بازدید 3692
۱
باید به پرسپولیسی‌ها بلیت می‌دادند

بهاروند: مستندات ماجرای فرشید اسماعیلی را رو می‌کنیم

کد خبر: ۹۲۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 22 September 2019

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد که نامه نگاری‌ها درباره درخواست باشگاه استقلال برای بخشیده شدن محرومیت فرشید اسماعیلی به درستی صورت گرفته و مستندات این موضوع به زودی ارائه خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در آستانه برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر درباره ورود تماشاگران با بلیت الکترونیک، اظهار داشت: وقتی ما به داخل ورزشگاه می‌آمدیم، ورود تماشاگران بسیار روان انجام می‌شد. آن‌ها بلیت‌ها را زیر دستگاه می‌گذاشتند و وارد می‌شدند که ازدحام جمعیت هم زیاد نبود.

وی در واکنش به این سؤال که تعداد بلیت‌های فرودخته شده برای دربی کم بوده و چرا فقط ۵۷ هزار بلیت به تماشاگران فروخته شده است، گفت: طبق قانون ۲۰ درصد ورزشگاه باید خالی باشد و ورزشگاه آزادی هم ۱۰۰ هزار نفری نیست. به‌هرحال ظرفیت همین اندازه بود.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد گلایه استقلالی‌ها در مورد عدم رسیدگی به شکایت آن‌ها درباره محرومیت فرشید اسماعیلی و اینکه نامه آن‌ها در سازمان لیگ مانده است، خاطرنشان کرد: خیر، این‌طور نیست و ما مستندات هم داریم. اگر باشگاهی نامه بزند، به نیم ساعت نرسیده ارجاع می‌شود و مستندات را ارائه می‌کنیم.

بهاروند همچنین درباره گلایه پرسپولیسی‌ها از عدم تعلق بلیت دربی به این باشگاه، گفت: دیگر می‌دانید که دو سال است بلیت‌فروشی را به باشگاه‌ها تحویل داده‌ایم و در اختیار ما نیست. باید به پرسپولیس هم بلیت می‌دادند و این حق باشگاه بوده است. باید پیگیر این موضوع باشند.

وی در مورد اینکه اگر ظرفیت ورزشگاه پر نشود آیا امکان ورود تماشاگرانی که بلیت ندارند وجود دارد یا نه، تصریح کرد: خیر، به هیچ وجه هیچ هواداری حق ورود به ورزشگاه بدون داشتن بلیت را ندارد. بدعتی بوده و ۲۰ سال گذشته مقابل در ورزشگاه تجمع می‌کردند و عده‌ای هم رایگان وارد ورزشگاه می‌شدند. اینجا هم بحث درآمد نیست، چون بلیت‌فروشی درآمد آنچنانی ندارد. برای این بازی هم امکان ندارد کسی بدون بلیت وارد ورزشگاه شود.

رئیس سازمان لیگ درباره اینکه گویا هنوز هم بازار سیاه بلیت‌فروشی بیرون ورزشگاه وجود دارد، اظهار داشت: ما چنین چیزی ندیدیم، اگر شما رسانه‌ها که قوی هم هستید، چنین چیزی را مشاهده کردید، تصویربرداری کرده و به ما هم ارسال کنید تا با خاطیان برخورد شود. نباید چنین چیزی باشد. بهاروند در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود دربی به جای ساعت ۱۶، ساعت ۱۸ برگزار شود، گفت: قطعاً بهتر بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برای لنگی ها هم مستندات بعد از سی سال رسیدگی می گنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر