بازدید 6102

با اتوبوس سفرهای ارزان خارجی را تجربه کنید

سفر کردن در عصر ارتباطات از نیازهای ضروری بشر امروز می باشد. برای کسب تجربیات بیشتر، شناخت آداب و فرهنگ مردم کشورهای دیگر، کسب دانش و معرفت و تقویت توانایی های فردی، سفر کردن بهترین گزینه می باشد. همه ما از سفر به خصوص سفرهای خارجی که امکان آشنایی بیشتر با مناطق گوناگون را برای ما فراهم می کند، استقبال می کنیم. اما این روزها هزینه بالای سفر به خارج از کشور خیلی از افراد را از این گونه سفرها منصرف می کند.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 24 September 2019

سفر کردن در عصر ارتباطات از نیازهای ضروری بشر امروز می باشد. برای کسب تجربیات بیشتر، شناخت آداب و فرهنگ مردم کشورهای دیگر، کسب دانش و معرفت و تقویت توانایی های فردی، سفر کردن بهترین گزینه می باشد. همه ما از سفر به خصوص سفرهای خارجی که امکان آشنایی بیشتر با مناطق گوناگون را برای ما فراهم می کند، استقبال می کنیم. اما این روزها هزینه بالای سفر به خارج از کشور خیلی از افراد را از این گونه سفرها منصرف می کند. 

به گزارش «تابناک»، با توجه به این که ایران کشوری پهناور است و در موقعیت جغرافیایی کم نظیری قرار گرفته همچنین مرزهای زمینی زیادی با کشورهای همسایه دارد، می توان با هزینه های کمتر سفر خارجی خاطره انگیزی را تجربه کرد. بعضی از کشورهای خارجی به قدری نزدیک هستند که می توان با اتوبوس به این کشورها سفر کرد. چرا که خرید بلیط اتوبوس بهترین گزینه برای کاهش هزینه های مسافرت خارجی است. حتی اگر عاشق طبیعت، هیجان و گشت و گذار هستید، سفر با اتوبوس به خارج از مرزها سرشار از اتفاقات تازه و شگفتی های جاده و مسیر می باشد. در طی راه می توانید با همسفران خود به صحبت پرداخته و با تجربیات آنها آشنا شوید، از مناظر جاده لذت ببرید و از مناطق مختلف دیدن کنید. با وجود اتوبوس های وی آی پی و پیشرفته امنیت و آسایش مسافران به راحتی تامین می شود و از سفری ارزان و اقتصادی پر از هیجانات مثبت برای کشف شگفتی ها بهره مند می شوند. اما سفر با اتوبوس به کدام کشورهای خارجی امکان پذیر است؟ 

در بین همسایگان ایران، امکان سفر زمینی به چند کشور وجود دارد. بعضی از آنها کشورهای توریستی نیستند و بعضی ها درگیر جنگ می باشند. با این حال کشورهایی چون ارمنستان، گرجستان، ترکیه، عراق و آذربایجان مقاصد بسیار مناسبی برای تهیه بلیط ارزان اتوبوس می باشند. در بین این کشورها سفر به ترکیه به علت جاذبه های فراوان گردشگری، عدم نیاز به ویزا، نزدیکی و قرابت های فرهنگی از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد. 

در این مقاله به سفر به دو کشور نزدیک ایران که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد خواهیم پرداخت. 

سفر با اتوبوس به ارمنستان 

ارمنستان کشوری در نزدیکی ایران است که هر روزه اتوبوس از تهران و تبریز به ایروان وجود دارد. از ترمینال آزادی و بیهقی می توان سوار بر اتوبوس به مقصد ایروان شد. این سفر 24 ساعته با عبور از جنگل، کوه و دشت های سبز و زیبا بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود. 

برای ورود به ارمنستان از مرز زمینی نوردوز و رودخانه ارس عبور می کنید. به تازگی سفر با این کشور نیاز به ویزا ندارد ولی پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

با خرید بلیط اتوبوس ارمنستان از وب سایت های معتبر با ارزانترین قیمت، سفر به کشوری تاریخی، فرهنگی را تجربه خواهید کرد و تا مدتها خاطره سفری شیرین و دلچسب را در یادها ماندگار می کنید. 

سفر با اتوبوس به ترکیه 

ترکیه کشوری است که برای سفر به آن باید فرصت بیشتری را در نظر بگیرید. به قدری جاذبه های طبیعی –تاریخی ترکیه زیاد است که باید یک سفر چند روزه را برایش در نظر گرفت. سفر زمینی به استانبول می تواند بسیار شگفت انگیز و دلپذیر باشد. دو هزار کیلومتر مسافت زمینی با اتوبوس و گذر از کوهستانها و دشت های جذاب، سفری بی نظیر را برای شما رقم خواهد زد.

سفر به ترکیه هم نیاز به ویزا نداشته و ایرانیان می توانند حدود 90 روز بدون ویزا در این کشور حضور داشته باشند. سفر زمینی به استانبول با خروج از مرز بازرگان حدود 40 ساعت طول می کشد.

اتوبوس های خارج از کشور دارای استاندارد های بالایی می باشند که در جهت رفاه بیشتر مسافران از اتوبوس وی آی پی استفاده می گردد. با این اتوبوس ها امکان استفاده از اینترنت رایگان، سیستم تهویه مناسب، صندلی های تختخواب شو راحت با تعداد 25 نفر مسافر، احساس راحتی و امنیت داشته و سفر زمینی برای شما خسته کننده نخواهد بود. 

اگر قصد سفر ارزان و خاطره انگیز با اتوبوس به خارج از کشور دارید، می توانید از سایت فروش بلیط اتوبوس تیک بان اقدام به خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نمایید. تیک بان با ارائه بلیط اتوبوس خارجی بهترین قیمت ها را به شما پیشنهاد می دهد. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل