بازدید 9496
۷
رویای صعود امیدها دورتر شد

ایران درگروه مرگ قرعه‌کشی انتخابی المپیک۲۰۲۰+جدول

ایران در سید چهارم قرعه‌کشی امروز قرار داشت، از همین رو پیش بینی می‌شد که با تیم‌های قدرتمند و سرسختی مواجه شود که در نهایت هم در گروه C با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین هم‌گروه شد
کد خبر: ۹۲۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 26 September 2019

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ امروز برگزار شد و امید‌های ایران در گروه مرگ قرار گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، با مشخص شدن چهره ۱۶ تیم صعود کننده به مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۳ آسیا در سال ۲۰۲۰ آیین گروه‌بندی مرحله نهایی این رقابت‌ها در تایلند دقایقی پیش در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد تا فرهاد مجیدی و شاگردانش رقبای خود را بشناسند.

امید‌های ایران که در مرحله مقدماتی بعد از عراق به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر گروه‌های مختلف به سختی جواز صعود به مرحله نهایی را دریافت کردند حالا در این مرحله هم خوش‌شانس نبودند تا مجبور باشند در یکی از دشوارترین و به نوعی مرگبارترین گروه‌ها شانس خود را برای رسیدن به توکیو ۲۰۲۰ امتحان کند. ایران در سید چهارم قرعه‌کشی امروز قرار داشت، از همین رو پیش بینی می‌شد که با تیم‌های قدرتمند و سرسختی مواجه شود که در نهایت هم در گروه C با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین هم‌گروه شد تا با بدشانسی تمام برای رسیدن به المپیک عبور از گروه مرگ را پیش رو داشته باشد.

فرهاد مجیدی در حالی با چنین قرعه دشواری روبرو شد که روند آماده‌سازی او و شاگردانش در هفته‌ها و ماه‌های گذشته به هیچ عنوان امیدوارکننده نبود تا شائبه ایجاد تغییرات روی نیمکت رهبری امید‌ها به یکی از سوژه‌های داغ فوتبال ایران تبدیل شود. 

امید‌های ایران که عدم حضورشان در رقابت‌های المپیک ۴۴ساله شده است برای شکستن این طلسم حالا باید به تیمی تبدیل شوند که در گام اول توان عبور از قدرت‌هایی همچون کره جنوبی، چین و ازبکستان در مرحله گروهی را داشته باشد، سپس در مرحله بعد بتواند قدم به قدم به جمع سه تیم برتر مسابقات برسد تا یکی از سه مسافر آسیایی در فوتبال المپیک باشد. 

زمان و مکان دقیق مسابقات امید‌های ایران هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و مقامات برگزارکننده تا ساعاتی دیگر برنامه کامل مرحله گروهی و نهایی را اعلام خواهند کرد. برنامه بازی‌های ایران در دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳سال که ژانویه ۲۰۲۰ (بهمن ۹۸) در تایلند برگزار می‌شود به این شرح اعلام شد.

روز اول
ایران – ازبکستان

روز دوم
ایران – کره جنوبی

روز سوم
ایران – چین

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
چرا همیشه از لفظ مرگ استفاده می کنید؟
یکبار هم بگوئید «گروه سخت». همواره تکرار مکررات.
فرهاد مجیدی که مربی نیست !
مربا است .
نمی دونم چرا در هر گروهی و در هر رشته ای قرار می گیریم. به ان گروه مرگ می گوییم
ایران فقط در یک صورت به المپیک خواهد رفت . در گروهی قرار بگیرد که هیچ تیمی جز ایران در آن گروه نباشد و سرگروه آن گروه هم مستقیم به المپیک برود !!!
با این کادر فنی و مربی زیاد امیدوار به صعود تیم نباید بود. انشاالله 4 سال و خورده ای بعد
فرهاد مجیدی سابقه مربیگری چند تا تیم مطرح را داشته که مربی تیم جوانان شده
ایشان در لیگ های دسته 1 و 2 کشور چند سال مربی باشه بعد لیگ برتر اگر موفق بود تیم ملی را هدایت کنه
چر این همه انتخاب اشتباه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار