بازدید 6010
یک طلا و یک برنز برای پسر پرتلاش

دهدار، تازه ترین پولادمرد طلایی ایران در وزنه‌برداری جهان

در حرکت دو ضرب، دهدار در نخستین حرکت موفق به مهار وزنه ۲۰۸ کیلوگرمی شد و در تلاش دوم وزنه ۲۱۷ کیلوگرمی را بالای سر برد. وی در تلاش سوم با انتخاب وزنه ۲۱۹ کیلوگرمی را بالای سر برد و موفق به کسب مدال طلای این حرکت شد.
کد خبر: ۹۲۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ 25 September 2019

ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران موفق به کسب مدال طلا و برنز در مسابقات قهرمانی جهان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان در تایلند امروز با رقابت دسته ۱۰۲ کیلوگرم مردان در گروه A. پیگیری شد و رضا دهدار و رضا بیرالوند از ایران با ۱۰ وزنه‌بردار دیگر به روی تخته رفتند. در حرکت یک‌ضرب رضا دهدار با ۱۷۵ کیلوگرم در رده ششم ایستاد و بیرالوند نیز با ۱۷۰ کیلوگرمی در رده هفتم قرار گرفت.

در حرکت دو ضرب، دهدار در نخستین حرکت موفق به مهار وزنه ۲۰۸ کیلوگرمی شد و در تلاش دوم وزنه ۲۱۷ کیلوگرمی را بالای سر برد. وی در تلاش سوم با انتخاب وزنه ۲۱۹ کیلوگرمی را بالای سر برد و موفق به کسب مدال طلای این حرکت شد. دهدار در مجموع نیز با ۳۹۴ کیلوگرم پس از نمایندگان بلاروس و کره جنوبی در رده سوم ایستاد و به مدال برنز دست یافت.

در همین حرکت بیرالوند ابتدا وزنه ۲۰۶ کیلوگرمی را روی سر نگه داشت، اما در مهار وزنه‌های ۲۱۴ و ۲۱۶ کیلوگرمی ناکام ماند تا با رکورد ۲۰۶ کیلوگرم در رده هشتم بایستد. بیرالوند در مجموع نیز با ۳۷۶ کیلوگرم هفتم شد.

دهدار، تازه ترین پولادمرد طلایی ایران در وزنه‌برداری جهان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل