بازدید 4530

معرفی کمپین 100 هیچ شبکه تبلیغات آنلاین مدیااد

کد خبر: ۹۲۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 24 September 2019

مدیااد: راهکاری موثر برای کسب درآمد از تبلیغات

بیش از دو سال از فعالیت شبکه تبلیغات آنلاین مدیااد در فضای وب‌سایت‌ها می‌گذرد. در طول این مدت بیش از ۲۰۰۰ وب‌سایت تبلیغات مدیااد را نمایش داده و کسب درآمد کرده‌اند. اما با این وجود هنوز وب‌سایت‌های زیادی هستند که افتخار همکاری با آن‌ها را نداشته‌ایم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم کمپین صد-هیچ را برای وب‌سایت‌هایی که تا به حال با مدیااد همکاری نداشته‌اند، برگزار کنیم. هدف ما از برگزاری این کمپین یک‌ماهه، این است که صاحبان وب‌سایت‌ها را ترغیب کنیم تا از فضای وب‌شان درآمدزایی کنند و با ما همکاری داشته باشند.

معرفی کمپین 100 هیچ شبکه تبلیغات آنلاین مدیااد

واریز درآمد از تبلیغات، هر دو هفته یک‌بار!

برای راحتی بیشتر صاحبان وب‌سایت، با همکاری مسعود رجایی مدیر بخش ناشرین مدیااد تصمیم گرفتیم بازه‌ی زمانی پرداخت‌ها را از یک ماه به دو هفته (۱۵ روز) کاهش دهیم.

اصلا کمپین صد-هیچ مدیااد چی هست؟

این کمپین از تاریخ ۱ مهر ۱۳۹۸ آغاز می‌شود و تا آخر ماه مهر ادامه دارد این کمپین بیشتر مختص وب‌سایت‌هایی است که تا به حال با مدیااد همکاری نداشته‌اند.

 اگر شما هم جز کسانی هستید که تجربه همکاری با مدیااد را نداشتید، همین الان در پنل مدیااد ثبت نام کنید! حالا بعد از ثبت نام چه اتفاقی می‌افتد؟ جذاب‌ترین بخش ماجرا همین است! در طول ماه مهر، همه‌ی درآمد حاصل از تبلیغات متعلق به خودتان می‌باشد! این یعنی صد-هیچ به نفع شما!

در حالت عادی شیوه‌ی محاسبه‌ی درآمد در مدیااد به این صورت است که ۶۵ درصد از درآمد حاصل از نمایش تبلیغات متعلق به صاحب وب‌سایت،  و ۳۵ درصد آن متعلق به شبکه تبلیغاتی (مدیااد) است.

معرفی کمپین 100 هیچ شبکه تبلیغات آنلاین مدیااد

کمپین صد-هیچ برای ناشران فعلی مدیااد

اما مدیااد ناشرین فعلی‌اش را فراموش نکرده است! ناشرین می‌توانند کمپین‌های تبلیغاتی‌ برای وب‌سایت خودشان را آغاز کنند و پنل‌شان را شارژ کنند. در این صورت، به اندازه‌ی نصف مبلغی که شارژ کردند، از مدیااد هدیه می‌گیرند! این مبلغ بلافاصله پس از شارژ به حساب‌ کاربری‌شان اضافه خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه 100 هیچ به آدرس mediaad.org/100hich.mediaad.org مراجعه کنید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان