بازدید 23200

تماشای پاییز رنگارنگ از فراز تپه‌های ابری فیلبند

کد خبر: ۹۲۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 24 September 2019

خیلی از ما تجربه تماشای آسمان از فراز ابرها را در سفرهای هوایی داریم. اما اگر به شما بگوییم که می‌توانید با پای پیاده، دنیا را از فراز ابرها ببینید، اگر بگوییم که در یکی از شهرهای ایران زیبایمان، می‌توانید هوای بالای ابرها را تنفس کنید، از طبیعت زیبا لذت ببرید و دنیایی متفاوت را تجربه کنید، چه می‌گویید؟

خبر خوب این است که شما می‌توانید در فیلبند ایران از این امکان بهره‌مند شوید. البته پیشنهاد ما این است که قبل از سفر حتما درباره روستای فیلبند در نابرو بخوانید.

Filband (فیلبند) از توابع بخش بندپی غربی شهرستان بابل در استان مازندران است که به بام شرقی این استان معروف شده.

این روستا آخرین روستای منطقه چلاو محسوب می‌شود. برای رسیدن به آن باید از تهران راهی جاده هراز شوید. نرسیده به جنوب آمل جاده‌ای فرعی از سمت شرق شما را به روستای فیلبند می‌رساند.

 اگر قصد دارید این سفر را تجربه کنید باید بدانید که ییلاق فیلبند از اواسط بهار تا ابتدای پاییز آب و هوای خوبی دارد. این منطقه به دلیل مرتفع بودن، انتخاب دلچسبی برای رهایی از تابستان‌های گرم است. ییلاق فیلبند در فصول دیگر هم زیبایی‌های خاص خود را دارد اما مسیر رفت و آمد آن بسیار دشوار خواهد بود. فیلبند زمستان‌های سرد و پربرفی دارد و به دلیل رفت و آمد دشوار آن در این فصل خالی از سکنه است.

پیشنهاد می‌کنیم پاییز زیبای امسال را با سفر به روستای فیلبند برای خود به یادماندنی کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر