بازدید 5118

چه نکاتی در خرید بلیط هواپیما مهم هستند؟

برای کاهش هزینه های اضافی و مدیریت بودجه، راهکارهایی وجود دارد که با بکارگیری آنها می توان بخش اعظمی از هزینه ها را مدیریت کرده و کاهش داد. یکی از اصلی ترین هزینه ها در هر سفری خرید بلیط هواپیماست
کد خبر: ۹۲۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 01 October 2019

همه افراد گذشته از وضعیت مالی شان تمایل دارند هزینه های سفر را کاهش داده و مبلغ بیشتری را برای لذت بردن از سفر کنار بگذارند. برای کاهش هزینه های اضافی و مدیریت بودجه، راهکارهایی وجود دارد که با بکارگیری آنها می توان بخش اعظمی از هزینه ها را مدیریت کرده و کاهش داد. یکی از اصلی ترین هزینه ها در هر سفری خرید بلیط هواپیما می باشد. برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما میتوان به نکات زیر توجه کرد تا به مقدار قابل توجهی از خرج و مخارج سفر کاست.

راهکارهای کاهش هزینه های سفر

چه نکاتی در خرید بلیط هواپیما مهم هستند؟

 توجه به زمان سفر

اگر قرار نیست در موعد خاصی سفر بروید و یا عجله ای برای سفر کردن ندارید، بهتر است در زمان هایی اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید که اوج سفرها رو به اتمام است. در روزهای شلوغ سال مانند اواخر هفته، ایام تعطیل و مناسبت های خاص قیمت بلیط هواپیما گرانتر از روزهای عادی و کم سفر سال می باشد. به طور عمومی اواسط هفته بلیط ارزانتر می باشد. 

 

مراجعه مکرر 

حال که می دانید در چه زمان هایی باید اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید، برای به دست آوردن ارزانترین بلیط هواپیما سعی کنید در یک بازه زمانی چند روزه به وب سایت معتبر و حرفه ای گردشگری مراجعه کنید. در این زمان روزی چند بار پروازها را چک کنید. ممکن است در بعضی از ساعات قیمت بلیط هواپیما بسیار پایین تر از اوقات دیگر باشد. عدم استقبال از یک مسیر خاص، ارائه تخفیفات ویژه و موارد دیگر در ارزانی بلیط تاثیرگذار است. 

 

بلیط چارتر بخرید

بلیط های هواپیما در دو دسته سیستمی و چارتر عرضه می شود. معمولا بلیط های چارتر از نوسان قیمت بیشتری برخوردارند. این نوسانات در اکثر اوقات به نفع مشتری تمام می شود علی الخصوص که مسیری مورد استقبال واقع نشد و صندلی هواپیما خالی مانده باشد. در این صورت می توانید بلیط هواپیما را با قیمتی بسیار منصفانه خریداری کنید. 


از وب سایت های معتبر خرید کنید

یکی از بهترین راهکارهای خرید بلیط هواپیما ارزان، مراجعه به وب سایت هایی است که سالها در این زمینه تجربه کافی داشته و با همکاری ایرلاین های مختلف می توانند ارزانترین و با کیفیت ترین بلیط ها را ارائه دهند. تیک بان یکی از معتبرترین و جامع ترین سایت های گردشگری است که در ارائه انواع بلیط سفر مانند بلیط قطار و اتوبوس نیز فعال است که می تواند ارزانترین بلیط ها را در اختیار مسافران قرار دهد. 

 

بلیط لحظه آخری بخرید

معمولا شرکت های هواپیمایی بلیط هواپیما را سه هفته قبل از پرواز با تخفیف عرضه می کنند. اما برای این که بتوانید نهایت تخفیف را داشته باشید، بهترین راه خرید بلیط لحظه آخری است. در ایام کم سفر سال می توانید این نوع بلیط ها را با قیمت های باورنکردنی تهیه کنید. زمان خرید بلیط لحظه آخری 72 ساعت قبل از پرواز می باشد. 

 

قیمت ها را در سایت های مختلف مقایسه کنید

برای دستیابی به ارزان ترین بلیط هواپیما بهتر است به چند سایت گردشگری مراجعه کنید. سپس با مراجعه به بهترین وب سایت بلیط خود را رزرو کنید. با مراجعه به وب سایت های مختلف، کاملا مشخص می شود که تیک بان با ارائه باکیفیت ترین بلیط هواپیما مناسب ترین قیمت ها را پیشنهاد می دهد. 

چه نکاتی در خرید بلیط هواپیما مهم هستند؟

به نوع بلیط توجه کنید

در هنگام رزرو بلیط هواپیما نوع بلیط را در نظر داشته و درباره آن اطلاعات کامل کسب کنید. به طور مثال از قوانین بلیط سیستمی و چارتر اطلاع داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بدانید چه کاری انجام دهید. بلیط های چارتر غیر قابل استرداد هستند. بنابراین اگر از سفر خود اطمینان دارید آن را رزرو کنید زیرا در صورت لغو مبلغ شما سوخت می گردد.

 

تیک بان بهترین گزینه برای خرید بلیط سفر

تیک بان با سالها تجربه و با همکاری 900 ایرلاین داخلی و خارجی توانایی ارائه ارزانترین بلیط هواپیما را با حفظ کیفیت دارد. همچنین تمامی مسیرهای ریلی و زمینی را تحت پوشش قرار داده و با ارائه تخفیفات شگفت انگیز شما را در رزرو بلیط سفر خود چه با هواپیما باشد چه قطار یا بلیط اتوبوس یاری می کند و با پشتیبانی 24 ساعته در تمامی طول هفته هرگونه سوال و یا مشکل مسافران را پاسخگو می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل