بازدید 29378
همه واکنش‌ها به ماجرای آقازاده ماساژور؛

سلحشوری: دروغ است، از خدا بترسید/ زاهدی و موسوی لارگانی قبل از موضع‌گیری از همکارشان سؤال می‌کردند!/ آیا پای دختر آبی در میان است؟

مسئولان در بسیاری موارد از مردم انتظار سعه صدر دارند، آنها را به صبر دعوت می کنند و انتظار شکل گیری گفت و گو در جامعه و بین مردم برای حل مشکلات دارند. آنها از مردم می خواهند به اخبار فضای مجازی به تنهایی بسنده نکنند و برای پیگیری مسائل و موضوعات به رسانه ها رسمی هم سری بزنند؛ این در حالی است که در همین یک مورد اخیر که البته بارها و بارها شاهد آن در مسائل و موضوعات مختلف بوده ایم...
کد خبر: ۹۲۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 21 September 2019

یکی از مهمترین خبرها در 24 ساعت گذشته، مسأله ای است که برخی آن را با عنوان آقازاده ماساژور به یکی از نمایندگان زن مجلس نسبت داده اند؛ شایعاتی که علیه «پروانه سلحشوری» نماینده مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی به ویژه توئیتر به راه افتاد و پس از آن به یک خط خبری تبدیل شد. برخی نمایندگان بدون کسب اطلاع و انجام بررسی های لازم در ادامه این خط خبری مواضع رسمی گرفتند و برخی هم آن را تکذیب کرده و آن را سناریویی برای یک نماینده که در ماجرای دختر آبی موضع گیری تندی کرده بود، دانستند.

به گزارش «تابناک»، ماجرا از این قرار بود که پس از موضع گیری سلحشوری در ماجرای دختر آبی و به فاصله چند روز اخباری مبنی بر اینکه برادرزاده این نماینده مجلس سرکرده یک باند ماساژ جنسی در تهران است، در فضای مجازی منتشر شد. دو تن از نمایندگان مجلس هم که به لحاظ سیاسی نزدیکی به نماینده ای که مورد تهمت قرار گرفته نداشتند، مواضع رسمی در این خصوص گرفتند اما این ادعا به سرعت از سوی نماینده تهران و برادرش تکذیب شد تا برخی شایعه پردازان مجبور به عذرخواهی شوند.

سلحشوری: دروغ است، از خدا بترسید/ زاهدی و موسوی لارگانی قبل از موضع‌گیری از همکارشان سئوال می‌کردند!/ آیا پای دختر آبی در میان است؟

«محمدمهدی زاهدی»، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از کسانی بود که وارد میدان این بازی شد و در صفحه توئیترش نوشت: «‏اتاق‌های فکرشان برای فرار از پاسخگویی، هر روز به دنبال حاشیه سازی و ایجاد دوقطبی‌های نخ نما هستند. ‎دختر آبی را مستمسک قرار دادند، تا جایی که ‎پسر فوتبالی را فراموش کردند و امروز در منجلاب ‎آقازاده ماساژور فرو رفته اند.»

موسوی لارگانی، یکی دیگر از نمایندگان مجلس نیز در صفحه توئیترش خطاب به سلحشوری نوشت: «‏کسی می‌تواند مدعی حقوق زنان باشد که حداقل یک گام مثبت برای بانوان این سرزمین برداشته باشد. کاش به جای پرداختن هجویّاتی نظیر ‎دروغ دختر آبی، حواسمان بیشتر به اطرافیانمان باشد.».

سلحشوری: دروغ است، از خدا بترسید/ زاهدی و موسوی لارگانی قبل از موضع‌گیری از همکارشان سئوال می‌کردند!/ آیا پای دختر آبی در میان است؟

این ادعا از سوی سلحشوری تکذیب شد. وی در حساب توییتری خود نوشت: «‌فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا و لهم عذاب الیم بما کانوا یکذبون» (بقره-۱۰) «دو برادرزاده ۴ و ۲۰ ساله دارم که اکنون در کنار خانواده خود در اهواز هستند. برادرم که فرزندش ۲۰ساله است، در نوجوانی به جبهه رفت و جانباز است. از خدا بترسید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنید.»

سلحشوری: دروغ است، از خدا بترسید/ زاهدی و موسوی لارگانی قبل از موضع‌گیری از همکارشان سئوال می‌کردند!/ آیا پای دختر آبی در میان است؟

سیده فاطمه ذوالقدر در یادداشتی با عنوان «هدف وسیله را توجیه نمی‌کند» نوشت: «هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، متأسفانه شاهد تخریب و توهین‌های بیشتری از سوی برخی افراد و جریان‌ها نسبت به جریان مقابل هستیم. برخی از این تخریب و توهین‌ها نه تنها نسبت به یک فرد، بلکه حریم خانه و خانواده افراد را نیز نشانه می‌رود. این گونه رفتارها و ترور شخصیت‌ها که همگی ریشه در غفلت از حدود اخلاق و انصاف دارد، به واقع پیروی از سیاستِ مزمومِ «هدف وسیله را توجیه می‌کند» است.

این سیاست، صرفا در قاموس سیاست بازانی قرار دارد که هدف آنها تنها رسیدن به قدرت، به هر قیمتی است و به هیچ چیز دیگری پایبند نیستند. امام خمینی (ره) شاخصه چنین رفتاری را در اسلام اُموی ذکر کرده و از آن با عنوان «اسلام امریکایی» یاد می‌کند.از معیارهای اسلام امریکایی توجیه هدف است با وسیله، اگر هدف خوب بود این وسیله هر چیزی که باشد مهم نیست فقط پیروانش را به هدف برساند. در حالی که در تفکر دینی، اسلام ناب محمدی و مکتب حسینی، این گونه نیست، زیرا علاوه بر اینکه هدف باید مقدس باشد راه رسیدن به آن هم باید این ویژگی را داشته باشد.»

«عبدالله رمضان زاده»، سخنگوی دولت اصلاحات در صفحه توییتر خود نوشت: «‌جای مُهر بر پیشانی تان نشان از سجده بر کدام بُت دارد که در مذهب او تهمت و دروغ بستن بر دیگران روا یا شاید واجب است؟ الحق که روی گوبلز و عمرو بن عاص را سفید کرده اید؟ پیامبر دین ما برای اتمام مکارم اخلاق آمده بود، پیامبر مکتب شما چه رسالتی دارد؟»

در همین راستا، علیرضا رحیمی نماینده تهران در واکنش به دروغ پراکنی علیه نمایندگان مجلس در توئیتر نوشت: در شرایطی که ظریف رجزهای امریکایی ها را رصد می کند، نمایندگان باید دروغ های همکاران خود را رصد کنند. با داس دروغ به دست نمایندگان اعزامی خود، عرصه کشمکش را از رسانه به مجلس کشاندند. بخشی از دلواپسان که از کمپین ابزاری شفافیت نتیجه نگرفتند اکنون به دروغ پراکنی علیه همکاران روی آورده اند.

سلحشوری: دروغ است، از خدا بترسید/ زاهدی و موسوی لارگانی قبل از موضع‌گیری از همکارشان سئوال می‌کردند!/ آیا پای دختر آبی در میان است؟

«فاطمه سعیدی» هم دیگر نماینده مردم تهران بود که در واکنش به شایعات علیه سلحشوری نوشت: تهمت های سخیف و دروغ هایی که به خواهرم پروانه سلحشوری نسبت داده اند تأسف بار است. ای کاش کسانی که داعیه ارزش ها دارند و قرار بود عصاره فضایل ملت باشند در چنین گناهی سهیم نمی شدند.

«محمد رضا زائری» هم در توئیتی در دفاع از پروانه سلحشوری نوشت: عده ای بر اساس یک خبر دروغ تهمت هایی به خانواده یک نماینده مجلس می زنند!  من که باور نمی کنم این جماعت به حقیقت متدین و انقلابی و حزب اللهی باشند! ولی بر اساس ادعای خودشان، واقعا با این دست فرمان حکم دادن، چه از دین و شرع می ماند؟ اگر دینداری این است، ما همه بی دین! اگر اصولگرایی این است، ما همه فروع گرا! اگر انقلابیگری این است، ما همه ضد انقلاب!

سلحشوری: دروغ است، از خدا بترسید/ زاهدی و موسوی لارگانی قبل از موضع‌گیری از همکارشان سئوال می‌کردند!/ آیا پای دختر آبی در میان است؟

مسئولان در بسیاری از موارد از مردم انتظار سعه صدر دارند، آنها را به صبر دعوت می کنند و انتظار شکل گیری گفت و گو در جامعه و بین مردم برای حل مشکلات دارند. آنها از مردم می خواهند به اخبار فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنند و برای پیگیری مسائل و موضوعات به رسانه ها رسمی هم سری بزنند؛ این در حالی است که در همین یک مورد اخیر که البته بارها و بارها شاهد آن در مسائل و موضوعات مختلف بوده ایم، مسئولان تحت تاثیر فضای مجازی اقدام به سخن گفتن، تصمیم گیری و مسائلی از این دست کرده اند.

وقتی نمایندگان مجلس نمی توانند با هم حرف بزنند به تهمت و اتهام به هم در فضای مجازی روی می آورند؛ چطور این انتظار از مردم وجود دارد که تحت تأثیر اخبار فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نباشند؟ طبیعتا بخشی از الگوی مردم، مسئولان هستند و جامعه بر اساس رفتار تصمیم گیرندگان، تصمیم و حرکت می کند.

برخی این مسأله را به مواضع اخیر سلحشوری نسبت می دهند و عده ای هم آن را رد می کنند، آیا اگر غرضی در میان نبود، کار سختی بود این دو نماینده مجلس قبل از توییت و وارد کردن چنین اتهاماتی از خود سلحشوری که همکارشان در مجلس است، پیرامون آن تهمت سؤال کنند؟ اخلاق بزرگترین گمشده عالم سیاست است، اما این موضوع در یک کشور اسلامی مطلقا جایی نباید داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶۵
حالا یه کم از دستپخت همدیگر تناول کنید تا بعد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
بهمنی نماینده مجلس: بنده با این موضوع موافقم و معتقدم نباید از شفافیت ترسید، برخی این تصور را دارند که اگر شفافیت رأی داشته باشند عیب دارد، اما واقعیت این است که محاسن آن بیشتر است و نماینده می‌تواند در امتداد مردم قرار گیرد.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
خانم سلحشوری بیش از حد توان شان از حقوق ملت دفاع می کنند بخاطر همین اینطور مورد هجمه سنگین و بی محابا قرار گرفته اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
همه نمایندگان مجلس از آنچه که در شهر میگذرد بی اطلاعند! فاصله زیادی است بین این حضرات و مردم!!
توسی
| Spain |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
وای بر انها ک بخاطر منافع جناحی حزبی راصی به هر تهمت و توهینی میشوند
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
فی الواقع پروانه سلحشوری در مجلس شورای اسلامی بغیر ازسخنرانی های جهت دار و حاشیه دار برای ساختن آینده بهتر واسه خودش در دوران پسا نمایندگی و دوقطبی سازی ملت، چه گلی به سر این مملکت زده؟!!!
در واقع مجلسی که از همان ابتدا بجای وکیل الملة بودن وکیل الدولة بوده، هیچ انتظاری ازش نمیره و هیچ چیز ازش بعید نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
کسی ای میگن وای به حال تهمت زننده ها که خودشون و دارودستشون به همه تهمت میزنن حتی تکذیب هم نمیکنن نماینده که برای رای این جنجال ها ایجاد میکنه تا مشکل معیشتی که همین خانوم و دولت مطبوعش درست کرده از یاد مردم بره
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
دو دلیل دارد که به خانم سلحشوری اینچنین تهمت میزنند . اول کسانی هستند که از اول سیاستمدار نبودند و حالا هم نیستند . یعنی اصلا دروس سیاسی و اخلاقی را خوب پاس نکردند . کلاس پنجم اکابر کجای دنیا بهش سیاستمدار میگویند . دوم شجاعت این نماینده هست که طبق قانون اساسی از حق رای و مطالبه مردم دفاع میکند . بنابراین کسانیکه به این شجاعت نماینده غبطه میخورند و حسادت میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
اصولگرایی یعنی همین
محمد قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
جو سازی انتخاباتیه جدی نگیرید
تعجب از بعضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
حزب الهی بودن یک عنوانه که بودن در زیر اون بسته به رعایت اخلاق و منش خدایی داشتنه صرف تشابهات ظاهری و رفتاری برخی به حزب الهی ها دلیل بر این نمیشه که شما این عنوان را تخریب کنید .این صحیح نیست که یه عنوان رو که دارای شخصیت صحیح است را به صرف اشتباه برخی افراد که خود را منتسب به آن می دانند تخریب کنید .. حالا عنوان مذهب ما ها اسلامه اما چقدر اسلامی عمل می کنیم؟ آیا این مجوز میشود برای تخریب عنوان اسلام؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
۱۴:۴۶
واقعا نمی دونستم ما به اقصی نقاط جهان سنگ پا هم صادر می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
از همه باحال تر تابیه
خداوکیلی یعنی شما نمیدونید این ترفند رسانه ای این خانم هست برای مظلوم نمایی !؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
شرم آور است و ببینید که نمایندگان یا عصاره ملت چه کسانی هستند؟. تا دوستانی مانند این دست نمایندگان داریم چه نیازی به دشمن است؟؟؟ واقعا دیگر از ترس از خدا و ..... خبری نیست؟؟؟؟
خانم سلحشوری چی می شد یک خط هم به نفع کارگران هفت تپه توئیت می کردید؟
پاسخ ها
سیدمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
اتفاقا خانم سلحشوری یکی از اولین کسانتی بود که در دفاع از کارگران نیشکر هفت تپه و کارگران مجتمع فولاد اهواز ایراد نطق کرد دین ندارید حد اقل ازاد مرد باشید.به کدامین قبله نماز میخوانید!!مطیع کدامین پیام اور وحی میبیاشید!در کدام ایین تهمت و افترا و دروغ توجیه شده است
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تاسف بار است که در این مجلس تنها سه یا چهار نماینده تا حدی از حقوق مردم دفاع می کنند
درود بر آنها که حتی قسمتی از وظایفشان را انجام می دهند
و واقعا شرم آور است که عده ای بنام اصلاح طلب حتی پشت میکروفن مجلس یک سرفه هم نکردند
و اکثریتی هم بنام دفاع از اصول و انقلاب و خدا و
و بیت المال ، بد ترین و زشت ترین کارها و اقدامات
را کرده اند
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
خانم سلحشوری که مواضعش مشخصه شما اگر واقعا دغدغه کارگر ها رو داری از نمایندگانی که بهشون رای دادی که امثال زاهدی و لارگانی هستند باید این سوالو بپرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
اگر زحمت مراجعه به سخنرانی های ایشان را به خود بدهید متوجه خواهید شد که گفته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
خانم سلحشوری شجاع ، یک تنه چون شیری نترس از حقوق مردم و مظلومان دفاع می کند
درود بر او
ایکاش دویست نماینده چون او داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
خانم سلحشوری اگر تهمت بد است برای همه باید بد باشد
و اگر نقل مطالب کذب از فضای مجازی بدون بررسی در رسانه های رسمی بد است برای همه باید بد باشد نه فقط برای جناح مقابل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
سید ممد این قبری که براش گریه میکنی خالیه خالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
لیست امید یادتونه ؟ مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
ملت بدبخت هنوز نفهمیدن این ترفند رسانه ای هست برای مظلوم نمایی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
کاش یه مقدار تحقیق میکردید به دهن به ناثواب می گشودید
چیزی که راست است این است که شما نسبت به مردان بی رحمی می کنید و زنها را به اسم دفاع از حقوقشان بابت چیزی هایی که برای زنان و مردان ضرر دارد گول میزنید.
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
چیزی که هست بین زنان هم فرق می گذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
چیز مهمتر نفاق برخی است خود چادری و با ظاهر مذهبی هستند و زنان مردم را به سبک دیگری تشویق میکنند
اگر صادقید خود همانگونه باشید که برای زنان سنگش را به سینه میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
امثال شما با اين طرف فكر و حرفهاتون مانع زنها براي دستيابي به حقوق اساسي خودشون هستيد
گاهی هم جای صید و صیاد عوض می شود.
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
همیشه که نمی شود تو سواره باشی.
درود بر نماینده واقعی مردم سرکارخانم سلحشوری درستکار و شجاع.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
در جریان هستید که کوچولوشون در کانادا در حال نشر و نمو هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
بدبخت بیسواد نشو و نما
mehdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
ایشان سالیان زیادی قبل از نمایندگی مجلس ، استاد دانشگاه بودند.جناب دکتر همسر ایشان هم فی الواقع انسان به تمام معنا شریف و بزرگی هستند که رد صلاحیت شدند.مطمئن باش از رانتی جهت اعزام بجه هاشون استفاده تنکردند البته اگر اینم تهمتی دیگر نباشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
اینطوری فقط خودشو مطرح می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
درود بر تو که خیلی مقاومت نمی کنی و سریع سوار جو میشی
درود بر نماینده واقعی مردم سرکارخانم سلحشوری درستکار و شجاع.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
نماینده واقعی؟
اگر کجا فهمیدی درستکار است؟
حتما از حرف هایی که می زند ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
خانم سلحشوری وقتی شما و هم باندی هایتان مرحومه میترا استاد را پرستو و مهدورالدم مینامیدید هم خدایی بود که ازش بترسید یا نه
ترس از خدا فقط برای رقیب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
اصلاحات را به اتصالات تبدیل کردید
نه طرحی نه کار و نه اقتصادی ؟
آخه اینا اصلا تو فاز چی هستند؟؟؟؟
اگر اصلاحات و رجالش اینا هستند نخوااستیم،،،،مبارک خودتون،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
چرا برای هپکو حرفی نمی زنن .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
شما یکی رو با ارفاق نماینده میدانیم
جای قضاوت اسلامی،در این ماجرا ها کجاست؟؟؟
هر کسی بیاید یک سیلی به صورت دیگری بزند و بعد بگویید ببخشید؟؟ فقط همین؟!!!
کیس بیاید ...............
این نوع تهمتها حدی است و مجازات شرعی دارد. می گویید ندارد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
آهان ولی اگه شماها به یه زن مقتول که به دست شوهر کشته شده بگید پرستو و مهدور الدم هیچ اشکالی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
ناشناس ۱۳:۵۲
یعنی با خاک یکسانش کردی
در حالی این تویبت ها بدر مورد این خبر بیشتر اتهام است و نه دروغ و یا راست که معلوم شود کی راست می گوید
این حاج اقای اخری دوباره سر و کله اش پیدا شد
ان وقت شما اصلا خبر داری و یا نه ؟ اصلا سوال کردی وجود دارد یا نه از قوه قضاییه؟انها نمایندگان مجلس هستند ودارند بهره برداری سیاسی خودشان را می کنند و می زنند به هم
تابناک ان وقت تو چرا وارد این بازی شدی و تیتر یک زدی؟
نکند از حالت خنثی جناحی خارج شدی و رفتی به سمت اصلاحات؟
اگر بله تحریمت می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
لطفا این کار رو با تابناک نکن.نابود میشه اکه تحریمش کنی‌
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تابناک مراقبش تحریم شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تابناک نظرات را ویرایش میکند تا آنطور که خودش میخواهد دربیاید
بی انصاف یا حذف من یا مطلب را بگذار نه تغییر داده آن را
احسنت بر تابناک و رسانه هایی که روشنگری را رسالت واقعی خود میدانند.احسنت و افرین بر راستی و صداقت و پاکی.دروغ و فریب و تهمت بفرموده دین ما و اخلاق انسانی محکوم به نابودی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
بدترین چیز ریا است
ان وقت چرا تابناک در مورد خبر دروغ که مطهری در مورد ان دختر علیه او حرفی نزد و چند بار روی حرف خودش پافشاری کرد؟
ولی به جای ان پوشش خبری می داد برای مطهری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
نمیدونم هنوز در شهریزد کارخانه های دستمال
سازی فعالیت دارند یا نه؟؟
آقای زاهدی غیبت نکن از خدا و قیامت بترس ....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
هر موقع خواستید از این حرفا بزنید ابتدا یادی کنید ازمرحومه
میترا استاد سپس انگشتان خود را بر دکمه های کیبورد بفشارید و نکات اخلاقی خود را برای ما عقب مانده های ذهنی بیان بفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
آفرین
صدها درود بر 13:25
شما مجلسی ها خودتان را خیلی دسته بالا گرفتید اگر شما عصاره ملت باشید باید به این ملت گریست که ضریب هوشی، قدرت حل مساله، تفکر و تعقل و شایستگی های عصاره شان اینطور است
خانم سلحشوری نماینده واقعی است. خانم سلحشوری شما به گردن ما حق دارید خیلی ممنون از زحمتهای شما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
چه حقی اونوقت!!!!!!!!!!!!!!
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تا حالا بیستا کامنت گذاشته در مدح
سلحشوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
!!!!جوگیر شدیا
اصلا زدن تهمت وافترا ودادن کد اشتباه خوراک هرروزه همه مردم دنیا شده، من به هیچ کس وهیچ چیز کاری ندارم فقط نمدونم چرا تو ایران هرکی به جایی میرسه سریع یه حساب تویتری باز می کنه
پاسخ ها
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تویتردراین کشورفیلتر وغیر قانونی است ولی
نمایندگان مردم دران اکانت دارند (کار غیر قانونی انجام میدهند) در کدام کشور دنیا نمایندگان مجلس به این آشکاری کار غیر قانونی انجام میدهند و توسط مردم تحمل میشوند قانونگذارانی که حتی قوانینی راکه خودشان تصویب کرده اجرا نمی کنند ولی انتظار دارند توسط مردمی که به انها رای داده اند اجرا شود
از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوال دوز به مردم فک کردید تهمت و افترا فقط ابزار مخصوص شماست که به بقیه ببندید حالا دیدیدبقیه هم بلدن در ضمن تورو خدا اینقدما رو از جهنم نترسونید
اخلاق در میان مسئولین رنگ باخته است. برای خودم و دیگر هموطنانم متاسفم که اینها شده‌اند تصمیم‌گیر برای ما.
جنگ قدرت در ایران . بخاطر جنگ قدرت مسئولان هر تهمتی را می زنند . بیچاره مردم ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
این لحاف ملا نصرالدین را نمیشود چند تا تکه کرد و به همه داد ؟
چرا قوه قضائیه با محمد‌مهدی زاهدی و سیدناصر موسوی لارگانی که شان نمایندگی را خدشه‌دار کرده‌اند برخورد قانونی نمی‌کند؟ راستی از اون دو تا نماینده دلال خودرو چه خبر؟ کجایند؟ بهشان خوش می‌گذرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
چه انتظارات بزرگ و محالی دارید !؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
با اینهمه اصولنما یکجا برخورد کنه؟؟؟دلت خوشه اقا
باید دید ریشع این شایعه کجاست

احتمال میره از سمت جریان خودی سلحشور باشه..برای مظلوم نمایی

از این خودزنی ها بارها دیدیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
دقیقا همینطوری این خبر یک اکانت فیک ایجاد کرد و احتمالا با همین روش مظلوم نمایی میکنن تا رای بیارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
واقعا ارزشی هستی
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
احسنت و کار خبرگذاریهای ارزشی مثل باشگاه خبرنگاران پخش همین شایعات میباشد
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
مظلوم نمایی چیه . مرد حساب بدترین تهمت ها را زده . دروغ اصولگرایان در هنه زمینه دارد نمایان میشود . . یا واقعا درس اخلاقی ندهید یا در سیایت وارد شدید نصیحت اخلاقی کنار بذارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
یک نماینده بود که هنگام انتخابات منزلش را فروخته بود داده بود رسانه هابه او فحش بنویسد تا معروف شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
بازم که چشم بسته دهن باز کردید خانم سلحشوری اعلام کرده اند که در انتخابات شزکت نخواهند کرد روییتان سیاه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
اصول گرایی شده مساوی تهمت وافترا
بی کفایتی هر دو گروه اظهر من الشمس است. متاسفانه با نزدیک شدن به انتخابات جو سازی ها و جنجال ها و مظلوم نمایی ها جای گزارش عملکردها را می گیرد که دلیل روشنی هم دارد.
دلیل عدم وجود عملکرد مثبت است. کاش آنکه در توانش نیست که باری از دوش مردم بردارد قدم جلو نگذارد.
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
فکر کردی اینها بخاطر مردم و برداشتن بار از دوش انها نماینده شده اند یا بخاطر موقعیت و برخورداری از انواع و اقسام رانت ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
نباید فراموش کرد که این افراد را خود مردم انتخاب کرده اند بنابراین اگر مردم ناآگاهانه بر موج های مختلف سوار می شوند و افرادی بی کفایت را انتخاب می کنند نباید کس دیگری را سرزنش کرد
قربون قدرت برم چطور آدم برای به دست آوردنش چطور سقوط اخلاقی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
روشنفکران و سیاسیون با تجربه میگفتند که بعضی مشاغل نباید در سیاست وهرد شوند چون انوقت در رقابت سیاسی مجبود هستند دروغ بگویند
گویا انتخابات نزدیکه

چپ راست به حرکات عوام فریبانه روی اوردن
ای‌کاش این مجلس ناکارآمد را هرچه زودتر منحل می‌کردند.
به هیچکس اعتماد نداریم
خانم سلحشوری از نمایندگانی مثل عارف خیلی کارامد است.همه نمایندگان اصلاح طلب سکوت کردند فقط سلحشوری و مطهری حرف مردم رو میزنند.این مسئولین کی میخوان بفهمند که مردم قبولشان ندارند.
همیشه شجاعت خانم سلحشوری را تحسین می کردم نیم ساعت پیش در ویکیپدیا زندگینامه اش را خواندم بختیاری ترس در وجودش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
خواهشا از آب گل آلود ماهی نگیری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تا حالا بیست تا کامنت در مدح ایشون گذاشته ..یه نفری خسته نمیشی
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
خدا شفا بده
این مجلس ، عصاره فضایل یک ملت نیست بلکه بیشتر به چکیده خصایص شخصی آدمهایش شباهت دارد. دروغ میگویند، رانت میبرند، رانت میخورند، توهین میکنند، پول خوب میگیرند، و.... این کدامین فضیلت ملت است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
لیست امید یادتونه مردمم؟؟
بسیار به اصطلاح نماینده مردم داریم که هر کاره ای هستند بجز نماینده ی مردم.
از کوزه همان برون تراود که در اوست.
اقا چرا به شغل ماساژورها توهین می کنید من ماساژور هستم و ماهی 50 میلیون تومان درامد دارم.
ماساژ بدم؟؟؟
اولا اگر شایعە برادرزادەها صحت داشت چە ربطی بە این خانم نمایندە دارد . ایشان کە مسئول و ولی برادرزادە هایشان نیستند . یادمان باشدکە عمو و زن عموی پیامبر از بزرگترین دشمنان دین و خدا بودند ، پس بااین طرز تفکر آقایان ، نعوذبالله خداوند باید ایشان را از پیامبری خلع می‌ کرد .

ثانیا اگر مردم نسبت بە مسئله آقازده ها حساسند ، نە اینکە نباید و حق ندارند رشد کنند ، بلکە آنها مخالف ژن خوب و رانت و سواستفادە از قدرت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
‌اکر ربط نداره چرا این خانم به جانباز بودن برادرش پز میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
شما ها دوست دارین ربط بدهید البته برای طیف روبه رو
مانند مدیر شبکه ۳
یک خبر کذب رو عمدا برای تخریب نماینده ای که ازش راضی نیستند (چون طبق فرمایششون عمل نکرده) پخش میکنن
بعد که خبر خوب پخش شد و طرف تخریب شد
خیلی یواشکی خبر تکذیب نماینده رو میذارن.
کاش این روش تهمت و تخریب یک روزی از مملکت ما منسوخ بشه....
سلحشوری از احضار به دادسرا میترسه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
بنده خدا؟باید اسم دیگه ای انتخاب میکردی عزیز.بنده خدا تهمت نمیزنه
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
ان شاالله شفا پیدا کنی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
عزیز آمریکایی شما نیاز نیست وعظ کنی
از اول هم کاملا مشخص بود که خانوم سلحشوری خودشون با درو دستشون این خبر دست کردن ونشر دادن. تا الان اینطوری پیراهن عثمان کنن و باهاش مظلوم نمایی کنن!
چه میکنه این انتخابات.
خانوم سلحشوری شما نماینده دولتی هستی که دلار رسونده به 13000 و پراید کرده 50 میلیون شما نماینده مردم نیستی
پاسخ ها
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تمام شش سال گذشته رو صرف این مظلوم نمایی ها کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
از ملت مقلدی که چشم میبندد و حرف میزند بیشتر از این انتظار نمیرود بگو هر چه دل تنگت میخواد بگو
تا حالا هزارتا نادرست همین خانوم و دارودستش گفتن ولی جالبه هیچکدوم رو تابناک انقدر دقیق نشر نداده بود . آیا این برای شما کافی نیست(لفظ خانوم سلحشوری در دفاع از وزیر ورزش)
حالا اگر راست هم باشه آخه برادر زاده طرف چه ربطی به خودش داره؟ هرکسی رو تو قبر خودش میزارن من آدم میشناسم پدر لات و عرق خور و عربده کش بود و با قمه میومد تو کوچه بدمستی میکرد پسرش اونقدر با ایمان و مومن بود که تو کوچه همیشه سرش پایین بود رفت و آمد میکرد و به شدت مذهبی و با اخلاق و مودب بود. به نظر من باید رفتار خود افراد را ملاک انسانیت و شخصیت و درستکاریشون قرار بدیم نه اطرافیانشونو
الان آقایان اختیار بچه خودشان را ندارند ان وقت برادر زاده چه ربطی به ایشان دارد
این شرکتها و موسساتی که با هیات مدیره ای ایشان ثبت است و ارز گرفته و کار میکنند را هم لحاظ کنید .
من که حدس میزنم برخی از این حجم شایعات را خودشان و برنامه ریزی شده منتشر میکنند و برخی هم دامان میزنند که به راحتی هم قابل رفع ابهام و نقض باشد نظیر برادرزاده ماساژور که مظلوم نمایی کرده و دیگر اطلاعات و کارها و نقاط ضعف را هم با نقض همین خبر به حاشیه برده و کمرنگ کرده و مردم را بقبولانند که همه حرفها دروغ است.
لطفاً یکی از حضرات بفرمایند این نماینده های مجلس مگه اینترنتشون فیلتر نیست.همه اینها در توییتر چه کار میکنند؟
آن هم شبکه اجتمایی که کمتر در ایران محبوب است.حالا بعد میپردازیم به مساله ماساژ.
این اخبار جعلی که برای بدنام کردن این نماینده شجاع بروز کرده به دلایل زیر عقلی و شرعی نمیباشد :
1- اولا بفرض محال صحت چنین ادعایی این اتفاق چه ربطی به خانم سلحشوری دارد و مگر نه اینکه حتی بعضی فرزندان مسئولین که هنوز هم سر کارند بدلیل ضدیت و اتهامات دیگر حتی به مجازات اعدام رسیده اند .آیا جرم فرزند و یا برادر زاده در پیشگاه خدا بنام منسوبان او نوشته میشود.
در ثانی آیا خود این خبر و پخش آن در شبکه های مجازی اشاعه فحشا و تحریک جوانان نیست
اقای زائری شما هم که بر همان اساس و اصول قضاوت کردی ..............اونم نه یک فرد رو بلکه یک حزب رو ادم های دیندار رو حزب اللهی ها رو!! مگه بقیه بی دینن!!!! ....شاید مردم دیگه نخوان تکرار بکنن.........این اجازه رو دارن بدون تله گذاری و شایعه پراکنی و بازی با افکار عمومی .....به حزبی غیر از اصلاح طلبان رای بدن!!!!!!!!!!!! انتخابات مجلس...................
تابناک چطوری سه تا کارگر بخاطر بیکار شدن خودسوزی کردن همه شماها ساکت بودید
سلام به نظرمی رسد دوقطبی سازی زنان مردان برای این طراحی شده که بخشی از جناح های سیاسی می دانند در انتخابات آتی رایی نخواهند داشت لذا به خصوص برای ریاست جمهوری روی ریاست جمهوری یک زن حساب ویژه باز کرده اند وچه چیزی بهتر ازاین مورد...هم فال است هم تماشا، هم مطالب مهم به حاشیه رانده می شود وذهن مردم عادی از مشکلات پرت شده هم برای آینده نقشه ای از هیچ برای پیروزی ساخته اند. البته این تحلیل می تواند اشتباه باشد ولی به نظرم مطرح است.
آقای موسوی لارگانی شما بهتره حواست به حوزه انتخابی خودتون باشه که مردمش تو زجر و فلاكت هستند التماس خبرگزاری تابناکو میکنم یه بار به روستاهای شهرستان فلاورجان یه سری بزنید ببینید اینجا چه خبره اعتیاد ، قاچاق بیکاری ، فقر و هزار آسیب اجتماعی ..... این لحن طلبکارانه و حق به جانب‌ شما مسئولای نسبتا محترم نمک رو زخم میلیونها آدم از قشر من که شبو به این امید میخوابند که صبحی در کار نباشه
اصولگرا سال هاست که اینها اصول اولیه انسانیت را رعایت نمی کنند. در طرف مقابل هم البته اشکال هست اما درد این است که عنوان اصولگرا بر کسانی است که از اصول هیچ ندارند. اصلا فکر کنید درست باشد و برادر زاده این خانم هم همان باشد که شما می گویید چه ربطی به این خانم دارد. .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
پراید 50 میلیونی و گوشت صد تومانی بهت ساخته ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
معلومه شما هم جز اصولگراها هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
اصول اولیه انسانیت رو از شهردار اسبق باید آموخت
وقتی فتوی می دهند تهمت زدن به مخالف مجاز است همین می شود آن دو نماینده اگر اندکی از اگاهی برخوردار بودند حالا که مشخص شده کل مطلب دروغ است عذر خواهی می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
اگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون اقا عضو کمسیون آموزشششششششششششش و تحقییییییییقاتتتتتتتتتت مجلس هستند .
از قرار معلوم این سیاه بازی های دم انتخابات جناح اصولگرا و اصلاح طلب برای فرار از پاسخگویی طرح شفافیت آراست که کمتر از 6 ماه دیگه مونده و حضرات دارن زور میزنن دوباره در بیان از توی صندوق منتها با این تفاوت که در جلو صحنه به هم فوش میدن و پشت صحنه با هم آبگوشت میخورن
اقاي زاهدي توبه كن
با سلام واقعا باید به حال مردمی گریست که چنین نمایندگانی دارند که بدون تحقیق حرفهایی که نه باید بزنند رو می‌زنند و با آبروی بنده خدایی بازی می‌کنند که دین عزیزمان همه ما را نهی کرده که در بوق و کرنا کردن اینچنین سخن هایی درست نیست، بخاطر دوروز دنیا، آخرتمان را نفروشیم اگر کسی حرفی می‌زند ما نباید بخاطر انتقام جناحی تهمتی ناروا را بر او وارد سازیم که خدا شاهد اعمال مان خواهد بود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
باید به حال شورای نگهبان گریست
توجه کنید کسی که درمجلس رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش است و قبلا نیر وزیر علوم بوده است، بدون تحقیق وارد ماجرا شده است، ماجرایی که با ملایمت بسیار آنرا بد اخلاقی تغبیر کرده اند.
تهمت ناروا آن هم در این حد خانمان سوز است. اگر جناح بازی سیاسی این مقدار چشم بصیرت را کور میکند و انسان را از انسان بودن دور می کند برادرانه به این بزرگواران تهمت زننده عرض می کنم که مناسب است صحنه سیاست را ترک کنند و خودشان و دیگران را در آتش نسوزانند.
خانم سلحشوری شجاع ، یک تنه چون شیری نترس از حقوق مظلومین غربگرا حمایت میکنه آفرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
خسته نباشی با اینهمه کامنتی که با نامهای مختلف میگذاری...علی برکت االله!!
ایا اقایان زاهدی و لارگانی بعنوان یک مسلمان متعهد و اصولگرا شهامت عذر خواهی را دارند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
چون لباس روحانیت پوشیده مسلمان متعهد است
احسنت : خانم سلحشوری وقتی شما و هم باندی هایتان مرحومه میترا استاد را پرستو و مهدورالدم مینامیدید هم خدایی بود که ازش بترسید یا نه
ترس از خدا فقط برای رقیب است.
در ضمن حاج آقا زائری هم ساکت بود در ماجرای پرستو خواندن مرحومه استاد
جناب زائری حرف دل 80 درصد یک ملت رو زدن .
کدوم اصول شرع و انقلابی گری اجازه میده با آبروی یک مسلمان اینجوری بازی بشه . متاسفانه این روش از دوران احمدی نژاد شروع شد و دامن خودش رو هم گرفت ولی چه فایده که فرهنگ ملتی رو نابود کرد .
بازار تهمت و پرونده سازی و بی اخلاقی سکه رایج بازار سیاست و قدرت طلبی امروز خیلیا شده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
اگر خانه و ماشین داری مال زمان احمدی نژاده
الان دیگه خوابشو ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
تهمت و بی اخلاقی روش جاری جریان دوم خرداد از همان ابتدا بوده نگاهی به مطبوعات آنها در اواخر دهه 70 نشان دهنده این امره
اگر كسي از خدا مي ترسيد ، اين همه دزدي و اختلاس نبود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
ترس زمانی هست که اعتقادوجود داره
برادر زاده جانی و ... اعدامی چه ربطی به ایشون داره از خودش و عملکرد و اعتقاداتش مایه بگیرین پسر فلانی اعدام شده ربطی داره آخر الزمان شده ایران
هر دو طرف حیا کنن و از خدا بترسند و عده ای بنزین روی آتش نریزند و به بحران ها دامن نزنند.
2وزیرفرهنگی که درسیلاب مجازی تامرزغرقابی پیش رفتند:
این« وزیرعلوم پیشین» که اینطوری درمرکزتحقیقات، بدون تحقیق اظهارنظرمی کند ودیگر«وزیرفرهنگ وارشاداسلامی پیشین» که درماجرای بازیهای مجازی- اینستاگرامی- آن بازیگر ( .کج فهم صباکمالی) اظهارات ناسنجیده کرد،یعنی مطالب راناخواند،حکم صادرکرد.
وتأسفباراینکه زمزمه های صدارت بررسانه ملی برای دومی شنیده می شود که آنوقت فاجعه است باانتشاراخبارکذبش.
بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد بکاری خانم سلحشششششششششششششششششششوری
طووووووووووووووووووووووووووووووووووووفان درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو می کنی

تهمت بد است چه به اسم #دختر آبی چه #آقازاده ماساژور
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
فوت.
از اختلاسها چه خبر؟
مردم لیست تدبیر و امید یادتونه؟؟
خانم سلشوری شما هم کم افترا تحئیل ملت ندادید و افکار عمومی جامعه زا کم خدشه دار نکردید .
افسوس که این مزرعه را آب گرفته - دهقان مصیبت زده را خواب گرفته
مجموع گفته ها و عملکرد مجلس نشان میدهد که این مجلس نه انقلابی است و نه اسلامی . نه تابع اخلاق محمدی است و نه علی (ع) .حال چند نفر هم که فریاد میزنند و میخواهند از حقوق فطری مردم دفاع کنند فورا به آنها انگ میزنند . وای بر ما .و وای بر ما و اینچنین افول تمدنی رقم میخورد و خدا هم آن اجتماع را هلاک میگرداند .
این آقای لارگانی خیلی پر طرفدار است باید خیز بردارد برای ریاست جمهوری
ببین سرنوشت ما به دست چه کسانی رقم می خورد
من یه سوال از سایت شما کردم چرا نشر ندادی ..خیلی عجیبه..

دلیل گذاشتن دو مطلب در حمایت از یک نماینده در تیتر اصلی ان هم در کمتر از ۱ ساعت چیست؟

یعنی کشور الان مشکل مهم تری نداره...؟ احقاق حقی از مردم روی زمین نمانده ک دغدغه شما شده یک شایعه و خاله زنک بازی های بعد از ان؟

انهم‌شایعه ی ک اصلا معلوم نیست ریشه ان کجاست !!

!!!!

یعنی جهان سوم همین کشور ماست ک رسانه هاش تا خرخره وابسنه به افراد هستن و مردم جز بازیچه جای دیگه براشون ندارن..
مردم قربانی هستن حتی در رسانه ها

وای بر این مملکت
اصولگرایی یعنی اوضاع فعلی با همه ابعاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
اصلاح طلبی یعنی اینکه اوضاع فعلی را بوجود بیاری بعد دنبال یک بز بلاگردون بگردی که همه تقصیرا را گردنش بندازی
چندتا مرد اگر توی مجلس باشند یکیش همین خانم سلحشوری است این خجالت آوراست که اصحاب لحی ویقه های آنچنانی برای ازمیدان بدرکردن یک شیرزن کارخانه جعلیات را ساپورت میکنن]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
بحث را جمع کنید لطفا
خانم سلحشور اون موقع که به مرحومه میترا استاد که دستش از دنیا کوتاه بود و نمی تونست از خودش دفاع کنه پرستو میگفتی فکر این روزها نبودی؟!!!
وزیر محترم اسبق وزارت علوم و رییس محترم فعلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، شما چرا بدون تحقیق و دقت سخن ناروا را بیان می کنید. چگونه وزارت را اداره کردی؟ چه رییس کمیسیون تحقیقاتی هستی؟ شما بایستی الگوی آموزش و تحقیق باشید نه خود را ابزار سیاسی یک جناح کنید.
یک نفر با آتش سوخته و مرده حاجی میگه هجویات، واقعا که، اگر بچه خودت بود هم همین حرف را میزدی؟
و مکرو و مگر الله....
می خواستند هرجوری شده نزدیک انتخابات برای امثال سلحشوری و مطهری چاله ای بکنند ، غافل از این که خود ممکن است ته چاه بیفتند!!!!
اقای موسوی لارکانی هرچه زودتر عذر خواهی کنن تا بیشر از این آبروی روحانیت را نبرده اند از زاهدی ریاکار هیچ توقعی نیست
خوبه آقای زاهدی یه تویئت هم در مورد آقا زاده خودشان بگذارند که چگونه در زمان وزرات پدر محترم دکترا گرفته و چگونه عضو هیات علمی شده اند. خداوند همگی را به راه راست هدایت کند
حال آدم بهم ميخوره . بجاي اينكه كل نماينده هاي مجلس طرفدار حقوق تك تك افراد چه زن و چه مرد باشن اين بازيها رو در ميارن. ا
خانم سلحشوری و همه اصلاح طلبان استاد اول فریب افکار عمومی و مظلوم نمایی هستند با روحانی تا 1400
اصلاح طلبان برای رسیدن به هدف جاه طلبی خودشان انسانیت را هم فدا می کنند همین خانم سلحشوری و علی مطهری چه تهمت ها به مرحومه میترا استاد که نزدند
خیلی تابلو مجموعه ای از رسانه ها دارن برای ایشان رپورتاژ می رن،
بلاخره مدیریت خبرگزاری خرج دارد و انتخابات نزدیک،
خودشون یه دروغ رو دامن میزنن خودشون اثبات می کنن که دروغ بوده و علم مظلوم نمایی را بلند می کنند...
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی