بازدید 4212

جلد روزنامه‌های ورزشی اروپا شنبه ۳۰ شهریور

کد خبر: ۹۲۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 21 September 2019

مارکا؛مصاحبه با رگیلون


این روزنامه مادریدی پیش از بازی حساس دو تیم سویا و رئال مادرید به مصاحبه‌ای با سرخیو رگیلون دفاع چپ سابق رئال مادرید که هم اکنون به صورت قرضی در سویا بازی می کند، پرداخته است.


مارکا با تیتر "بازی خاصی برای من خواهد بود اما فقط باید به پیروزی در این مسابقه فکر کنم" از قول این مدافع جوان اسپانیایی، به انگیزه‌های زیاد او برای بازی با تیم سابقش اشاره کرده است.


مارکا در بخشی دیگر به حضور مثلث سوارز،مسی، گریزمان در ترکیب فیکس بارسلونا در بازی مقابل گرانادا اشاره کرده است.

 

 

آاس؛ خودنمایی مورینیو


دیگر روزنامه مادریدی امروز به شایعات حول جانشینی مورینیو به جای زیدان پرداخته است و با تیتر "مورینیو خودش را به زیدان نشان داد" به مصاحبه دیروز این پرتغالی که گفته بود: " نمی خواهم به رئال مادرید برگردم چون آن‌ها خودشان یک سرمربی خوب دارند و او نیز هرکسی نیست" اشاره کرده است.


این نشریه در بخشی دیگر به انتقاد از عملکرد ضعیف تیبو کورتوا در رئال مادرید که میانگین ۱.۴۲ گل خورده در هر بازی بوده، اشاره کرده است.

 

 

موندو؛ شروع مثلث جذاب بارسا


این روزنامه کاتالانی با کار کردن عکسی از مسی،سوارز و گریزمن در کنار هم و تیتر "MSG" به حضور هم زمان این سه ستاره در ترکیب فیکس آبی اناری‌ها در بازی مقابل گرانادا اشاره کرده است.


این نشریه عنوان کرده والورده پس از رفع مصدومیت مسی و سوارز بالاخره قصد دارد در در بازی با گرانادا از این دو نفر در کنار گریزمان فرانسوی استفاده کند.

 

 

اسپورت؛ اتفاق بزرگ


دیگر روزنامه کاتالانی امروز کیت احتمالی فصل آینده باشگاه بارسلونا را روی صفحه اصلی خود برده است. اسپورت با تیتر "اتفاق بزرگ" به خط زردی که در لباس فصل آینده بارسا به کار گرفته شده، اشاره کرده است. رنگی که نماد جدایی طلبی ایالت کاتالونیا از کشور اسپانیا می‌باشد.


موندو در بخشی دیگر با تیتر "با مسی و برای پیروزی" به امیدواری بارسا برای اتمام رکورد بد پیروز نشدن در بازی‌های اخیر بیرون از خانه اشاره کرده است.

 

 

گاتزتا دلو اسپورت؛ دربی حساس شهر میلان


این نشریه ایتالیایی با تیتر "دام دربی" به حساس‌ترین دیدار این هفته سری آ یعنی رقابت جذاب بین دو تیم میلان و اینتر پرداخته است.


گاتزتا از پیونتک و لوکاکو به عنوان ستاره‌های احتمالی دو تیم در این بازی یاد کرده است.


این نشریه در بخشی دیگر هم به حضور فیکس پائولو دیبالا در بازی این هفته بیانکونری مقابل ورونا اشاره کرده است.

 

 

کوریره دلو اسپورت؛ بازی دربی


این نشریه چاپ شهر میلان با تیتر "بازی دربی" به استقبال رقابت حساس بین دو تیم میلان و اینتر در هفته چهارم سری آ رفته است.


این روزنامه همچنین عدم حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت یوونتوس در بازی با ناپولی را ابهام‌برانگیز خوانده است.

 

 

ابولا؛ داستان عجیب آنسو فاتی


این روزنامه پرتغالی صفحه اصلی امروز خود را به آنسو فاتی ستاره ۱۶ ساله باشگاه بارسلونا اختصاص داده است. ابولا با تیتر " اسپورتینگ پسرم را فقط برای تیم نوجوانانش می‌خواست" به داستان عجیب این بازیکن اشاره کرده و از قول پدر فاتی گفته است که باشگاه اسپورتینگ لیسبون نیز در آستانه امضا قرارداد با این بازیکن بوده است. اتفاقی که در نهایت رنگ واقعیت به خود نگرفت و فاتی به آکادمی باشگاه بارسلونا پیوست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل