بازدید 3015

تصویب ۴۰۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آتش نشانی

کد خبر: ۹۲۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 29 September 2019

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طی دو سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه برای خرید تجهیزات تصویب شده است.

به گزارش مهر، محسن هاشمی پیش از برگزاری جلسه یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز آتش نشان را به آتش نشانان تبریک می گویم، اظهار داشت: امروز پیش از جلسه شورای شهر تهران در مراسمی که به مناسبت روز آتش نشان برگزار شده بود حضور یافتم و از نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی بازدید کردم.

هاشمی گفت: براساس اعلام مسئولین خوشبختانه از شرایط مناسبی در حوزه اطفای حریق و سایر حوادث برخورداریم، اما هنوز با استانداردهای جهانی فاصله داریم.

وی درباره زمان رسیدن آتش نشانان به صحنه حوادث تصریح کرد: به طور میانگین زمان ۳ تا ۵ دقیقه مطرح می شود. ضمن اینکه تجهیزات ما خوب است و طی دو سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه برای خرید تجهیزات تصویب شده است.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که در بین جهان چه رتبه ای از نظر تجهیزات آتش نشانی داریم، گفت: اگر قرار باشد به تجهیزات ما بین کشورها رتبه داده شود باید رتبه ما بین ۱۸ تا ۲۱ جهانی باشد.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که آیا تحریم ها برای خرید تجهیزات تاثیرگذار بوده است یا خیر، عنوان کرد: موضوع تحریم ها مخصوصا برای انتقال پول اثرگذار بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی از تجهیزات آتش نشانی دو منظوره هستند و همین امر باعث می شود تا جلوی ورود این تجهیزات گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل