بازدید 6079

افزایش قیمت نان صحت ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از برخورد قضایی با نانوایانی که به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نان داشته‌اند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 24 September 2019
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از برخورد قضایی با نانوایانی که به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نان داشته‌اند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمد امامی امین امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد قضایی با نانوایانی که افزایش خودسرانه قیمت نان در تهران داشته اند اظهار داشت: از حدود ۵ سال گذشته هیچ‌گونه افزایش قیمت نانی وجود نداشته است که در برخی نانوایان به جهت افزایش هزینه‌ها و بالا رفتن مخارج اداره نانوایی‌ها شاهد کم‌فروشی در نانوایی‌ها بودیم.

وی با اشاره به افزایش خودسرانه قیمت نان از سوی برخی نانوایان تصریح کرد: بخشنامه ستاد تنظیم بازار کشور با هدف مقابله با بسیاری از نانوا‌ها بوده که کاهش قیمت نان را به دنبال خواهد داشت و در واقع به جهت ساماندهی قیمت نان ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران همچنین افزود: امروز در جلسه تنظیم بازار استان، بخشنامه تنظیم بازار کشور ابلاغ شده و قرار بر این شده از روز شنبه اکیپ‌های بازرسی به نانوایان استان مراجعه و قیمت‌هایی که سرسام‌آور افزایش داشته‌اند حتما باید کاهش پیدا کند و در غیر این صورت برخورد قضایی با آن‌ها صورت می‌گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۲
خیلی جالبه.حربه جدید دولت اینکه اول چو میندازه یک خبر رو همه جا هم تائید میشه.بعد می بینن چقدر تو بین مردم اثرگذار میشه.اگه تنش زیاد بشه انکار میکنه.اگرم نه اجرا میکنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
دقیقاً درست گفتی
امروز رفتم نان لواش گرفتم دونه ای 300 تومن شده. تا دیروز 210 تومن بود. حالا شما هی تکذیب کنید.
چرا اتفاقا" خيلي صحت دارد شما خبر نداريد....
هیچ کاری نمی کنند الان چند ماه است که افزایش داده اند شماها آسوده بخوابید
واقعا که !!!!!!!یک سری به نونواییهای محله های مختلف بزنید ببینید که نان بربری ساده که آن هم عمدی بدون کیفیت برای نخریدن مردم دونه ای 1000تومان میفروشند در صورتی که قیمتش 650هست وآرد سهمیه دریافت می کنن .به عنوان نمونه نونواییهای منطقه 10مثل خیابان جیهون خیابان کارون بین طوس وبهنود وقصر الدشت و00000بازم بگم .اگه آقایان واقعا میخوان برخورد کنن چرا یک نفر نونوا جرات وجسارت داره در روز روشن از جیب مردم دزدی آشکار بکنه وبه کسی هم جوابگو نباشه .....
چرا دروغ می گین من نان را گران خریدم اونوقت شما می گین نان گران نشده؟!
دقیقا همین دیشب نان تافتون رو با 25 درصد افزایش قیمت و پایین ترین کیفیت ممکن (یک طرف سوخته و یک طرف خمیر) مجبور شدم بخرم.
اگر خواستید، حاظرم آدرس نانوایی رو در اختیار قرار بدم تا بازرسین مراجعه کنن
عزیز جان شاید نان به نرخ روز نمی خوری، هر سال شاهد افزایش قیمت نان هستیم
یکی میخاد بر مسئولین نظارت کنه...
توفاطمی نون بربری ساده 2000 تومان هست اونم اینقدر کیفیتش پایین هست
عجیبه واقعاً! شما مردم را ابله فرض کرده اید! نان تافتان از 400 شده 500 و نان لواش از 210 شده 300. بعد این آقا می گوید که قیمت تغییری نکرده است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر