بازدید 17080
رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

آماده‌ایم از خطا‌های همسایگان در منطقه بگذریم/ با شعار و طرح «ائتلاف امید» و «ابتکار صلح هرمز» به نیویورک می‌روم/ نیرو‌های خارجی خلیج فارس را ترک کنند/ رونمایی از باور ۳۷۳، سامانه «حائل» و جدیدترین تجهیزات نظامی ایران + تصاویر و مشخصات

هر جا نیروهای مسلح ایران حاضر شد، امنیت زا شد؛ چه در عراق و چه در سوریه و لبنان... همیشه خواهان برادری و صلح با کشورهای منطقه بوده ایم و قدرت ها به دنبال تاراج آنها... حضور نیروهای خارجی در منطقه برای امنیت انرژی و صلح خطر آفرین است... نسبت دادن حوادث منطقه به ایران، تکرار دروغ های اثبات نشده قبلی است... اگر واقعا دنبال امنیت منطقه هستند، از منطقه فاصله بگیرند
کد خبر: ۹۲۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 22 September 2019

رئیس جمهور شکاف میان ملتهای منطقه را خواسته آمریکا و صهیونیسم دانست و با بیان اینکه با همه همسایگان دست رفاقت دراز می کنیم و از خطاهای گذشته آنها نیز می گذریم، تأکید کرد: منطق ما، امنیت درون زا برای خلیج فارس و تنگه هرمز است و با شعار و طرح «ائتلاف امید» و «ابتکار صلح هرمز» به نیویورک می رویم.

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تأکید بر اینکه «با اقتدار نیروهای مسلح و ملت بزرگ، دشمن جرأت تعدی به ایران اسلامی را نخواهد داشت»، اظهار داشت: ما مرد دفاع و نه اهل تسلیم هستیم و اجازه نخواهیم داد کسی به مرزهای ما تجاوز کند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تجربه دفاع مقدس است که دشمن جرأت تعدی به ایران اسلامی را ندارد، گفت: امروز سی و نه سال از تجاوز عفلقیان به سرزمین پاک ایران می‌گذرد و زمانی است که باید یک بار دیگر فراز و نشیب دهه اول انقلاب را بازخوانی کنیم.

 روحانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای استقلال، آزادی و تحقق عدالت مردمی و اسلامی مسیر خود را یافته و به پیروزی دست یافته بود، گفت: انقلاب اسلامی می‌توانست برای کل منطقه و جهان خیر، نعمت و برکت باشد اما دشمنان انقلاب از همان روز اول روبه روی اراده ملت ایران قرار گرفته و تلاش مذبوحانه خود را آغاز کردند.

رئیس جمهور ایجاد ناامنی‌ها، انجام توطئه برای تجزیه کشور، ترور بزرگانی همچون علامه شهید مطهری، آیت‌الله بهشتی، شهیدان رجایی و باهنر و دیگر عزیزان و بزرگان این کشور را از جمله تلاش‌های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب و ملت ایران به این هم اکتفا نکرده و طراحی کردند تا زیربناهای قدرت امنیتی و دفاعی ما را متزلزل کنند.

آماده‌ایم از خطاهای همسایگان در منطقه بگذریم/ شکاف ملت‌های منطقه خواسته آمریکا و صهیونیسم است / منطق ما، امنیت درون‌زا برای خلیج فارس و تنگه هرمز است/ با شعار و طرح

روحانی خاطرنشان کرد: اولین توطئه دشمنان طراحی انحلال ارتش بود که توسط مزدوران راست و چپ طراحی و تبلیغ شده بود و از طرفی تلاش می‌کردند با کلمه حق، باطلی را دنبال کنند و به نام شورا می‌خواستند اساس نظم فرماندهی را برهم بزنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: امام راحل عزیز با درایت خود اولین فرمان به مردم برای ایستادگی و مقابله با همه توطئه‌گران را صادر کرد و از خوزستان گرفته تا کردستان، گلستان و سیستان و بلوچستان، جوانان غیور و نیروهای مسلح ما در مقابل همه کسانی که می‌خواستند به اسم مزدور پایه‌های انقلاب را سست کنند، ایستادند.

روحانی در ادامه افزود: سرانجام جنگی به نام جنگ افلقیان و بعثی‌ها را به ملت ایران تحمیل کردند، اما امام(ره) با هوشیاری و مدیریت خود در اولین قدم به ارتش جمهوری اسلامی ایران استحکام بخشید و به دنبال آن نیروی انقلابی جدیدی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد و در کنار این دو نیرو فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد که اینها سه پایه اصلی برای حفاظت و حراست از کشور و امنیت ملی ما بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر این درایت امام راحل در آن زمان نبود، در آن شرایط اولیه پیروزی انقلاب و پیچیدگی‌های آن روز ممکن بود دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند، گفت: نیروهای مسلح با فرمان امام راحل و وحدت و یکپارچگی خود و حضور و حمایت مردم در صحنه هشت سال در برابر مزدوران و دشمنان اسلام و ایران مقاومت کردند؛ دشمنانی که با ایدئولوژی شرق، سلاح غرب، چراغ سبز آمریکا و پول ارتجاع منطقه به جنگ مردم انقلابی این سرزمین آمده و سلاح خود را به سمت سینه مردم نشانه رفته بودند.

روحانی تأکید کرد: این مردم با وحدت، ایستادگی و یکپارچگی نه از هیمنه شرق و غرب ترسیدند و نه از سلاح‌های آنها. از حمایت‌های سیاسی شرق و غرب ترسی به خود راه ندادند و در برابر پول ارتجاع عرب تسلیم نشدند.

رئیس جمهور افزود: ارتجاع عرب با پول‌هایی که در اختیار افلقیان قرار دادند و با بندرهایی که در اختیارشان گذاشتند، نتوانستند در مقابل اراده، وحدت، ایستادگی و یکپارچگی ملت ایران کاری کنند و جنگ تحمیلی هشت ساله در کنار خسارات‌ فراوانش ارزش‌های زیادی برای ما داشت و به تعبیر رهبر انقلاب جنگی بود که برای ما گنج به ارمغان آورد.

روحانی تأکید کرد: بخاطر موفقیت‌ها در همان جنگ بود که امروز دشمنان این سرزمین را برای تجاوز به آب و خاک و سرزمین ما و تحمیل جنگی دیگر بر این ملت، به تردید و پشیمانی وا داشته است و دشمنان امروز جرأت تصمیم‌گیری در برابر نیروهای مسلح بزرگ ایران و ملت یکپارچه و مقاوم ما ندارند و نخواهند داشت.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان ملت ایران در سال‌های اخیر راه دیگری برگزیده‌اند و به جای جنگ نظامی به تعبیر خود جنگ  اقتصادی و به تعبیر صحیح تر، تروریسم اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کرده‌اند، گفت: مردم ما در چهل سال گذشته و به ویژه ده سال اخیر فشار تحریم‌های ظالمانه را در مقاطع مختلف تحمل کردند و امروز هم با هشیاری، ایستادگی، اتحاد در  جهاد میدان اقتصادی از این مهلکه سخت عبور خواهند کرد.

روحانی با بیان اینکه امروز همه کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های دانش بنیان، مبتکران و تولیدکنندگان به عنوان سرداران و سربازان خط مقدم جنگ در برابر دشمن مستکبر و صهیونیسم جهانی هستند، گفت: ما می‌توانیم با اراده و ایستادگی و اتحاد از این مسیر سخت عبور و دشمن را وادار کنیم در برابر ملت ایران و انقلاب اسلامی یک بار دیگر سر تعظیم فرود آورد.

رئیس جمهور تأکید کرد: ما اهل منطق و مذاکره هستیم اما اهل ذلت و تسلیم نیستیم، ما مرد دفاع و ایستادگی هستیم، اما مرد تجاوز به مرزهای دیگران نیستیم؛ همانگونه که اجازه نخواهیم داد کسی به مرزهای ما تجاوز کند.

 روحانی خاطرنشان کرد: همانطوری که در دفاع مقدس هدف اصلی دشمنان ما نابودی انقلاب بود، امروز نیز هدف آنها از تحمیل جنگ اقتصادی، تهدید جنگ نظامی و جنگ روانی و قرار دادن مردم ما در برابر فشارها و مشکلات، نابودی انقلاب است.

رئیس جمهور تأکید کرد: اما ملت ایران همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس، نه در برابر افلقیان و حزب بعث که در برابر دنیا خود را ثابت کرد، امروز هم توان آن را دارد که در برابر قدرت‌های مستکبر ایستادگی کند.

روحانی با اشاره به حضور آمریکایی‌ها و دشمنان ملت ایران در منطقه، گفت:‌ هر کجا که دشمنان ما و آمریکایی‌ها در منطقه حضور پیدا کردند به عنوان بازیگر «امنیت‌زدا»، حضور یافتند چه در افغانستان، چه عراق و چه خلیج فارس و هر جای منطقه، ناامنی را به ارمغان آوردند؛ اما هر جا نیروهای مسلح ایران حضور داشتند به عنوان نیروهای «امنیت‌زا» بودند که امنیت را برای منطقه به ارمغان آوردند.

رئیس جمهور تأکید کرد: نیروهای مسلح ما اگر در کنار مردم عراق، سوریه، فلسطین و لبنان قرار گرفتند، برای این سرزمین امنیت آوردند و توانستند تروریست‌های وحشی را ریشه‌کن کنند و این فرق ما با آنها در منطقه است.

روحانی خاطرنشان کرد: قدرت‌های استکباری و در رأس آن آمریکا همواره ناامنی، بدبختی، مشکلات و تاراج منافع کشورهای منطقه را دنبال کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در این مقطع حساس و تاریخی دست رفاقت، دوستی و برادری به سوی همه همسایگان خود دراز می‌کنیم، گفت: در این راستا حتی آماده‌ایم از خطاهای گذشته آنها در منطقه بگذریم، چرا که امروز در شرایطی هستیم که دشمنان منطقه بویژه آمریکا، استکبار و صهیونیسم به دنبال سوء استفاده از شکاف، فاصله و اختلاف بین کشورهای منطقه هستند.

روحانی خاطرنشان کرد: منطقه ما، منطقه خلیج فارسی است که امنیت آن از درون باشد، لذا امنیت خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، درون‌زاست و حضور نیروهای خارجی در این منطقه می‌تواند مشکل‌آفرین باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امسال در سازمان ملل متحد با شعار "ائتلاف امید" و "ابتکار صلح هرمز" که خلاصه آن «حب و امید» خواهد بود، حضور خواهیم یافت، اظهار داشت: امسال طرحی را در سازمان ملل پیش روی جهانیان قرار خواهیم داد مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با همکاری کشورهای منطقه می‌تواند امنیت خلیج فارس و دریای عمان را با کمک کشورهای منطقه به وجود آورد.

روحانی گفت: به جهانیان اعلام می‌کنیم که حضور نیروهای بیگانه برای آبراه‌های جهانی، امنیت کشتیرانی و نفت و انرژی، مشکل‌زاست اما مسیر جمهوری اسلامی ایران مسیر اتحاد، وحدت و هماهنگی با کشورهای منطقه می‌باشد.

رئیس جمهور تصریح کرد: آنهایی که می‌خواهند حوادث منطقه را به جمهوری اسلامی ایران نسبت دهند، همانند همه دروغ‌های افشا شده‌شان نیز افشا خواهد شد و بیگانگان اگر راست می‌گویند و حقیقتاً به دنبال صلح و امنیت هستند، این مقدار سلاح خطرناک به منطقه ارسال و منطقه ما را به مسابقه و انبار تسلیحاتی تبدیل نکنند و اگر به راستی به دنبال امنیت منطقه هستند از این منطقه فاصله بگیرند چرا که حضور آنها همواره برای منطقه سختی و بلا بوده است.

روحانی خطاب به بیگانگان تأکید کرد: هر مقدار از منطقه و ملت‌های این منطقه فاصله بگیرید به همان اندازه امنیت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ملت ایران در سایه اجرای فرامین رهبری و اتحاد و همدلی همه ارکان کشور و قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح در برابر توطئه جدید با همکاری و حضور مردم پیروز خواهد شد، اظهار داشت: بدون تردید نخواهیم گذاشت که دشمن ذلت را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کند و شعار ما آزادی و آزادی‌خواهی به پیروی از سرور آزادی‌خواهان جهان ابا عبدالله الحسین(ع) است.

رونمایی از جدیدترین تجهیزات نظامی ایران در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس

در مراسم رژه ۳۱ شهریور در تهران یگان‌های پیاده و محمول نیرو‌های ارتش و سپاه پاسداران از برابر جایگاه عبور کردند.

آماده‌ایم از خطاهای همسایگان در منطقه بگذریم/ شکاف ملت‌های منطقه خواسته آمریکا و صهیونیسم است / منطق ما، امنیت درون‌زا برای خلیج فارس و تنگه هرمز است/ با شعار و طرح

به گزارش «تابناک»؛ سامانه سلاح پدافند هوایی باور ۳۷۳ از مقابل جایگاه رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح گرامیداشت هفته دفاع مقدس عبور کرد. این نخستین بار است که سامانه پدافندی باور ۳۷۳ در رژه نیروهای مسلح حضور پیدا می‌کند.

نمایش سامانه باور ۳۷۳ در رژه نیروهای مسلح

سامانه پدافند هوایی برد بلند باور ۳۷۳ مردادماه امسال به مناسبت روز صنعت دفاعی با حضور رئیس جمهور رونمایی و تحویل نیروی پدافند هوایی ارتش شد. باور ۳۷۳ اولین سامانه ارتفاع بلند پدافندی بومی با قابلیت تحرک بالا و توانایی شناسایی ۳۰۰ هدف اولویت بندی ۱۰۰ هدف و درگیری با شش هدف همزمان است.

در رژه امسال همچنین سامانه پدافندی ۱۵ خرداد نیز که امسال رونمایی شده بود، از مقابل جایگاه عبور کرد. این سامانه با قابلیت کشف اهداف تا فاصله ۱۵۰ کیلومتری و درگیری و انهدام اهداف در برد ۴۵ کیلومتری است، قابلیت تحرک بالا، شناسایی اهداف پنهانکار و درگیری همزمان با شش هدف از دیگر توانایی های این سامانه بومی است.

سامانه پدافندی ارتفاع پست «حائل» برای نخستین بار رونمایی شد

همچنین، سامانه توپخانه‌ای پدافند هوایی ارتفاع پست «حائل» برای نخستین بار در رژه نیروهای مسلح رونمایی شد. این سامانه دارای رادار پسیو است و بدون انتشار امواج اهداف را شناسایی می کند که این قابلیت را به این سامانه می‌دهد تا بدون اینکه دیده شود هدف را شناسایی و اقدام کند.

حائل همچنین متحرک بوده و به سرعت توانایی جابجایی دارد و برای مقابله با اهداف ارتفاع پست مثل موشک های کروز یا پهپاد های مهاجم و ریز پرنده ها طراحی شده است. این سامانه به دست متخصصین جوان نیروی پدافند هوایی ارتش طراحی و تولید شده است و نیاز پدافند هوایی کشور در حوزه ارتفاع پایین را مرتفع می کند.

آماده‌ایم از خطاهای همسایگان در منطقه بگذریم/ شکاف ملت‌های منطقه خواسته آمریکا و صهیونیسم است / منطق ما، امنیت درون‌زا برای خلیج فارس و تنگه هرمز است/ با شعار و طرح

نمایش شانزده فروند موشک بالستیک

همچنین در مراسم رژه ۳۱ شهریور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شانزده فروند از موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابه نمایش گذشته شد. این موشک‌ها از نوع قدر، عماد، سجیل، خرمشهر و قیام بودند.

خودروی تاکتیکی ضد مین و ضد کمین (امرپ) طوفان ساخت صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران نیز در رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح در تهران برای نخستین بار حاضر شد. این خودرو در قالب ستون خودرویی نیروی زمینی سپاه در رژه حاضر شد.

آماده‌ایم از خطاهای همسایگان در منطقه بگذریم/ شکاف ملت‌های منطقه خواسته آمریکا و صهیونیسم است / منطق ما، امنیت درون‌زا برای خلیج فارس و تنگه هرمز است/ با شعار و طرح

سامانه‌های نیروی پدافند هوایی ارتش که قرار است در این رژه از مقابل جایگاه عبور کنند به شرح زیر است؛

سامانه موشکی ارتفاع متوسط مرصاد متحرک: دارای قابلیت درگیری با انواع هواگرد‌ها و موشک‌های کروز و پرنده‌های بدون سرنشین.

نمایش سامانه های راداری و کنترلی

سامانه راداری کنترلی و برد بلند آرش: تکمیل کننده سامانه‌های کشف و شناسایی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور و از افتخارات نیروی پدافند هوایی در حوزه ساخت و تولید رادار‌های پیشرفته و بروز دنیا.

سامانه ارتفاع بلند اس ۳۰۰: با قابلیت درگیری با اهداف در ارتفاع‌های پست، متوسط و بلند و یکی از مرگبارترین سلاح‌های پدافندی در اختیار نیروی پدافند هوایی ارتش.

سامانه راداری پسیو افتاباز: دارای قابلیت کشف و شناسایی اهداف هوایی بدون انتشار امواج مغناطیسی.

سامانه پدافند موشکی ارتفاع بلند اس ۲۰۰: کامل و مطابق با نیاز پدافند هوایی کشور بهینه‌سازی و بومی‌سازی شده است.

سامانه موشکی پانزده خرداد: با قابلیت کشف اهداف تا فاصله ۱۵۰ کیلومتری و درگیری و انهدام اهداف در برد ۴۵ کیلومتری است، قابلیت تحرک بالا، شناسایی اهداف پنهانکار و درگیری همزمان با شش هدف از دیگر توانایی‌های این سامانه بومی است.

سامانه موشکی تلاش با قابلیت تلفیق با سامانه موشکی ارتفاع بلند اس ۲۰۰ و رفع نیاز درگیری ارتفاع متوسط، این سامانه کاملاً بومی و به‌ دست توانمند متخصصین داخلی طراحی و تولید شده است.

اژدرهای ایرانی به نمایش درآمدند

اژدر مارک ۴۶، اژدر اکسیژنی، اژدر والفجر، مین‌های صدف، انفطار و کوسه، اژدر الکتریکی و مین چسبان، قایق رعد، شناور هجومی شهاب، موشک نور بردبلند، سامانه خوداتکا نصر ساحلی، توپ ۷۶ میلی متری فجر ۲۷، سامانه‌های نیروی دریایی ارتش هستند که قرار است در این رژه از مقابل جایگاه عبور کنند.

خودروی ۶ در شش کیان تاکتیکی، خودروی دیزل هاردتاپ، خودروی حامل نفر پست فرماندهی ام ۱۱۳، نفربر بی‌تی آر مجهز به توپ ۲۳ میلی متری، تانک ذوالفقار، تانک تی ۷۲ اس، تانک چیفتن، توپ ۱۳۰ و ۱۵۵ میلی‌متری کششی، توپ ۱۷۵ و ۲۰۳ میلی‌متری، راکت‌انداز فجر ۵، سامانه پرتاب موشک زلزال، سامانه سایت‌یاب، شنود سیار، ارتباط رادیویی دیتا و سامانه جمر و همچنین سامانه الینت غدیر، تجهیزات نیروی زمینی ارتش هستند که از مقابل جایگاه عبور کردند.

رونمایی از انواع موشک های ساخت ایران

موشک راهبردی قاصد ۳، بمب قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک عاصف، بمب قادر پادجنگالی سحاب، لانچر لیزرتاب ۹۹ و بمب ۲۰۰۰ پوندی هوشمند، لانچر لیزرتاب ۹۹ و بمب ۵۰۰ پوندی هوشمند، موشک قادر هواپایه، موشک نصر هواپایه، موشک فکور ۹۰ هواپایه، موشک دامی تی ۴۲، موشک آموزشی تی جی ام، موشک آر ۷۳، موشک دامی آر ۲۷، موشک آر ۶۰، موشک دامی AIM_۷E و موشک PL۷، موشک AIM_۹J و موشک AIM۵۴ و موشک KH۵۸، موشک هواپایه قائم و موشک یاسر، پهپاد کمان ۱۲ و همچنین پهپاد ابابیل، دیگر تجهیزات نیروی هوایی ارتش هستند که در رژه امروز شرکت کردند.

خودرو‌های ام رپ ۴ در ۴ و ارس محمول خمپاره انداز ۸۱ میلی‌متری خشاب دار، خودرو زرهی کشف و انهدام، خودرو محمول توپ ۱۳۰ میلی‌متری، خودرو رفع آلودگی و خودرو محمول توپ ۱۳۰ میلی‌متری، سکوی پرتاب پهپاد، تانک ارتقا یافته تی ۷۲ ام، نفر بر براق محمول ۱۰۷ میلی‌متری، از جمله تجهیزات نیروی زمینی سپاه هستند که از مقابل جایگاه ویژه مراسم رژه در تهران عبور کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۹
اگر منظور روحانی از ائتلاف امید همان امیدی است که به ملت وعده داده بود وای به حال ائتلاف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
اقای رئیس جمهور دست پیش را گرفتین تا عقب نیفتیم دگر جوابگو نیست.
منطقه باید عملا تنش زدایی شود و با حرف و عمل بر عکس نتیجه ای گرفته نخواهد شد.
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
!دیپلماسی فقط دیپلماسی مدافعان حرم بود که جواب داد یاد شهدای مدافع حرم به خیر و نامشان جاودان باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
آیا منظور روحانی این است که هیچ کشتی حق ندارد وارد آبهای بین الملل شود؟
با با ایول.کشورها با چه جراتی باید سرمایه گذاری کننند؟هرکسی حق دارد از سرمایه اش محافظت کند .
جناب روحانی شما را به خدا دیگه اسم امید را نیاورید...ما ایرانیها نیازمند امیدیم نه کس دیگر...بگذارید حد اقل اعتماد به شما بین همسایگان باقی بماند..
رییس جمهور باید در مجمع عمومی سازمان ملل پیشنهاد دهد سال 2020را پایان یکجانبه گرایی اعلام کنند. و ان را به رای بگذارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
یعنی تو کشور دوباره برای ادامه یا عدم ادامه این وضعیت رای گیری شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
اونها اینطور نیستند با اسم سال حال کنند .
حسن کلید سازی بابا!
به عنوان یک حرف و ایده مطالب خوبی است و لی رویا پردازانه است و واقعیت نشان میدهد،که شرایط مخاصمه بین طرفها بسیار زیاد است ونیز هیچ یک از طرفها آمادگی مذاکره را ندارند
چرا میلیاردها دلار غرامت جنگ تحمیلی را از عراق نمی‌گیرید؟ چرا نباید از کشورهای عربی همدست صدام ملعون نظیر عربستان، کویت، بحرین، قطر، اردن و... غرامت و تاوان بگیریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
هیسسسسسسسسسسسس یواش تر
حسن جان مثل همون کلیدی که واسه خودمون ساختی یه کلید واسه همسایه ها درست کن تا همه چیز درست شه !
دلار چند ؟
از شعارهای امید روحانی همیشه نا امیدی میزاید
سلام.درود بر ایران و ایرانی
بهتر است امنیتی را که ایجاد کرده ایم برای دیگران هم توضیح دهیم تا آنان احساس نا امنی نکنند بلاخره این همه درگیری در منطقه نشان میدهد که انان احساس امنیت و برادری نمی کنند
امریکا و اسرائیل و انگلیس و روسیه و ... می خواهند جنگ بین ایران و عربستان و همسایگانش درست کنند چون از فروش اسلحه سود کلان می برند این ملت مظلوم ایران و عربستان هستند که باید کشته بشوند جانباز شوند معلول شوند سرمایه های انسانی و مالی زیادی از دست بدهند . ما جنگ نمی خواهیم نمی خواهیم نمی خواهیم نمی خواهیم .....
در جنگ با دشمن مردم بیگناه کشته شدند در جاده های کشور مردم بیگناه کشته میشوند آیا شرکتهای خودروسازی سایپا و ایران خوردرو را نیز میتوان متجاوزین به جان ملت نامید؟ پس چرا جان مردم در اینجا اهمیت ندارد این مردم همان مردم هستند!!!چه صدام بکشد چه غول های بیرحم خودروسازی
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
البته اگه یه کم آرومتر بریم کمتر کشته میشویم و فرهنگ هم بی تاثیر نیست . ولی کلا بد نیست کم کم ملت دارن آگاه میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
هر سخن جایی وهر نکته مکانی دارد
پرایدش به ما رسید باورش به شما
نه بابا چرا میخواهی از گناه کشور های همسایه بگذری ،بهتر نیست اینها رو بیاریم تو دادگاههامحاکمه کنیم !
به چه حقی از خطاهای همسایگان در منطقه می‌گذری؟ باید این جنایتکاران تنبیه شده و از آنها غرامت سنگین گرفته شود تا تکرار نکنند.
آقای رییس جمهور نه جوانان ما جوانان هشت سال دفاع مقدس هستند نه ملت ما .بیش از سی سال فرصت بازساری ایران بعد از دفاع مقدس را نابود کردید پولدارها پولدارتر و فقیر ها فقیر تر شدن. خلاصه اینکه دیگه از ما لطفا مایه نزارید
ایکاش آنهایی که مخالف مذاکره هستند تنها به هزینه و فایده سیاست های فعلی جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه کمی فکر کنند.
همه چهره‌های بین المللی، وزیرخارجه آلمان، نخست وزیرژاپن، امیرقطر، پادشاه عمان، امپراطورحبشه و …که این روزها میان ما و آمریکاییها واسطه شده اند، برایشان این سئوال پیش امده که علت دشمنی ایران و امریکا برسر چیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
استکبار جهانی با سردمداری آمریکا دنیا را درچنگ خود گرفته و تحمل ابراز عقیده مستقل را نداره .سخن فیرست امریکا را نشنیدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
من به یک نتیجه رسیدم که این کلمات و مفاهیم هستند که با هم دعوا دارند و ما ادمها اسیر دست کلمات هستیم. مثل گودزیلا - دیو .استعمار.استکبار .ظلم. ستمگری .فلان و بهمان
آیا روزی می رسد که ترفند کلمات برای نابودی آدمها خنثی شود؟؟؟؟؟؟؟
آقای رئیس جمهور شما خیلی بزرگوارید!!!!!!! فعلاً که همسایگان به کمک آمریکا و اسرائیل آنچنان دست بر گلوی ملت ایران نهاده اند که تقریباً دیگر رمقی باقی نمانده است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی با این مضمون که «دنیای فردا دنیای گفتمان ها ست نه دنیای موشک ها» .ولی چقدر زمان زود سپری میشود و دنیا کوچک .

آشنا: برای سعودی ها صلح تمام عیار در دسترس است

رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در توییتی نوشت: برای سعودی‌ها یک گزینه در دسترس است؛ صلح تمام عیار.
«حسام الدین آشنا» در این توییت تصریح کرده است برای آمریکا هرگونه اقدام جنگی علیه ایران یعنی؛ جنگ تمام عیار. اما برای سعودی‌ها یک گزینه دیگر در دسترس است؛ صلح تمام عیار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
صلح بهترین گزینه برای بشر است اگر مستکبرین هم به آن اعتقاد داشته باشند . ولی آمادگی دفاع مکمل اصلی برای ایجاد صلح و قبولاندن آن به جهان خواران است .
عربستان باید : 1- به سیاست جنایت کارانه خود در مورد نسل کشی مردم یمن هر چه سریع تر پایان دهد. 2- دست از حمایت های مالی و تسلیحاتی از گروه های تندرو و افراطی نظیر منافقین، القاعده، داعش، النصره و دیگر گروه افراطی شناخته شده بردارد. 3- در مورد ملت مظلوم فلسطین بر اساس اعلام نظر شورای کشورهای همکاری خلیج فارس عمل کند. 4- تمام خسارت های ناشی از جنگ در کشورهای یمن و سوریه را جبران کند. 4- با مذاکرات مستقیم با ایران بدون دخالت اسرائیل و آمریکا به همه اختلاف ها پایان دهد و باعث رویش آرامش در خیلج فارس شود. 5- عربستان به جای خرید سلاح از آمریکا و دیگر کشورهای غربی بهتر است ثروتش را صرف ایجاد اندیشکده های اسلامی، دانشگاه های پیشرفته، بیمارستان ها و مراکز نوین پزشکی در تمام کشورهای اسلامی نماید تا با پرورش اندیشمندان و دانشمندان اسلام ناب و آرامش در جهان گسترش یابد و باعث افزایش صلح و ثبات در تمام منطقه شود. مهرداد رادمهر
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
چشم ارباب .این فرمایش شما را به وزارت امور خارجه عربستان ارسال میکنیم.
فکر کنم عفلق درست است نه افلق
یکسال دیگر هم سخنرانی برای صندلیهای خالی.
آقای روحانی دنیا از حرف ساستمداران زده شده .شما در مملکت خودمان از حل ساده ترین مشکلات اجتماعی بر نمی آیید
چقدر خوب میشد بجای اسامی عربی از وازه های فارسی برای این تسلیحات استفاده میشد. اونوقت اگر جنگی در میگرفت بیشتر احساس می کردیم یک طرف جنگ ایرانه
احسنت
نمیدونم چرا اسم امید میاد نامید میشم
نمیدونم چرا اسم امید میاد نامید میشم
مرگ باکره زمین
حسن آقا کم کم داری تبدیل به منفور ترین رییس جمهور تاریخ ایران میشوی ،
آقای روحانی شما حاظرید از خطاهای همسایگان در منطقه بگذرید ولی ما حاظر نیستیم از خطاهای شما یعنی این همه قولی که به ملت دادید ولی حتی به یکی از آن قولها هم عمل نکردید و حتی گاهی برخلاف قولتان عمل کردید بگذریم.آقای روحانی رئیس جمهور محترم آیا واقعا عذاب وجدان آزارتان نمی دهد که با این همه رای شدید رئیس جمهور ولی اندازه سر سوزن به این ملت دل نسوزاندید؟؟؟ به این ملت کاری نکردید؟؟؟بماند بماند بماند.
شما حق و اجازه اینکار را از طرف من یکی نداری؟

خونبهای شهیدانمان باید از عراق گرفته شود
فلسطین و عراق و امارات و عربستان و ترکیه و افغانستان و ... همه به سوی آزادی مدنی و پیشرفت گام بر میدارند،
شما هم کشورت را به سوی پیشرفت سوق بده

خرافات و فقر رو ریشه کن کن
پول و ارزش ملی کشورت را بالا ببر
فرزندان و طبیعت این کشور رو به ارزان قیمت به بیگانخه نفروشید
آموزش غیر خرافی رو برای این مردم ارمغان بیاور

با فساد مبارزه کن
مختلسین رو بگیر
این را بدانید که اگر کشور بزرگ و پرغرور ایران چنین توان نظامی و تدافعی را نداشت بیگانگان لحظه ای برای حمله به کشور ما تردید نمی کردند. کشور و مردم ایرانزمین تا زمانی که این کره خاکی وجود دارد مدیون نیروهای نظامی با شرف و غیرت خود هستند. با نگاه به داخل کشور ایران یکی از مهمترین و اثرگذارترین کشورهای جهان خواهد شد. امیدوارم که رهبر فرزانه ایرانزمین همیشه سلامت و پایدار باشند. پاینده ایران.
من حاضر نيستم ار خطا هاي صدام و صداميان بگذرم . از طرف من حاتم بخشي نفرماييد .
به عنوان یک ایرانی مسلمان میگم برو بریم!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر