بازدید 3590

خرید بهترین کاوصندوق خانگی یا اداری

کد خبر: ۹۲۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 18 September 2019

یک گاوصندوق کوچک و خانگی می تواند از پول نقد جواهرات اسناد مهم و دیگر موارد مهم در برابر آتش سوزی، دزد و یا رطوبت محافظت نماید در یک دنیای کامل و یا نام دیگر آن مدینه فاضله نیاز به وجود گاوصندوق نیست در این دنیای خیالی دزدان هیچ رمان درب خانه ما را نمی شکنند هیچ گونه آتش سوزی رخ نمی دهد  هیچ موقع اسناد مهمی مانند شناسنامه گواهی ازدواج خود را گم نمی کنیم اما در یک دنیای واقعی گاو صندوق ها ابزاری بسیار ضروری برای حفاظت از وسایل ارزشمند ما و جلوگیری از آسیب دیدن و یا گم شدن آنها هستند.

 البته گاوصندوق چیز جدیدی نیست و استفاده از آن به زمان های بسیار دور بر می گردد.

باستان شناسان گاوصندوق های بسیاری را در ویرانه های سراسر جهان و بسیاری از کشتی های غرق شده کشف کردند یکی از گاوصندوق های کشف شده در نانجینگ چین به سلسله هان باز می‌گردد و ممکن است که قدمت آن بیش از ۱۲۰۰ سال باشد در سال ۱۸۳۵ شرکتی به نام چاب اولین گاو صندوق امروزی را تولید کرد این شرکت هم اکنون با نام چاب شناخته می‌شود این شرکت هنوز به فعالیت خود ادامه می دهد اما رقبای بسیاری دارد که این خبر بسیار خوبی است برای کسانی که دنبال گاوصندوق هستند.

اگر در درجه اول نگران محافظت در برابر آتش سوزی و یا آسیب در برابر آب هستید ، بر اساس مدت زمان مقاومت آنها در برابر آتش ، که معمولاً یک ساعت یا بیشتر خواهد بود ،گاوصندوق ها روا بررسی کنید. ممکن است پیدا کردن یک گاوصندوق کاملا ضد آب ساده باشد ، اما مطمئن شوید گزینه ضد حریق که در نظر دارید در برابر سایر عوامل محیطی مانند زلزله و رطوبت مقاوم باشد.

خرید بهترین کاوصندوق خانگی یا اداری

نکته بعدی که باید توجه کنید محل قرار گیری گاوصندوق هست. اندازه گاوصندوق در حدی باشد که بتوان آن را در داخل قفسه کمد با زیر تخت خواب قرار داد؟ یا اینکه آن را در گوشه ای ساده از محل کار قرار دهید یا اینکه شما فضایی اختصاصی برای گاوصندوق در نظر گرفته اید که می توانید گاوصندوق را با یک دیواره بتنی یا فلزی مهار کنید.

آخرین چیزی که باید به آن توجه کنید قیمت گاوصندوق هست. گاوصندوق های کوچک بسیاری با سطوح امنیت مختلف و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند. و در حالی که هیچ دلیلی برای خرید گاوصندوقی وجود ندارد که امنیت بیشتری را نسبت به آنچه شما نیاز دارید داشته باشد ، اما خرید گاوصندوق نا ایمن تنها به دلیل ارزان بودن هم کار درستی نمی باشد،. اگر امنیت را فدای قیمت کنید ممکن است روزی با دزدیده شدن دارایی های خود یا سوختن متوجه اشتباه خود بشوید که در آن زمان پشیمانی فایده ای برای شما ندارد.

امروزه شرکت های مختلفی در زمینه تولید گاوصندوق در ایران فعال هستند که از آن جمله می توان به گاوصندوق کاوه  گاوصندوق گنجینه گاوصندوق گنجبان و غیره اشاره نمود البته گاوصندوق های وارداتی هم در بازار ایران وجود دارند که اغلب از کشور های شرق آسیا مانند چین کره و ژاپن می باشند که با برند هی مختلف مانند بویل کره روستیک آیکو ژاپن و غیره در ایران فعال هستند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل