بازدید 4680
شرح گل: نساجی مازندران - شاهین شهرداری بوشهر صفر (علی شحاعی ۵۳): پاس رو به جلوی مهدی نظری در داخل محوطه جریمه به رحمان جعفری رسید و او با یک پاس روبه عقب علی شجاعی را صاحب توپ کرد و او بلافاصله با یک ضربه بغل پا دروازه درویشوند را باز کرد. نساجی مازندران ۲ شاهین شهرداری بوشهر ۰ (محمد عباس زاده -۹۲): در حالی که مدافعان شاهین خط دفاع این تیم را رها کرده بودند نساجی در یک ضد حمله در موقعیتی ۳ به تک دروازه شاهین را تهدید کردند که در دو ضربه اول، دروازه بان و مدافع شاهبن اجازه ندادند دروازه شاهین باز شود، اما در نهایت محمد عباس زاده توانست با پای چپ دروازه شاهین را باز کند و این در حالی بود که دقیقه پیش گل او به خاطر آفساید مردو اعلام شده بود.شرح گل: نساجی مازندران - شاهین شهرداری بوشهر صفر (علی شحاعی 53): پاس رو به جلوی مهدی نظری در داخل محوطه جریمه به رحمان جعفری رسید و او با یک پاس روبه عقب علی شجاعی را صاحب توپ کرد و او بلافاصله با یک ضربه بغل پا دروازه درویشوند را باز کرد. نساجی مازندران 2 شاهین شهرداری بوشهر 0 (محمد عباس زاده -92): در حالی که مدافعان شاهین خط دفاع این تیم را رها کرده بودند نساجی در یک ضد حمله در موقعیتی 3 به تک دروازه شاهین را تهدید کردند که در دو ضربه اول، دروازه بان و مدافع شاهبن اجازه ندادند دروازه شاهین باز شود اما در نهایت محمد عباس زاده توانست با پای چپ دروازه شاهین را باز کند و این در حالی بود که دقیقه پیش گل او به خاطر آفساید مردو اعلام شده بود .

نساجی ۲ - شاهین صفر: عروسی در قائمشهر باگلزنی عباس زاده

کد خبر: ۹۲۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 20 September 2019

نساجی قائمشهر بار دیگر در بازی خانگی به تیم مهمانش مجال خودنمایی نداد و توانست با دو گل حریف بوشهری‌اش را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، دو گل شاگردان مهاجری را در این دیدار علی شجاعی در دقیقه ۵۳ و عباس‌زاده در دقیقه ۹۰+۲ به ثمر رساندند.  با این نتیجه شاهین با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند و نساجی با هفت امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی رسید.  

شرح گل

نساجی قائمشهر ۲ - شاهین شهرداری بوشهر صفر (علی شحاعی ۵۳): پاس رو به جلوی مهدی نظری در داخل محوطه جریمه به رحمان جعفری رسید و او با یک پاس روبه عقب علی شجاعی را صاحب توپ کرد و او بلافاصله با یک ضربه بغل پا دروازه درویشوند را باز کرد.

نساجی قائمشهر ۲ شاهین شهرداری بوشهر ۰ (محمد عباس زاده -۹۲): در حالی که مدافعان شاهین خط دفاع این تیم را رها کرده بودند نساجی در یک ضد حمله در موقعیتی ۳ به تک دروازه شاهین را تهدید کردند که در دو ضربه اول، دروازه بان و مدافع شاهبن اجازه ندادند دروازه شاهین باز شود، اما در نهایت محمد عباس زاده توانست با پای چپ دروازه شاهین را باز کند و این در حالی بود که دقیقه پیش گل او به خاطر آفساید مردو اعلام شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر