بازدید 3856

مسجدسلیمان، یقه سپاهان را هم در اصفهان گرفت

با این نتیجه سپاهان هشت امتیازی شد و جای تراکتورسازی را در رده دوم گرفت اما دو امتیاز بسیار مهم در مسیر کورس قهرمانی از دست داد. همچنین نفت مسجدسلیمان با چهار امتیاز در رده دهم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 20 September 2019

در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر نوزدهم، سپاهان پرستاره مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) با انجام چهار بازی همزمان ادامه پیدا کرد که سپاهان و نفت مسجد سلیمان در مهم‌ترین بازی به تساوی بدون گل رسیدند.

زردپوشان اصفهانی در این دیدار خانگی تلاش زیادی برای رسیدن به پیروزی انجام دادند، اما باوجود بازی مالکانه‌ای که داشتند نتوانستند به گل برسند و مقابل دفاع چند لایه مسجد سلیمانی‌ها متوقف شدند. تاکتیک قلعه‌نویی برای باز کردن دروازه نفت روی توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی متمرکز بود که کارساز نشد.

در این دیدار تماشاگران زیادی از بازی استقبال نکردند و حدود ۳ هزار نفر به ورزشگاه نقش جهان اصفهان آمده بود. با این نتیجه سپاهان هشت امتیازی شد و جای تراکتورسازی را در رده دوم گرفت اما دو امتیاز بسیار مهم در مسیر کورس قهرمانی از دست داد. همچنین نفت مسجدسلیمان با چهار امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

از حواشی این دیدار می‌توان به آتش‌بازی هواداران سپاهان در ابتدای بازی اشاره کرد که دود ناشی از این کار تا چند دقیقه تمام ورزشگاه را در بر گرفته بود. همچنین در دقیقه ۷۹، سوشا مکانی با مصدومیت شدیدی از ناحیه سر مواجه شد، ولی توانست به بازی ادامه دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل