بازدید 16283
۴
سوژه

اسامی باند عقرب در پرسپولیس دهه۶۰ با افشاگری قلیچ

ما گروهی داشتیم به نام گروه عقرب که کسی جرات نزدیک شدن به آن را نداشت. من، سلطانی، پیوس، محرمی، کرمانی و یوسفی اعضای گروه عقرب بودیم که در آن سال‌ها مهم‌ترین باند تیم پرسپولیس بود.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 20 September 2019

وحید قلیچ گلر کوتاه قد اما قبراق پرسپولیس در دهه شصت در آستانه دربی 90 از باندبازی در این تیم در دوران خودش پرده برداشت.

Related image

به گزارش تابناک ورزشی، قلیچ در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که می‌گویند شما در آن دوران باندی درون پرسپولیس تشکیل داده بودید؟ در کمال صداقت گفت: بله کاملا درست است. ما گروهی داشتیم به نام گروه عقرب که کسی جرات نزدیک شدن به آن را نداشت. من، سلطانی، پیوس، محرمی، کرمانی و یوسفی اعضای گروه عقرب بودیم که در آن سال‌ها مهم‌ترین باند تیم پرسپولیس بود.

او در ادامه در پاسخ به این پرسش که « فکر نمی‌کنید که با این باندبازی‌ها بعضی از فوتبالیست‌های مستعد را سوزاندید و مثلا اینکه دروازه بان بهتری می‌توانست به میدان بیاید؟» اظهار داشت: ببینید ما این اعتقاد را داشتیم که دیگر از ما بزرگتر وجود ندارد که به پرسپولیس بیاید. این یک واقعیت است که ما در آن زمان بهترین‌ها بودیم. ببینید اگر من گلر خوبی نبودم چطور دوازده سال دروازه بان پرسپولیس بودم. بعضی‌ها می‌گویند سرمربی تیم از تو خوشش می‌آمد، اما اگر آقای پروین هم از من خوشش می‌آمد یک سال، دو سال، پنج سال نه دوازده سال، بهرحال ایشان هم نمی‌خواست اعتبارش به خطر بیفتد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
چرا اعضای باند عقرب را محاکمه و به دار نمی‌آویزند؟
عجب استدلالي
مثلا این آقا با نبش قبر در هنگام دربی دنبال چیه ؟
با همون باندبازی 12 سال گلر بودی. متاسفانه همه کسانی که بر روی شانه های مردم به بالا صعود میکنند برای اینکه جایگاه خوبی را پیدا کردا اند حاضر نیستند پایین بیایند با همین ترفند استعدادهای مستعد تر از خودشان را منکوب میکنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل