بازدید 4701

باهنر: تلاش می‌کنیم برای انتخابات به وحدت برسیم

کد خبر: ۹۲۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 28 September 2019
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تلاش می‌کنیم علی رغم اختلاف دیدگاه و ادبیات به وحدت حداکثری برسیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این تشکل که عصر امروز برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تمام شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که این همه از تجاوز عراق دفاع می‌کردند امروز زبانشان از اقرار به اینکه از صدام حمایت کردند کوتاه است.

باهنر با تاکید بر اینکه امروز این باور برای دشمنان ایجاد شده که اگر دستی به تجاوز به سرزمین‌های ایران دراز شود این دست قطع خواهد شد، تصریح کرد: نسلی که جنگ و امام را درک نکرده امروز در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت و صلابت ایستاده است.

وی با اشاره به روند فعالیت‌های اصولگرایان برای حضور در انتخابات آتی مجلس گفت: هدف ما وحدت صد درصدی است البته به صد درصد نمی‌رسیم، ولی در نهایت تلاش می‌کنیم علی رغم اختلاف دیدگاه و ادبیات به وحدت حداکثری برسیم با توجه به فضای سیاسی حاکم بر کشور اگر خدایی نکرده به وحدت حداکثری نرسیم باید بدانیم که به خودمان باختیم.

باهنر ضمن نقد اطمینان بالای برخی اصولگرایان از پیروزی در انتخابات مجلس گفت: زمانی مجلس اول در حال تمام شدن بود و ثبت نام مجلس دوم آغاز شد بعضی از حوزه‌های انتخابیه غیر از نمایندگان مجلس اول هیچکس تا ساعات پایانی جرأت ثبت نام کردن و رقابت با چهره‌های کاریزمای مجلس اول را نداشت. اما در این دوره حدود ۱۵ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که البته امیدواریم همه این افراد شور و انگیزه خدمت داشته باشند.

وی افزود: از سوی دیگر عده‌ای در بوق نارضایتی می‌دمند تا سوار بر موج ناامیدی چند رای بیشتر کسب کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: اگر شعار ما مبارزه با فساد و تحریم شکنی باشد می‌تواند شعار خوبی برای جریان انقلابی و اصولگرایی برای انتخابات آتی مجلس باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر