بازدید 26195
هزار و هفتصد و هشتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پدر داماد احمدی‌نژاد، کفش انتخابات پوشید/توضیحات پژمانفر درباره فایل ویدیویی مجادله اش با لاریجانی/اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کنند، بر سرِ هستی و هویت خود قمار می‌کنند /تقدیر حسین شریعتمداری از روحانی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پایداری‌ها نیاز به درس اخلاق دارند /اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کنند، بر سرِ هستی و هویت خود قمار می‌کنند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷ 26 September 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آیت‌الله جنتی: ما باید مرتب ببینیم که مواضع رهبری چیست و به دیگران هم بفهمانیم هر چه غیر از این باشد، ضلالت است

رئیس مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اگر از مسأله رهبری غفلت کردیم، ضلالت و گمراهی است. همان طوری که با دست برداشتن از علی (ع) مسأله رسالت زیر سؤال می‌رود، بنی امیه می‌آید و کربلا برقرار می‌شود، در این زمان و آینده همین است. بالأخره اسلام حاکم و ولی امر می‌خواهد. همان طوری که نمی‌توانیم قرآن را کنار بگذاریم، ولی امر هم نمی‌توانیم نداشته باشیم. وی افزود: تجربه نشان داده که اطاعت از ولی امر موجب نجات از ضلالت‌هاست؛ یعنی هر جایی که خطوط غیر مستقیم و ضلالت‌ها ما را تهدید می‌کرد، ایشان راهنمایی کرد؛ اما توطئه‌هایی از داخل و خارج شد، برای اینکه مسأله ولایت را زیر سؤال ببرند و دست هم برنمی‌دارند. البته ما انتظار نداریم، شیطان دست از سر انسان بردارد. این توقع بی موردی است. وی با بیان این‌ که «وظیفه خبرگان حفظ و دفاع از ولایت و پیاده سازی مواضع ولایت است»، اظهار داشت: ما باید در صف اول باشیم. همه باید این کار را انجام دهند، ولی اولویت با علما و خبرگان است. ما باید مرتب ببینیم که مواضع سیاسی و اجتماعی ایشان چیست و در مقابل دشمن و دوست چه مواضعی دارد و همان مواضع را خودمان داشته باشیم و به دیگران هم بفهمانیم هرچه غیر از این باشد ضلالت است.

تقدیر شریعتمداری از روحانی

حسین شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان نوشت: بالاخره، سخنان دیروز آقای روحانی با برخی از دیدگاه‌های قبلی ایشان و نگاه بار‌ها اعلام شده جمعی از مدعیان اصلاحات و کارگزارانی‌ها و شماری از اطرافیان وی که بعضا به فتنه آمریکایی ـ اسرائیلی ۸۸ آلوده‌اند، تفاوت جدی و فاصله‌ای پُر ناشدنی دارد و حاکی از آن است که جناب روحانی با دیدگاه‌ها و بینش و منش‌های یاد شده مرزبندی کرده و فاصله گرفته‌اند و این امیدواری را پدید آورده است که به لطف خدای منّان و گره‌گشا، این مسیر آن گونه که دیروز در سخنان ایشان بروز یافته بود ادامه یابد و برخی مشاوران از کنار جناب‌شان دور بمانند!... و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِله رَبِّ الْعالَمِین.

دفتر آیت الله مکارم: درمورد کسالت ایشان بسیار غلو شده است

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی، کسالت این مرجع تقلید را تکذیب کرد. در اطلاعیه این دفتر آمده است: ‌متأسفانه خبری از جناب استاد هادوی درمورد کسالت حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله در سایت‌ها منتشر شده که در آن نقل بسیار غلو شده است. اطلاعیه ادامه یافته است:‌ به اطلاع مردم شریف می‌رساند معظم له چند ماه پیش به سبب سرماخوردگی و تب ویروسی، عفونی مجبور به استفاده از چرک خشک کن‌های قوی شدند که به واسطه آن و همچنین کم اشتهایی که از عوارض این بیماری می‌باشد به لحاظ جسمانی ضعیف شدند. اکنون بحمدالله پس از بهبودی در دوره نقاهت و به توصیه پزشکان برخی از فعالیت‌های خود را کم کرده و در حال تجدید قوای از دست رفته هستند، اما همچنان در جلسات منظم استفتا، ملاقات‌های ضروری و مباحثات علمی در آثار مکتوب، نظارت بر امور اجرایی و جلسات روضه دفتر کما فی السابق حضور دارند.

قالیباف: با «جمهوری اسلامی» هم اگر ربا بر اقتصاد حاکم بماند مشکلی حل نمی‌شود

محمدباقر قالیباف طی سخنانی در یادواره شهدای ورزشکار نیشابور با یادآوری دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در هشت ماهه نخست دوران دفاع مقدس تفکر بنی‌صدر، فرمانده کل قوا، بر جبهه حاکم بود. او یک جنگ کلاسیک را دنبال می‌کرد و می‌گفت: برای جنگی معقول، به تانک، توپ، مهمات و تجهیزات دیگر نیاز دارم. حال که نداریم باید زمین بدهیم و زمان بخریم، باید شخصی را در سازمان ملل میانجی قرار دهیم و آتش‌بس را بپذیریم. وی افزود: ظاهر حرف زیباست و شاید عقلانیتی بر آن حاکم باشد که حال که تجهیزات نداریم نباید جنگید، اما زمانی که مردم و جوانان به صحنه آمدند و امام فرماندهی را به عهده گرفت طراحی و راهبرد‌ها تغییر کرد و با حداقل نیرو افتخار آفریدیم، ما با گوشت و پوست و استخوان لمس کردیم که راه قدس از کربلا می‌گذرد و بیست روز دیگر در اربعین همین را به چشم خواهیم دید. قالیباف با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: در اقتصاد و حوزه مالی خداوند تأکید می‌کند اگر ربا و پول ربا در حکومت و دولت شما آمد، نه با کفار بلکه با من در جنگ هستید، ربا جنگ باخداست؛ بنابراین، زمانی که در اقتصادمان ربا داریم چطور می‌خواهیم مشکلاتمان حل شود حال حتی اگر هم جمهوری اسلامی باشد.

اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کنند، بر سرِ هستی و هویت خود قمار می‌کنند

دادرس شعبه چهارم دادگاه عمومی بخش چهارباغ در استان البرز در خصوص انتشار فیلمی که در آن فردی با رفتن روی خودرو پلیس اقدام به کشف حجاب کرده بود، اعلام کرد: بر خلاف رویه قضایی که بعضاً کشف حجاب را در زمره اقدامات تبلیغی علیه نظام تلقی کرده‌اند، دادگاه این موضوع را از مصادیق جرایم امنیتی تشخیص نداد. در نظام حقوقی ایران هر عمل حرامی مستوجب کیفر نیست و این دادگاه به عنوان نماینده قضایی حاکمیت، خود را ممنوع از مداخله در حریم خصوصی و حوزه اخلاق فردی می‌داند، اما تظاهر به عمل حرام قطعاً جرم است. بر این اساس دادگاه این فرد را با اتهامات کشف حجاب و تاباندن روسری بر روی خودروی پلیس و تمرد و عدم توجه به دستورات پلیس و ممانعت از توقیف خودرو، به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم کرد؛ اما با در نظر داشتن وضعیت فردی و اجتماعی متهم و صلاحیت علمی و تخصصی وی (پزشک متخصص زنان) در جهت گزینش کیفر مناسب و پرهیز از حبس غیر از موارد ضروری مجازات وی را با هزار و ۸۰ ساعت خدمات عمومی رایگان و انجام عمل پزشکی زایمان رایگان (دو بار در ماه) و تألیف یک مقاله پژوهشی با عنوان «نرخ التزام پزشکان زن به حجاب شرعی در ایران» جایگزین می‌کند. / ایسنا

اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کنند، بر سرِ هستی و هویت خود قمار می‌کنند

محمدرضا تاجیک از تئوریسین‌های جریان اصلاحات در یادداشتی در روزنامه شرق به موضوعات مختلفی اشاره کرده است؛ اصلاح‌طلبان (رسمی و اسمی) امروز پیشاپیش تصمیم خود را گرفته‌اند: آن‌ها به قدرت و در قدرت ‌بودن نیاز دارند؛ بنابراین مسأله برای آنان چندان این نیست که برون/ برقدرتی وجود دارد، چون در رفتار و میل و اراده معطوف به قدرتشان تغییری ایجاد نخواهد کرد. مسأله برای اصلاح‌طلبان حتی این نیست که اگر شرط‌بازی کنیم و در این بازی شرط‌بندی ناکام بمانیم، چه باید کرد و چه نباید کرد؟ چون آنچه حادث می‌شود، در رفتار انتخاباتی و بازی قدرت آن‌ها تأثیر و تغییر معناداری نخواهد گذاشت؛ درهرحال جریان اصلی/ رسمی اصلاح‌طلبی در انتخابات شرکت خواهد کرد. بگذارید یک گام جلوتر بگذاریم و بگوییم برای اصلاح‌طلبان رسمی، مسأله حتی این نیست که اگر با تمامی کارت‌های در دست و بدون شرط‌وشروط پای میز بازی انتخابات حاضر شوند و حقیرانه شکست بخورند، نباید در انتخابات شرکت کنند، چون با این حرکت، در واقع بر سرِ هستی و هویت خود قمار می‌کنند.

اگر ۲۰۰ فروند موشک به ارتش می‌دادند، جنگ به هفت روز نمی‌رسید

ناخدا هوشنگ صمدی، فرمانده گردان تکاوران نیروی دریایی بوشهر با انتقاد از دولت بازرگان و ابراهیم یزدی به خبرآنلاین گفت: کل سفارشات ارتش از خارج از کشور شامل تجهیزات و سلاح و حتی آن اقلامی که پولش هم پرداخت شده بود لغو شد و حتی یک قلم آن که هزینه‌اش پرداخت شده بود در اسفندماه ۵۸ به تهران آمد، اما آن را پس دادند. اگر محموله ۲۰۰ فروند موشک هارپون برای نصب بر ناو‌های نیروی دریایی را دولت بازرگان و یزدی تحویل ارتش می‌داد، جنگ ما با عراق به هفت روز نمی‌رسید. آن زمان ارتش در وضعی بود که هم هرم فرماندهی آن از بین رفته بود، هم تعداد زیادی از پرسنلش استعفا داده بودند، به‌معنای دیگر کمر ارتش شکسته بود و ما تا زمان آغاز جنگ استخدام جدیدی نداشتیم، ولی ترخیص از خدمت خیلی داشتیم. سرباز‌ها رفتند و سربازخانه‌ها خالی شدند، استعفا آزاد شد؛ یعنی گفتند هرکسی که می خواهد استعفا بدهد و فرماندهان قبول کنند؛ خیلی‌ها رفتند

پایداری‌ها نیاز به درس اخلاق دارند

محمدتقی رهبر، خطیب نماز جمعه اصفهان در واکنش به دیکتاتور خواندن رئیس مجلس از سوی نماینده پایداری به خبرآنلاین گفت:گاهی صحبت‌هایی می‌شود که واقعا در سطح مجلس نیست. من دیدم روز گذشته رئیس مجلس از برخی اظهاراتی که از برخی تریبون‌ها شده بود ـ که من می‌دانم منظورشان چیست، اما نام نمی‌برم ـ انتقاد کرده بود. باید کسانی که تریبونی دارند و مخاطبانی دارند، شأن مجلس را حفظ کنند، چون توهین به مجلس، توهین به نظام است. انتقاد باید سازنده و راهنما باشد و تنش‌زا و از سر لج‌بازی نباشد. انتخابات و غیرانتخابات هم ندارد و پرخاشگری‌ها، جز اینکه آب به آسیاب دشمن بریزد ثمری ندارد و لجاجت را بیشتر می‌کند. یک عده‌ای ژست می‌گیرند که هر کسی که تندروی کند، انقلابی است، اما این تندروی حتی از جانب چهره‌های انقلابی ما هم خوب نیست. امروز خواص، بیشتر از مردم به کلاس و درس اخلاق نیاز دارند.

واکنش ظریف به ادعای جدید رویترز

وزیر امور خارجه در واکنش به ادعای یک مقام آمریکایی درباره تبادل زندانیان گفت: تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی مقام‌های آمریکایی در این زمینه دریافت نکرده ام. «محمد جواد ظریف» روز پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا تصریح کرد: آمریکایی‌ها پیشنهادی برای تبادل زندانی‌ها به من نداده اند. وی افزود: هیچ درخواستی برای مذاکره در این باره به من نرسیده است. رویترز روز چهارشنبه مدعی شده بود، مقام‌های آمریکایی برای آزاد کردن زندانی‌های آمریکایی درخواست مذاکره به ایران داده اند. رویترز این خبر را به نقل از یک مقام گمنام وزارت خارجه آمریکا منتشر کرده است. چندی پیش وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی به مکاتبه با مقام‌های آمریکایی برای تبادل زندانیان طرفین اشاره کرد و گفت که واشنگتن با پیشنهاد مبادله زندانیان برخورد یکجانبه داشت.

توضیحات پژمانفر درباره فایل ویدیویی مجادله اش با لاریجانی

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در جلسه چهارشنبه خبر درگیری کلامی اش با علی لاریجانی خبرساز شد، انتشار فایل ویدئوی جدید از این مشاجره لفظی و نسبت توهین به رئیس مجلس را اتهامی کذب می‌داند. پژمانفر در گفت‌وگو با "آخرین خبر" با بیان اینکه به آقای لاریجانی توهین نکرده‌ام، افزود: آنچه که در برخی رسانه‌ها به نقل از من کار شده و در آن استفاده از کلمه "بیشعور" به من نسبت داده شده کاملا دروغ و ساختگی است. نماینده مشهد اظهار کرد: حتما از این رسانه‌ها به دلیل انتشار مطالب ساختگی شکایت خواهم کرد و امیدوارم قوه قضائیه آنگونه که این روز‌ها عمل می‌کند با سرعت و قاطعیت به موضوع رسیدگی کند.

پدر داماد احمدی‌نژاد، کفش انتخابات پوشید

احمد خورشیدی، پدر داماد احمدی‌نژاد گفته است که ائتلافی تحت عنوان «جبهه سوم» با حضور دوازده تشکل سیاسی با محوریت خودش در تهران اعلام موجودیت کرده است. خورشیدی گفته که هدفش برای انتخابات زمستان آتی شکستن ساختار قدیمی و دوقطبی (اصولگرا و اصلاح‌طلب) است. خورشیدی که خودش را دبیرکل جهادگران ایران اسلامی معرفی کرده، گفته است: «وقتی که فضای دوقطبی حاکم باشد، همه ارزش‌ها لباس سیاه یا سفید بر تن دارند و شما نمی‌توانید رنگ دیگری را متصور شوید. در چنین شرایطی برای حل مسائل و مشکلات اساسی کشور راه‌حلی‌های افراطی و تفریطی را نسخه می‌کنند که هر دو مضر است و آسیب می‌زند و به راه‌حل معقولی اجازه مطرح‌شدن نمی‌دهند».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸۵
1 پاسخ
آقای رعیس جمهور پردزیندنت روحانی شما فکر کرده ای پیامبر زمانه ای که طرح صلح هرمز دادی؟
مگر صلح حدیبیه است؟؟
الان مجلس سنا بخاطر شما که زیرپرچم برجان سینه میزدید پشت درهای بسته برگزار شده و آنها از داخل در برویشان بسته شده. البت خبرنگار العالم میگفت رفته اند دنبال کلیدساز تا بیاید در را باز کند غافل از اینکه خود رعیس جمهور ما کلیدسازی بلد است.
بفضل پروردگار با همین اتکای به معنویات دشمن را پشت درهای بسته زندانی میکنیم
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
نعمت جان سلام. چند سالت هست و چه مقدار سابقه فعالیت سیاسی و مدیریتی داری ؟!!! چرا کار را به کاردان نمی سپری ؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
برادر مهدی، حتی کسانیکه تابناک را نمی خوانند نعمت خان را می شناسند و می دانند ایشان هم عمداً با غلط املایی می نویسد و هم عمدآً مسائل را ساده لوحانه می بینند. شما مجددا یه نگاهی به هوش مبارکتان بیندازید.
خودش چي بود كه پدر دامادش چي بشه . خدا به داد ملت ايران برسد .
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
احمدی نژاد و خاندانش حالا حالاها دست از سر مردم بر نمی دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
از دوستان شما عملکرد بهتری داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
...تابناک کلا مشکلت چیه این تیترها را رو می زنی ...پدر داماد احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
پدر داماد احمدی‌نژاد کیه دیگه؟
جناب شریعتمداری در مورد حرف ایشان که گفتند برجام بیشتر ، نظری ندارید ؟
از وقتی که کاغذ گرون شده خرید کیهان جهت بسته بندی وسایل و تمییز کردن شیشه های پنجره را متوقف کرده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
ولی فکرکنم به یه سری روزنامه های اصلاح طلب یارانه میدن دیگه چاره ای نیست باید از اونا استفاده کنی
هر گونه ائتلافی از طرف احمدی نژاد یا بستگانش محکوم به طنز و سوژه ی خنده در انتخابات است

محمود تموم شده . شما دنبال چی هستید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
فعلا که چرخ زمونه حسابی شماها رو زمینگیر کرده
چرا آنتی بیوتیک قوی ؟

شلغم.
پاسخ ها
ناشناس
| Armenia |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
خخخخخ دكتر
آنقدر که خواص به بعضی مسائل فرعی، حساس هستند به ربا حساس نیستند
... باید زمین بدهیم و زمان بخریم، باید شخصی را در سازمان ملل میانجی قرار دهیم و آتش‌بس را بپذیریم

ما هیچ ما نگاه ...
خوب آقای پژمانفر عزیز اونجایی که اون کلمه رو گفتند ساختگیه اونوقت فقط یه سوال اینه که لاریجانی میگه توهین نکن اون هم فوتوشاپه ؟؟

حرف حق همون حرف اول لاریجانی بود در پاسخ شما
عجب از آقای شریعتمداری!!!!!!اول اینکه روحانی اجازه مذاکره نداشت که شما اینقدر ذوق میکنی که مذاکره نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
کسی که اراده و اختیاری ندارد چه اصراری بر سر کار بودن دارد؟بعد برای انتخابات دور بعد هم آدم در نظر بگیرن
سید محمد خاتمی هم همین طور بود و خودشو تدارکاتچی می نامید ولی اصرار داشت هشت سال باشه و تازه برای هشت سال بعد هم از طریق دوستان برنامه
ریزی می کرد و این ماجرا هم چنان ادامه دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
آخه تابناک ضایع وقتی نوشتم اول اینکه معلومه جمله دنباله داره !!!!!میخوای سانسور کنی حداقل یه سانسورچی ی با سواد استخدام کن
آیا میدانید اولین بزی که در جهان به بیماری دیابت مبتلا شده موجودی است به نام بزبز قندی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
شما مصرف نمكت رو بيار پايين . برا سلامتيت خوب نيست .
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
تنها راه نجات کشور نجات قانون اساسی از سلطه قانون گریزان است /اگر مشکلات داخلی حل شود موضاعات خارجی نیز بسهولت حل میشود
تقدیر شریعتمداری از روحانی . حالا دیدی روحانی مال تفکر خودت بود . اصلاح طلب و اصولگرا فقط یک نمایش ساختگی از احزاب بود ؟ شریعت جان حالا دیدی ایده و دستاورد اصولگرایان فقط مخالفت با غربیها هست . اگر این مخالفت را از ایده انها برداشته بشه دستشان در ادراه کشور خالی هست با همین روش ها جامعه را تقسیم بندی میکنید با همین منش ها سیاست گداری میکنید در حقیقت دل خودتان را خوش کرده اید که با غرب مخالف باشیم دستاورد خوبی دارد . پس همچنان مخالفت کن و هزینه کنید . دستاورد مخالفت فقط تاوان دادن مردم هست . من اگر جای عربیها باشم هیچ‌کدامتان را اجازه ورود به ممالک اروپایی را نمیدهم
تورم کشور به مرز سه برابر رسیده و تورم نقطه به نقطه در بیشتر کالاها ۵۰ درصد انوقت قالیباف از ربا بحث میکند . دلیل علمی چی دارید . ایده پردازی بی فایده هست . نطرات علمی باید باشد .۴ درصد چی شد . جوانگرایی . نو اصولگرایی . حالا نوبت بحث ربا میکنند . چرا در کشور الگوهای اقتصادی بر مبنای علمی و مبنای سیاسی و قدرت مردم را بر مبنای دمکراسی اجرا نمیکنید که اینقدر مردم خسارت مالی و جانی دیدند . این خسارت نتیجه این هست که زنان به ورزشگاه نروند یا دوچرخه سواری ممنوع باشد این چه دستاوردی هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
چیا رو بهم ربط میدی ؟ این آشفتگی نظرات نشانه ضعفه
روحانی گفتند در داخل کشور با دمکراسی و در خارج از کشور با دیپلماسی به پیش میرویم . اقای روحانی در داخل با کدام دمکراسی . لوازم اجرای دمکراسی وعده های به جای مانده چهل سال پیش . قرار بود جابجایی قدرت و ثروت دست مردم باشد. بدون قدرت احزاب قوی امگان پدیر نیست . این سخنان سیاسیون را راضی میکند مردم را راضی نخواهد کرد . رای ما چی شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
همین الان که احزاب قدرت ندارن یه حزبی مثل کارگزاران رو نگاه کن رانت جویی توی این حزب نهادینه است موارد دیگه بماند اول همین احزاب نصفه نیمه باید خودشونو پالایش کنن بعد دنبال رفع ایرادهای نظام باشن واضحه که با این وضع دست مردم چیزی نمیرسه باید با تدبیر واقعی جلو رفت دو تا کشور رو مثال می زنم اسپانیا و
آرژانتین هردو رابطه خوبی با آمریکا دارن ساختار دموکراتیک هم دارن ولی اسپانیا در حال حاضر بعد از بحران مالی با وجود اینکه یکی از بیشترین ضربه ها رو خورده بود با اصلاح ساختار اقتصادی شده موتور محرکه اقتصاد اروپا و از بیشترین رشد بین اقتصادهای بزرگ غرب برخورداره ولی آرژانتین با وجود منابع بیشتر هم چنان درگیر فساد سیستماتیک هست و ارزش پولش طی ماه قبل شدیدا کاهش پیدا کرد می خوام بگم صرف رابطه با آمریکا متضمن رفاه مردم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
اگر در داخل دموکراسی باشد که شما تا هزار سال دیگر هم رییس‌جمهور نمی شدید عزیزم ،دموکراسی برای بیشتر آقایان سم مضاعف است
آقای صمدی متهم کردن فردی که در قید حیات نیست چه حکمی دارد؟!
یا خود خدا ،،،در ایران چه خبر است
هر چند بنظر بنده اقای روحانی هیچگونه تغییری در صحبتها و روش برخورد با امریکا نداده اما
"اقای رییس جمهور باید ترسید از روزی که ان روزنامه از شما تعریف کند"
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
روحانی چهره و شعار اصولگرا پوشیده . هنوز معلوم نشد روحانی اصلاح طلب هست یا اصولگرا .... الان شریعتمداری باید یک دسته گل بردارند و به استقبال ایشان بروند . یک خبرنگار هم در دفتر رییس جمهوری مستقر کنند.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
از نظرتان درباره ثبات روش و صحبت روحانی معلوم هست که چقدر بر مدار راستگویی هستید
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
واقعا ساده ایم اگر فکر کنیم فرقی بین اصول گرا و اصلاح طلب هست ، به قول ظریفی که می گفت اینها تیغه های یک قیچی هستند و در ظاهر دشمن و روبروی هم ولی روی یک محور می چرخند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
حرفهای شریعتمداری تند هست ولی در تعجبم که چرا خودی رو می زنید به جای بیگانه مهاجم
فراز اصلی سخن ناخدا و بقیه مردم این بود که چرا سلاحهایی که پول ان پرداخت شده بود برگردانده شد و چرا اجازه دادند پادگانها خالی شود.این اشتباه استراتژیک بود که صدام نادان را به هوس اشغال ایران انداخت.هر چقدر که تاریخ بیشتر مرور میشود این منتج میشود که بله "تئوری توطئه و دستهای پشت پرده که کمر به نابودی ایران بسته اند پر بیراه نیست"
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
ضد فرهنگی
تقدیر شریعتمداری از روحانی. کاش یکی بپرسه چرا وقتی نخست وزیر انگلیس از روحانی داره دعوت رسمی می کنه ایشان قهقه می زنه، اگر ایشان درست متوجه نشدند بقیه هیات همراه هم باید همین عمل غیر معمول را انجام دهند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
سیاست نه اینکه تو روح و مغز تو نفوذ کرده بلکه در جسم تو هم نفوذ کرده و به گوشت بدنت رسیده . مواد باش اگر سیاطت در استخوان بدنت نفوذ کنه بیچاره ات میکنه . پسر جان مطالعه زیاد بکن . تاریخ ۲۵۰۰ ساله ایران و خاورمیانه را سرچ کن بخوان تا افکارت تعادل پیدا کند . خنده عیب نیست . گریه خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
چکار کنه؟ میخنده تو دلش میگه این بنده خدا فکر کرده من کاره ای هستم هه ه ه
دروغی بزرگ به نام جریان سوم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
شیادی و کلاهبرداری به نام جریان سوم
پدر داماد احمدی نژاد با کفشهای کتونی.
برنانه امشب سینماهای تهران
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
همش برادران و دختران و دامادان طرف های شما در برنامه
هر شب سینماهای ایران یه بارم پدر داماد طرف ما در برنامه امشب سینماهای تهران
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
خودش چه گلی به سر مردم و منلکت زد که حالا پدر دامادش بزنه ، رسم شده با اسم دیگران بازیکردن ، طرف گشته بین این همه پیغمبر جرجیس رو پیداکرده ، حداقل یکی دیگرو پیدا می کردی شاید رای می آوردی ، تازه دوتا موج قبلی همه چیز مردم رو برد تو دیگه خداوکیلی موج سوم رو راه ننداز که فکر کنم مملکت رو ریشه کن کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
۱۲:۲۴
برو ببین این آدم به نمایندگی از کیا اومده الکی یه چیزی نگو تیتر گمراه کننده است تابناک خودش میدونه من چی میگم
همینم مونده پدر داماد بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
نه اینکه خودش گلهایی به سر ملت زد که هرچه میشوریم پاک نمیشه . حالا باید منتظر پدر دامادشان باشیم تا باقی مانده گلها رو هم او به سرمان بزد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
۱۱:۲۴
شماها گل به خودی نزنید بقیه پیشکش
فردوسی فرمود

زیان کسان از پی سود خویش بجویند و دین اندر آرند پیش
مصاحبه آقای روحانی رو دیدم وتعجب نکردم از جوابهایی که میداد چون درسش رو خوندن چطوری جواب سوالی را بدهند که هیچکس نفهمه چی میگه
نماینده مجلس عضو کمیسیون فرهنگی خودش نیاز به اموزش فرهنگ دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
انشاا... جناب نجفی با ایشان صحبت می کنن و آموزش های لازم فرهنگی را به ایشان می دهند
قالیباف هنوز با شهرداری تسویه نکرده از اون طرف /...
قالیباف احمدی نژاد و.. اینها در خیالشان در آینده سکان مملکت را در دست می گیرند غافل از اینکه...
فریاد های پژمانفر و امثال اینها ناشی از فشار شکستهای پی در پی است البته ایشان باید بداند که این روند ادامه خواهد یافت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
البته برگردند به شغل اصلی شان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
زیباترین وصادقانه ترین جمله آقای دکتر لاریجانی در طول ریاست مجلسشان پاسخی بود که به آقای پژمانفر نماینده مشهد داده شد :کشور را به این روز نشانده اید
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
البته جمله پژمانفر هم خداییش قشنگه اونجایی که گفت "
تو این 12 سال چه گلی به سر مردم زدی
استاد هادوى در انتشار خبر ، غلو كرده است؟
ببخشيد پس مردم اخلاق در كردادر و گفتار رو از چه كسي بايد ياد بگيرند؟؟؟؟؟!!!!!!
مرحبا به موضع شجاعانه حضرت آیت الله جنتی رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری.
مملکت را به کدام سمت می برند؟!!!!! کسانی که سالها بر تمام منابر فریاد اخلاق مداری و عفت کلام می زدند حالا خودشان به راحتی در مراسمهای مذهبی مانند نماز جمعه (علم الهدی) و در مجلس به اصطلاح شورای اسلامی ( پژمانفر) از کلماتی استفاده می کنند که حتی در شان هیچکسی نیست. وقتی سیاست وارد دیانت شد می شود همین. پس سیاست که در هر حال نمی تواند بدون دوز و کلک باشد باید به سیاستمداران سپرده شود
هر دم از این باغ بری می رسد .....نغز تر از نغزتری می رسد.!!!!
ای وای برما . ای وای ....رای بی رای
بعد از سالها درگیری و انرژی هنوز به نتیجه نرسیده که حجاب اجباری هیچ فایده و ارزشی ندارد!
فعلا احمدی نژاد محبوب ترین چهره سیاسی کشور است اگر شک دارید انتخاباتی با حضور او برگزار کنید این دفعه اگه تایید بشه بیش از سی میلیون رای داره و اصلاح طلب و اصول گرا به پایان دوران خود رسیده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
جناب جلال جنابعالی هم شدیدآ دچار توهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
زمانی که احمدی نژاد محبوب دل افرادی مانند شما بود فضای مجازی وجود نداشت تا مردم از گنده کاری های تمام افراد منتصب به او مطلع شوند. اما حالا قضیه فرق می کند. به آرا داده شده به نظر خودت را در همینجا نگاه کن تا متوجه شوی. احمدی نژاد کسی بود که تخم قانون گریزی را در مملکت کاشت و آبیاری کرد و افراد ساده اندیشی مانند شما را به دریافت مبلغی به عنوان یارانه دلخوش کرد.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
منفیاتو بشمار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
محمود فقط با شعارها میتونه مردم محروم و روستایی رو جذب کنه ، همه میدونند از نظر سیاست در حد همون استاندار بیشتر نیست ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
۱۷:۳۱
تو اون دوره کجا بودی یا چند سالت بود نمیدونم ولی هم سایت های خبری وجود داشت هم فیسبوک وتوییتر و یوتیوب انتخابات 88 یادتون رفته البته اشکالی نداره چون براتون خاطره بدی بود
بی حجاب راست گو و پاکدست بهتر است یا با حجاب دروغگو و اختلاس گر !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
هردو مریض هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
قطعاً با حجاب!
چند وقت پیش جناب قالیباف مهمان خراسان جنوبی بود ؟ جالبه تمام امکانات یک نهاد برای تبلیغات او بسیج شده بود ؟ فکر نمیکنید برای انتخابات ۱۴۰۰ کمی زود است ؟! نکنه مهره چینی برای انتخابات مجلس میکنید ؟؟ همین حالا بدونید انتخابات بیشتر جنبه انتصابات خواهد داشت با مشارکت ۳۰ درصدی مردم ؟؟ آن هم مردمی که محتاج یارانه اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
اینو نگید چی دارید بگید وقتی گند می زنید به جای جمع کردنش فرافکنی می کنید از همه آمارهام خبر دارید فقط یه سوال مشابه ،ستاد انتخابات 1400 مگه تو یکی از وزارت خونه ها راه نیفتاده
دولتی که مورد تایید شریعتمداری باشد به درد مردم نمی خورد
اداره مالیات همانطور که از خریداران سکه مالیات دریافت میکنه باید از کسانی که طی ۵ ماه تو بورس ۸۷ درصد سود کردند باید مالیات دریافت کنه ؟! به بام و دو هوا نمیشه ؟! البته کسانیکه ماهی ۸۰ میلیون فقط سود بانکی میگیرن فراموش نشه ؟!
ننگ ما صدا و سیمای ما ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
احسنت
بازدهی بازارهای مالی طی ۶ ماهه اول سال
۱_ بورس با بازدهی ۷۸ درصد پر بازده ترین
۲_ دلار منفی ۳۰ درصد پر صررترین
۳_ مسکن با بازدهی ۱۷ درصد
۴_ طلا منفی ۱۲ درصد البته انس جهانی تا حدودی به کمک طلا اند
۵_ سکه با تخلیه حباب منفی ۳۰ درصد ضرر داد
۶_ سود سپرده حداقل ۲۰ درصد سود

فکر میکنید ۶ ماه دوم کدام بازار سود میدهد ؟؟
مبارکا باشه آقای روحانی.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل