بازدید 5672

۳ خواسته استاندار کرمانشاه از وزیر آموزش‌وپرورش

کد خبر: ۹۲۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 28 September 2019
استاندار کرمانشاه گفت: تجهیز و هوشمندسازی مدارس مناطق حاشیه‌ای و احداث ۲۰ سالن ورزشی و پنج استخر در سطح استان برای دانش‌آموزان خواسته‌هایی است که از وزارت آموزش‌وپرورش داریم.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در نشست مشترک شورای آموزش و پرورش استان و خیرین مدرسه ساز که عصر امروز (ششم مهر) با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزارشد، از نیروی انسانی به عنوان موتور محرکه توسعه یک کشور یادکرد و گفت: اوج گیری و شتاب این نیروی محرکه در آموزش و پرورش است.

وی بابیان اینکه دانش آموزان سرمایه و ثروتی هستند که آینده درخشانی را برای کشور رقم خواهند زد، گفت: استان کرمانشاه در کنار ظرفیت‌های فراوانی که در بخش‌های مختلف دارد، در این حوزه هم پتانسیل‌های بالایی است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دانش آموزان کرمانشاهی می‌توانند آینده خوبی را برای استان رقم بزنند. پس از زلزله ۹۶ هم علیرغم مشکلاتی که در مناطق زلزله زده داشتیم، اما دانش آموزان این مناطق با حمایت والدین خود دچار افت تحصیلی نشدند.

وی در ادامه به ضعف تجهیزات و امکانات در برخی از مدارس حاشیه شهر‌های استان اشاره کرد و گفت: در حاشیه شهر‌های استان بویژه در حاشیه شهر کرمانشاه، مدارسی داریم که نیازمند تجهیز و هوشمندسازی آن‌ها هستیم.

بازوند از وزیر آموزش و پرورش احداث ۲۰ سالن ورزشی مختص دانش آموزان را در سطح استان خواستار شد و اعلام کرد: یک سوم اعتبار مورد نیاز برای احداث این سالن‌ها را از محل اعتبارات استانی می‌دهیم، یک سوم آن از سوی وزارت آموزش و پرورش و یک سوم آن نیز توسط خیرین تامین شود.

وی همچنین خواستار احداث پنج استخر برای دانش آموزان و فرهنگیان استان توسط وزارت آموزش و پرورش شد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: انتظار داریم این سه خواسته طی یک تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش و طی فرآیندی دوساله اجرایی شود.

این درخواست‌های استاندار کرمانشاه با موافقت وزیر آموزش و پرورش همراه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس