بازدید 6647
۶

مجوز دولت به کارمندان بانک‌ها برای تأخیر یک‌ساعته

کد خبر: ۹۲۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 22 September 2019

طبق ابلاغ دولت، کارمندان بانک‌ها حداکثر تا ساعت ۹ صبح روزهای اول تا پانزدهم مهرماه مجاز هستند به دلیل آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش ترافیک در سطح شهر تهران، تاخیر داشته باشند و این تاخیر مجاز خواهد بود.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، طبق بخشنامه‌ای که روز گذشته معاون اول رئیس جمهور به بانک ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده کارمندان بانک‌ها مجاز هستنددر نیمه اول مهرماه با یک ساعت تأخیر در محل کار حضور داشته باشند.

برهمین اساس، با توجه به آغازسال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ از ابتدای مهرماه و به منظور مدیریت تقاضای سفر‌های شهری و کاهش زمان تاخیر ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر تهران براساس مصوبه دولت مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه در صورت تاخیر کارمندان خود تا ساعت (۹) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

در این راستا دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مکلفند به نحوی برنامه‌ریزی کنند که خدمت رسانی با وقفه مواجه نشود.

طبق این ابلاغیه، کارمندان بانک‌ها حداکثر تا ساعت 9 صبح روزهای اول تا پانزدهم مهرماه مجاز هستند به دلیل آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش ترافیک در سطح شهر تهران، تاخیر داشته باشند و این تاخیر مجاز خواهد بود. البته با توجه به این بخشنامه، مرخصی ساعتی برای کارکنانی‌ که با تاخیر در محل کار حاضر شوند، محاسبه خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
نیازی به بخش نامه نبود. همینجوری هم می تونستند مرخصی ساعتی بگیرند
درود بر روحانی سلام بر روحانی
پاسخ ها
بازنشته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
کارمند تنبل
خیلی فکر کردن؟
شما ادارات را یک ساعت شناور کنید
خیلی سخت است؟
اصلا نفهميدن شناوري يعني چه؟ شناوري يعني اينکه ساعت کار بجاي 8 تا 16 بصورت ثابت يک ساعت شناور گردد يعني اگر کسي 8 آمد 16 برود و اگر کسي 9 آمد بايد تا 17 بماند و اگر زودتر از 17 رفت کسر کار او از مرخصي او کم گردد. وگرنه اگر مجبور به مرخصي باشيم که در طول سال ميتوان ديرتر آمد و مرخصي گرفت.
مثلا مرخصی نمیتونستیم بگیرم؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر