بازدید 3988

انتقاد مدیرعامل سابق پرسپولیس از واگذاری تیم‌های نفت

کد خبر: ۹۲۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 26 September 2019

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان خوزستان نسبت به تعطیلی باشگاه‌های تحت حمات وزارت نفت واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی درباره بخش‌نامه وزیر نفت مبنی بر واگذاری باشگاه‌های تحت مدیریت این وزارت‌خانه، اظهار کرد: واقعا جای تاسف دارد که وزارت نفت سلیقه‌ای رفتار می‌کند. سوال من این است که در قبال سموم گاز و خفقان پتروشیمی که در هوای مناطق نفت خیز وجود دارد، وزارت نفت چه کاری برای جوانان و مردم این مناطق انجام می‌دهد؟ تصمیم غلط آن‌ها به فراری دادن مردم، هیچ هنر دیگری نخواهد داشت. با تعطیل کردن باشگاه نفت تهران چه سودی بردند؟ فقط تعدادی جوان و نوجوان سرگردان و آواره شدند. دولت و وزارت نفت به جای اینکه در مناطقی که نفت وجود دارد برای مردم و جوانان تمهیداتی را ایجاد کنند، آیا این هنر است که باشگاه‌ها را تعطیل کنند؟ البته من مطمئنم مردم مناطق نفت خیز اجازه چنین اقدامی را نخواهند داد و محکم مقابل این حرکت ضد ورزشی خواهند ایستاد.

وی افزود: من از نمایندگانی که با رای این مردم مناطق نفت خیز به مجلس رفته‌اند تعجب می‌کنم که ساکت و بی تفاوت نشسته‌اند و حرفی نمی‌زنند و نظارگر بخش‌نامه‌های غلط هستند. وزارت نفت اجازه ندارد سلیقه‌ای هر کاری انجام بدهد. در مناطقی که نفت وجود دارد و نفت آن صادر می‌شود و همیشه از مناطق محروم هستند، چه اشکالی دارد تیم‌داری کنند؟ مگر یک تیم چقدر هزینه دارد؟ بهتر است تصمیم درستی بگیرند و مردم را ناراحت و سرافکنده نکنند. من مطمئن هستم استاندار و نمایندگان مجلس آن مناطق اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

گرشاسبی تصریح کرد: یک بخشنامه باید با حضور اهالی فن چکش‌کاری شود و بعد اعلام کنند نه اینکه به راحتی بخشنامه صادر کنند و باشگاه را تعطیل کنند و جوانان بروند و معتاد شوند. وزارت نفت آمار اعتیاد و بزهکاری‌ها را نمی‌بیند؟ تعطیل کردن یک باشگاه که هنر نیست. من از وزیر ورزش انتظار دارم حرکتی کند و اجازه ندهد چنین اتفاقی رخ بدهد. سیاست کلی ورزش در اختیار وزیر ورزش است. وزرات نفت شرکت‌های خصوصی تحت پوشش زیادی دارد که می‌تواند این باشگاه‌ها را به آن شرکت‌ها متصل کند تا آن را اداره کنند. این کار بهتر آز آنم است که آن‌ها را تعطیل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار