیگر ما هم نیم نگاهی دارد که اگر یکی از باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان نتوانستند مدارک‌شان را به موقع تکمیل کنند جایگزین آن‌ها شوند. ما هر احتمالی را می‌توانیم بدهیم، اما به صورت قطعی نمی‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

وی در ادامه گفت:‌هر ۴ باشگاه ما در لحظه آخر باید مدارک‌شان را ارسال کنند اگر در تکمیل مدارک ارسالی نیاز به توضیح و یا بررسی باشد کمیته بدوی ما در مرحله رسیدگی از آن‌ها می‌خواهد که مدارک تکمیلی را ارسال کنند. ما هنوز به طور کامل مدارک را بررسی نکرده‌ایم. هر ۴ باشگاه ما مشغول در حال رقابت نزدیک با هم هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر