بازدید 19346
آخرین تحولات خاورمیانه؛

افشاگری تیلرسون درباره اطلاعات غلط نتانیاهو به ترامپ/هشدار ظریف درباره اقدام نظامی علیه ایران/ خبر خوش «گوترش» درباره سوریه/ صدور ویزای ظریف و روحانی از سوی آمریکا برای سفر به نیویورک

هشدار ظریف درباره اقدام نظامی علیه ایران، خبر خوش «گوترش» درباره سوریه، صدور ویزای ظریف و روحانی از سوی آمریکا برای سفر به نیویورک و واکنش روسیه به تحریم جدید آمریکا علیه ایران، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به افشاگری تیلرسون درباره اطلاعات غلط نتانیاهو به ترامپ نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۲۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 20 September 2019

هشدار ظریف درباره اقدام نظامی علیه ایران، خبر خوش «گوترش» درباره سوریه، صدور ویزای ظریف و روحانی از سوی آمریکا برای سفر به نیویورک و واکنش روسیه به تحریم جدید آمریکا علیه ایران، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به افشاگری تیلرسون درباره اطلاعات غلط نتانیاهو به ترامپ نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت، بنیامین نتانیاهو با ارائه اطلاعات غلط به دونالد ترامپ، او و دولت آمریکا را بازی می‌داده است.

رکس تیلرسون در سخنانی در دانشگاه هاروارد، نتانیاهو را سیاستمداری ماهر، اما تا حدی «سیاست‌باز» خواند.

وی گفت: در رابطه با بی‌بی (لقب نتانیاهو)، همیشه باید با حدی از تردید با او صحبت کنید.

رکس تیلرسون در سخنانی در دانشگاه هاروارد آمریکا، اسرائیل را متهم کرد که در صورت نیاز برای پیشبرد اهدافش دولت آمریکا را گمراه کرده است.

او گفت: چند باری این کار را با رئیس جمهور کردند، تا او را قانع کنند که ما آدم خوب‌ها هستیم و آنها آدم بدها هستند. ما دستشان را برای رئیس جمهور رو کردیم و او متوجه شد که بازی خورده است.

تیلرسون افزود: برایم ناراحت‌کننده است یک متحدی که اینقدر نزدیک و مهم است چنین کاری با ما بکند.

نشریه رسمی دانشگاه هاروارد سخنان وزیر خارجه سابق آمریکا را گزارش کرده و رسانه‌های عمده آمریکایی و اسرائیلی از آن نقل قول کرده‌اند.

افشاگری تیلرسون درباره اطلاعات غلط نتانیاهو به ترامپ/هشدار ظریف درباره اقدام نظامی علیه ایران/ خبر خوش «گوترش» درباره سوریه/ صدور ویزای ظریف و روحانی از سوی آمریکا برای سفر به نیویورک

دونالد ترامپ بیش از یک سال پیش پس از مدت‌ها اختلاف نظر با رکس تیلرسون او را از وزارت خارجه آمریکا برکنار کرد. توافق هسته‌ای با ایران، یکی از مسائلی بود که ترامپ درباره‌ آن از عملکرد تیلرسون راضی نبود. رکس تیلرسون پس از خروج از کابینه دونالد ترامپ، حضور پررنگی در عرصه عمومی نداشته است.

پس از مصاحبه‌ای که در آن انتقادهایی را از دونالد ترامپ مطرح کرد، ترامپ او را «کودن» خواند.

هشدار ظریف درباره اقدام نظامی علیه ایران

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری سی‌ان‌ان هشدار داد که اقدام نظامی علیه ایران به یک «جنگ تمام‌عیار» در منطقه منجر خواهد شد.

ظریف در پاسخ به این که در صورت اقدام نظامی آمریکا یا عربستان علیه ایران چه اتفاق رخ خواهد داد، تصریح کرد:‌ «من در صحبت‌های خود درباره دفاع از کشورم بسیار جدی هستم. با جدیت تمام می‌گویم که خواستار درگیری نظامی نیستیم اما در راه دفاع از خاک خود هرگز درنگ نخواهیم کرد. اقدام نظامی علیه ایران بر اساس دروغی که آنها درباره نقش داشتن ایران در حمله به تأسیسات نفتی عربستان می‌گویند، کشته‌های زیادی برای آنها خواهد داشت. عربستان باید تا آخرین سرباز آمریکایی بجنگد.»

افشاگری تیلرسون درباره اطلاعات غلط نتانیاهو به ترامپ/هشدار ظریف درباره اقدام نظامی علیه ایران/ خبر خوش «گوترش» درباره سوریه/ صدور ویزای ظریف و روحانی از سوی آمریکا برای سفر به نیویورک

وزیر امور خارجه کشورمان در عین حال تأکید کرد: «ایران امیدوار است که درگیری در منطقه رخ ندهد. ما خواستار مذاکره‌ با کشورهای منطقه هستیم. البته امکان مذاکره با آمریکا وجود ندارد، مگر اینکه واشنگتن طبق مفاد توافق هسته‌ای سال 2015 [برجام] تحریم‌ها علیه ایران را کامل لغو کند.»

وی افزود: «برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام توافقی است که ما و آمریکا در آن حضور داشتیم. حالا چرا باید دوباره بر سر آن مذاکره کرده و توافق جدیدی را آغاز کنیم که ممکن است در یک سال و نیم آینده بار دیگر از اعتبار ساقط شود؟»

ظریف در خصوص مسأله صدور روادید برای رئیس‌جمهور و هیأت ایرانی برای شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز به سی‌ان‌ان گفت: «آمریکا هنوز برای تیم امنیت و تدارکات رئیس‌جمهور ـ که قبل از سفر او در نیویورک مستقر می‌شود ـ روادید صادر نکرده و این موضوع باعث دشواری سفر او شده است. نمی‌گویم برای این سفر دیر شده، ولی تقریباً دارد دیر می‌شود.»

محمدجواد ظریف که سال‌ها در کسوت دانشجو، کارمند و نماینده دایم ایران در سازمان ملل متحد ساکن آمریکا بوده، در پاسخ به این که آمریکا در این سال‌ها چه تغییری کرده است،‌ اظهار داشت: «امیدوارم منطق و تدبیر به سیاستگذاری آمریکا بازگردد. جای منطق در آمریکا خالی است و من فکر می‌کنم شایسته است که آمریکا عقلایی‌تر رفتار کند.»

خبر خوش «گوترش» درباره سوریه

به دنبال اظهارنظر اخیر رئیس‌جمهور روسیه درباره «رو به اتمام بودن» فرایند تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه، حالا دبیرکل سازمان ملل از حصول توافق برای تشکیل این کمیته خبر داده است.

به نوشته شبکه راشاتودی، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل روز چهارشنبه اعلام کرد، توافق بر سر ایجاد کمیته قانون اساسی جدید سوریه حاصل شده و «گیر پدرسون» نماینده ویژه این سازمان در امور سوریه «در حال کار و اقدامات نهایی با طرف‌ها» درباره تشکیل این کمیته است و «ما امیدواریم به زودی زود این کار به نتیجه برسد».

گوترش در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل، ایجاد کمیته قانون اساسی را «اقدامی بسیار مهم جهت ایجاد شرایط برای یک راه‌حل سیاسی» جهت پایان دادن به بحران سوریه خوانده است.

پیش از این، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، که کشورش یکی از اعضای «روند آستانه» است، روز دوشنبه گفته بود که کار بر روی تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه رو به پایان است. 

روند آستانه از دو سال پیش با مشارکت ایران، روسیه و ترکیه با هدف تسهیل حل و فصل بحران سوریه شکل گرفت و از آن زمان به آتش‌بس در بخش‌های بزرگی از سوریه منجر شده است.

یکی از مفاد توافقی که در این روند به دست آمده، تشکیل یک کمیته برای تدوین قانون اساسی جدید سوریه است. گفته می‌شود فهرست شرکت‌کنندگان در این کمیته تقریبا نهایی شده است.

صدور ویزای ظریف و روحانی از سوی آمریکا برای سفر به نیویورک

«علیرضا میریوسفی»، سخنگوی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در گفت‌وگو با رویترز تصریح کرد، دولت آمریکا برای حسن روحانی، رئیس‌جمهور و «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران روادید صادر کرده است.

پیشتر برخی منابع خبری گزارش داده‌ بودند، روادید هیأت ایرانی شامل رئیس جمهور، وزیر خارجه و هیأت همراه برای شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل صادر نشده است.

«آنتونی گوترش»، دبیر کل سازمان ملل متحد، روز چهارشنبه گفت، این سازمان برای حل و فصل مسائل مربوط به صدور روادید برای حسن روحانی و محمد جواد ظریف با مقام‌های آمریکایی در تماس است. 

ساعتی بعد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت، مخالفتی برای صدور روادید برای مقام‌های ایرانی جهت شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل ندارد. 

واکنش روسیه به تحریم جدید آمریکا علیه ایران

روزنامه «ایزوستیا»، چاپ مسکو امروز نوشت: ضمیر کابلوف، مدیر بخش دوم آسیایی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، دیدگاه مقامات مسکو درباره تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره تشدید تحریمها علیه ایران کاملاً منفی است.

این دیپلمات گفت: ما دیدگاه منفی درباره این تصمیم گیری داشته و بر این عقیده هستیم که چنین اقدامی مانند تحریم‌های قبلی آمریکا، کاملاً یک اقدام غیرسازنده است که کمکی به حل و فصل مشکلات نمی‌کند. وی یادآور شد که جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز توجهی به تعداد تحریم‌های متعدد اعمال شده از سوی آمریکا نداشته و دقیقاً به همین دلیل این مسأله دلیل ادامه این سیاست از سوی واشنگتن است که تحریم‌ها را بهتر از هر نوع اقدام نظامی می‌دانند.

پیش از از این، دونالد ترامپ در صفحه تویئتر خود نوشت، وی به وزارت خزانهداری آمریکا دستور داده تا ظرف 48 ساعت آینده، تحریم‌ها علیه ایران را «تا حد قابل ملاحظه‌ای» افزایش دهد.

میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، از جمله آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز اعلام کرد، روسیه امیدوار است مقامات تهران پس از اعلام تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید، به سمت کاهش مجدد تعهدات خویش در چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) درباره برنامه هسته‌ای ایران حرکت نکند.

این دیپلمات گفت: «دونالد ترامپ از تصمیم خود برای تشدید تحریمها علیه ایران خبر داده است. ما امیدواریم تهران بیشتر از این تعهدات خویش در چارچوب برجام را کاهش ندهد، چون مشخص نیست این مسابقه تحریم‌ها و کاهش تعهدات به کجا انجامید و چه کسی پیروز آن خواهد بود. قربانی اصلی این اقدامات رژیم عدم گسترش هسته‌ای و امنیت در منطقه خلیج فارس خواهد بود.»

«آلیگ مارازوف»، عضو کمیته بین المللی فدراسیون فدراسیون (سنای) روسیه معتقد است، آمریکا از حمله صورت گرفته به تاسیسات نفتی در عربستان سعودی به عنوان بهانه‌ای برای اقدام نظامی علیه تهران استفاده میکند که عواقب چنین تصمیم گیری فاجعهآمیز خواهد بود.

"کنستانتین کاساچوف" رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون (سنای) روسیه نیز در پاسخ به پرسش خبرنگار این روزنامه گفت، واشنگتن تلاش می کند تا به اقدامات خود در جهت بی‌اعتبار کردن ایران ادامه دهد، ولی گفت وگو بین مقامات ریاض و مسکو این امیدواری را به وجود می آورد که تحقیقات واقع بینانه‌ای در رابطه با حمله پهپادی به تاسیسات نفتی عربستان انجام شده و از نتیجه گیری سیاسی جلوگیری شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴۶
آقای ظریف با کدام نیروی هوایی و دریایی از جنگ تمام عیار حرف میزنی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
شب بخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
جنگی در کار نیست
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
روی نیروهای زمینی خارجی حساب باز شده است.
ولی این به مفهوم. برد نیست فقط جنگی بیهوده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
چیزی از جنگ نوین نمیدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
همون نیرویی که مدینه فاضله تو جرات حمله ندارد
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
تقریبا هر وقت پرچم آلمانو میبینم متنو پر از دری وری میبینم. یا اونی که از وی پی ان استفاده کرده مخش تاب داره، یا واقعا طرف توی آلمان صنعتی ول میگرده و فقط پول توطئه علیه کشورش اونو سر پا نگه داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
روی همون نیرویی حساب کرده که پهپاد آمریکایی رو سرنگون کرد ولی آمریکا از ترس همون نیرو جرات پاسخگویی رو نداشت
ضمنا شما نگران این چیزا نباش. مک دونالدو پپسی رو بزن حال کن اینجا هم ساندیس خورا جواب آمریکارو به وقتش میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
با اون نیرویی که عراق و سوریه و لبنان و یمن رو از چنگ آمریکا و اسراییل و سعودی بیرون کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دوغتو بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
ایندفعه اسراییلوبزنیم
سازمان مللی که رییس جمهور امریکا مسئول صدور روادید آن باشد.........
در واقعه آرامکو فعلا کارشناسان عربستان و امریکا و سازمان ملل در حال تحقیق روی بقایای موشک ها و پهبادهای که در بین راه سقوط کرده اند هستند . اگر این تحقیق به نتیجه برسد اکثر اتفاقات در خاورمیانه چه در انفجارهای سال های گدشته عربستان و چه در لبنان و دیگر نقاط متوجه میشود
با افزایش تحریم ها ایران مجبور هست دست به اقداماتی بزند و با ادامه این اقدامات سناریوی غربیها یا سناریوی المان و زاپن در جنگ دوم جهانی هست با سناریوی کره شمالی و کوبا هست کم کم اینچنین شکل میگیرد که خروج از برجام توسط امریکا درست بوده است . این خویشتن داری غربیها یک پیام‌مهمی دارد . و ان این هست که با فشار به ایران و ادامه ایران‌مجبور هست دست به رفتارهای تهاجمی بزند و انها بصورت فراگیر ایران را در محاصره اقتصادی ببرند یعنی پرونده سازی میکنند .‌ نتیجه این هست که همانطور که عربیها به کره شمالی باج ندادند به ایران هم مداکره نخواهند کرد و زمینه چینی بعدی جنگ و سپس ادامه داستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
یه موقع اون وسط تعدادی از تحریم ها برداشته شد مگه چه فرقی به حال ملت کرد؟
ناشناس
| Canada |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
جناب ناشناس واقعا ندیدی؟؟؟؟
بنده به عنوان یک استاد دانشگاه تراظ اول و مطالعه سالها و قرنها روزنامه کیهان باید به ارزتان برساند که امریکا جرات ندارد و بنده بارها گفته ام و بار دگر میگویم که چرا جنگ نمیشود و اصلا نباید مزاکرات کنیم. بلکه به تاسی از یگانه رئیس جمهور بشریت دکتر سیدمحمود احمدی نجاد آن دلاور بسیجی همیشه صحنه دار باید نامه بنویسیم به صاحبان کاخ سفید و شروط 18گانه خود را برای به رسمیت شناختن امریکا بگوییم. تیلرسون باید برود تیله بازی کند و ترامپ هم بنگاه مسکن بزند.
اینجانب به تمامِِ همه مسولین هشدار میدهد که به مردم خدمت کنیم چرا که ماها به مدد نیرو ایمان و حرکت جهادی جوانان انقلابی بر دشمن پیروز میشویم.
بفضل پروردگار .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
تراز اول.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
مذاکرات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دوست عزیز شما کشور بزرگ و تاریخی و با مردمی نجیب و وطن پرست و معتقد و کشوری بسیار استراتژیک از همه نظر با کره شمالی مقایسه می کنید دیدگاهتون قابل احترام هست ولی درست نیست متاسفانه دولت مردان ما جایگاه بسیار مهم ایزان در منطقه و جهان هنوز درک نکردن ایران کشوی سرشار از منابع مختلف هستش و هرگز زمین نمی خورد و تنها راه مقابله با زیاده خواهی دشمنان فعال شدن در زمینه توان داخلی هست .
عرفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
با سلام و عرض ادب خدمت شما استاد گرامی دانشگاه
استاد عزیز اول خدمت تان عرض کنم که کلمه تراز صحیح است و نه تراض
دوم شما آیا قرص هات رو خوردی؟
سوم همیشه قرصاتو بشور بعد بخور
من الله التوفیق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
استاد عزیز طراز اول دانشگاه ۴ تا غلط املایی داشتی نمره ات میشه ۱۶
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
نعمت 3 تا غلط املایی داشتی: تراظ، ارزتان، مزاکرات، احمدی نجاد اما تحلیلت درست بود فقط دکتر احمدی نژاد و حرکت های انقلابی و جهادی کشور رو نجات می ده. هیچ برنامه ریزی و اینجور سوسول بازی .
ها لازم نیست! حرکت جهادی و انقلابی و مدیریت جهانی
بفضل پروردگار
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
جناب نعمت استادیان شما باید دانشگاه را را کن و رعیس جمهور شو تا کمر یزید و امریکا را خرد کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
نعمت جان نعمت جان همایتت میکنیم
اقدس ملوک99ساله از اورانوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
بنده هم موافق فرمایشات حضرتعالیه هستم البته دکتر سیدمحمدجواد هم درست میگوید ولی شما بهتر گفتی. آقا نعمت قصد ازدواج ندارید؟
رحیم
| Switzerland |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
ما بیرون ایران زندگی میکنیم و از غلط های
املایی شما معلوم است که سالهاست از وطن دور هستید معهذا بیرون گود نشستن و لگنش کن گفتن هیچ مشکلی را حل نمی کند. بیا یا علی بگوییم و به ایران اسلامی برویم و دست به دست هم به ملت محروم خود خدمت کنیم انشاالله و رب العالمینن
مثطفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دمت گرم استاد
خیلی باحاااااالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
ناشناس 13:32 نعمت طنز میگه و داره میگه اکثر متخصصان ما بیسوادند و از طریق رانت پیشرفت کر دهاند.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دوستانی که زبان طنز این دوست عزیز را جدی می گیرند. مگر شما در عمرتان شوخی نکرده اید یا زبان طنز را نمی دانید
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
باشه تو راست میگی فیک هم نیستی آنقدر هم تابلو غلط املایی نذار
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
استاد نه و نیم رو ده میدید؟
یک عده هنوز متوجه نشدند شرایط از زمان بوش خیلی فرق کرده. بعد از فروپاشی شوروی در سال 1991 در یک بازه زمانی حدود بیست ساله، آمریکا ابرقدرت یکه تاز دنیا بود و در اون شرایط دستش برای حمله به کشورهای دیگه باز بود. الان شرایط کاملا تغییر کرده و قدرتهای جدید مثل چین، روسیه و حتی قدرتهای کوچکتر مثل هند و برزیل و ایران ظاهر شدند و دیگه آمریکا نمیتونه مثل قبل یکه تازی کنه. الان اولویت اصلی آمریکا رقابت با چین در بحث اقتصاده که داره به تدریج از آمریکا جلو میزنه.
این همه سفر ظریف با پول بیت المال اصلا چه سودی برای مردم داره؟ کدام وزیر خارجه تو دنیا این همه سفر میره؟ این حق ماست که سوال کنیم چرا تابناک چاپ نمیکنه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
هیچ کشوری هم مشکلات کشورمارو نداره.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
به همین ظریف نیم تحریم شده هم باید اکتفا کرد ،چونکه بهترش را نداریم و یا نمی‌گزارن وارد میدان شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دوست عزيز حتما قرص هات رو بخور. انشالله كه خواب هاي خوب ببيني. ظريف هم قول ميده شيطوني نكنه
در تمام جنگ‌های طول تاریخ بشریت انسان‌های بیگناه قربانی شده‌اند.
دوستان عزیز ، امریکا در خیلی از عرصه ها فقط ماکتی بیش نمونده ، نمیدونم چرا بعضی افراد وطن پرستی خودشونو به حرفهایه بیهوده ی و پوچ امریکا و اروپا و وطن فروشها میدهند و شما تا زمانی که خط و مشی پیاده کرده ی انها رو پیش بگیرید روز به روز از این هم بدتر خواهد شد، نمیدونم چرا دوستان به خیلی از نکات اصلی در مورد امریکا هیچ توجهی نمیکنید در صورتی که یک سیستم مالی پوشالی و پولی که بدون پشتوانه چاپ میکنند و در بازار ریخته و یا خرج جنگ و غیره میکنند که در ظاهر بیست تریلیون دلار بدهکاری سیستماتیک دارند و در باطن بسیار بالاتر از اینها بدهکارند و این را به شما دوستان عرض میکنم که زیاد طول نمیکشد که این سیستم مالی فرو میپاشد چون هر پول و سیستمی که بدون پشتوانه باشد محکوم به فروپاشیست، و به همین زودی در ایران اقتصادی را میبینیم که ارزوی خیلی از ایرانیهایی که با فرار از ایران دیگه حق بازگشت ندارن و همان غربیها خواهد بود ، دوستان بهتر است تاریخ خودتان رو خوب بخوانید و به خودتان اعتماد داشته باشید که شما جزو بزرگترین و اولین امپراطوریهایه روی این کره خاکی بوده اید و بازگشت به ان دوران در وهله ی ظهور دوباره است ، این را از کسی که عمر خود را در تاریخ و سیستمهای مالی گذاشته بپذیرید ، به امید روزهای روشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
این روزهای روشن چند وقت دیگه میرسند ?
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
اهورا ..‌.تو حالت خوبه . با تحریم کدام کشور پیشرفت کرده . پیشرفت در غالب دمکراسی ایجاد میشه .‌مردم کی دنبال جنگ هستند .
اهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
شما دوست عزیز از سیاستهای بین دول متاسفانه هیچ اطلاعی ندارید که به بنده میگویید حالت خوبه ، و از دموکراسی فقط امریکا و کشورهای اروپایی رامیشناسید که فکر میکنید دارای دموکراسی هستند اگر فرمول دموکراسی و سیستم مالی انها را مطالعه کنید متوجه حرفهای بنده میشوید که پایه گذار چنین سیستمی ایرانیان بوده اند وانها فقط از کتب تاریخی ایرانیان که ان هم خوشبختانه نیمه کاره بدستشان رسیده فقط توانسته اند یه کلیاتی را پیاده کنند ولی از جزییات چنین امپراطوریی که انتظار داشته اند هیچ اطلاعی ندارند پس نتوانستند پیاده کنند و کم کم رو به زوال میروند و در ضمن دموکراسی تحت ثروت ملی و مردمان اگاه یه کشور قابل دسترس میباشد نه با حرف و توکل به بیگانگان ، بزودی به عرایض بنده خواهید رسید
باحقوق یک میلیون وپانصدتومان حتی نميشه نون خشک خورد
بعدانتظارداریدزمان جنگ به خاطرشکم سیرهابجنگیم
آقای روحانی و آقای ظریف عزیز،
از شما خواهش می کنیم که به این سفر و شرکت در این سازمان ملل تن در ندهید و آبروی خود و ایران و ملت ایران را حفظ بفرمایید، زیرا بعد از تحریم شما آقای ظریف و محترم و تهمت ها و بی احترامی ها و شیطنت هایی که تا به حال به ملت ایران و بخصوص شما شده است باید آنها را بایکوت و به آنها نشان داد که سازمان ملل چیزی جز بازیچه دست آمریکا و پول گاوهای شیرده نیست.! این الان بهترین فرصت برای تبلیغات علیه امریکای دمدمی و سرگیجه و تروریست پرور است.
باید جشن بگیریم که شطان بزرگ به جواد ظریف و حسن روحانی ویزای امریکا داد.یعنی اجازه دادند که رییس جمهور و وزیرش به خاک امریکا پا بگذارند.....دارام دارم مرگ بر امریکا...دیریم دیریم مرگ بر امریکا
بانک مرکزی (بخوانیدکل سیستم مالی کشور) تحریم شد
بیچاره بورس به لطف عددسازی تازه به کانال۳۰۰ هزارواحد واردشده بود! فردا دوباره شاهد آبشار نیاگارا درتالار بورس خواهیم بود (:
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر