بازدید 12249
۶
بازتاب

کارشناس‌داوری:گل‌ِدوم‌ذوب‌،شاهکارکمک‌داوربود+عکس

گل دوم ذوب‌آهن در دقیقه ۹۰ به درستی به ثمر رسید و مهاجم زننده گل در آفساید قرار نداشت. مدافع استقلال که در سمت چپ محوطه جریمه و نزدیک به کمک داور دوم بود، آفساید را پر کرده بود.
کد خبر: ۹۲۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 26 September 2019

کارشناس داوری کشورمان معتقد است که کار تیمی داوران دیدار ذوب‌آهن و استقلال خوب بود و اشتباه تاثیرگذاری در بازی مشاهده نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر سلیمانی در خصوص نحوه قضاوت تیم داوری در دیدار ذوب‌آهن اصفهان و استقلال گفت: محمد دانشگر در دقیقه ۴۵ اعتراضی به تصمیم داور داشت و بابت این اعتراض اخطار گرفت که تصمیم داور در این صحنه درست بود. در ادامه بازیکنان استقلال به شکل جمعی به داور اعتراض کردند که حیدری با خونسردی کامل آن‌ها را مدیریت و به آرامش دعوت کرد.

وی ادامه داد: جدال ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی در دقیقه ۵۷ در محوطه جریمه استقلال، باعث سرنگونی مهاجم ذوب‌آهن شد. در حالی که مطهری اعتقاد داشت روی او خطای پنالتی صورت گرفته، اما داور مسابقه به درستی دستور به ادامه بازی داد.

این کارشناس داوری در خصوص یکی از صحنه‌های جنجالی و اعتراض استراماچونی به تصمیم داور که باعث اخراج او از روی نیمکت شد، اظهار داشت: اخراج استراماچونی به دلیل اعتراض‌های مکرر به تصمیمات داور به درستی صورت گرفت گرچه در صحنه قبلی خطا روی ریگی دیده نشد.

کارشناس داوری: گل دوم ذوب‌آهن شاهکار کمک داور بود

سلیمانی درباره گل دوم ذوب‌آهن که استقلالی‌ها معتقد بودند در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است، گفت: گل دوم ذوب‌آهن در دقیقه ۹۰ به درستی به ثمر رسید و مهاجم زننده گل در آفساید قرار نداشت. مدافع استقلال که در سمت چپ محوطه جریمه و نزدیک به کمک داور دوم بود، آفساید را پر کرده بود. این گل شاهکار کمک داور دوم بود و باید به تمرکزش احسنت گفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چرا چرند می گید .....
همین عکس رو نگاه کنید کی آفساید رو پر کرده؟
بازیکنی که اولین بار توپ را کنترل کرو میلمتری در آفساید بود.لطفا منصافه قضاوت کنید
هرکی هرچی میخوادبگه پرسپولیس قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر وقهرمان جام حذفی ونایب قهرمان آسیاست . پرسپولیس همیشه شخصیت وشایستگی قهرمان شدن را داشته دارد وخواهد داشت اما قهرمان هاهم گاهی میبازن ! ما هواداران پرسپولیس درهرحال حامی تیم محبوبمان هستیم ومثل هواداران بعضی تیمها ! تیممان رابه بی غیرتی وبی عرضگی متهم نمیکنیم وازبازیکنانمان باسنگ وآجر پذیرایی نمیکنیم !!!
بازیکن شماره 2 ذوب اهن پشت مدافعین استقلال توپ رو استپ میکنه و پاس میده به ارسلان مطهری و این پاس افسایده
مهاجمی که توپ رو گرفت زننده گل نیست.....................
و شاهکار فدراسیون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر