بازدید 7247
۸
ربیعی:

قطع یارانه شامل طبقات متوسط و پایین نمی‌شود

من آمار دقیق افرادی که یارانه آن‌ها قطع خواهد شد در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم، اما قطع یارانه‌ها قطعا شامل طبقات متوسط و پایین نمی‌شود و عدد ۳۰ میلیون نفر مدنظر ما نیست. اجرای تصمیم مجلس به زمینه‌های اجتماعی نیاز دارد و الان زمینه برای قطع یارانه سه دهک فراهم نیست.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 18 September 2019
سخنگوی دولت با بیان این که یارانه افرادی که در سال درآمد بالای میلیاردی دارند حذف می‌شود گفت: قطع یارانه‌ها شامل قطعا طبقات متوسط و پایین نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت درباره آخرین تصمیمات برای قطع یارانه ثرونمندان اظهار کرد: یارانه حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار نفر که درآمد بالای میلیاردی در سال دارند قطع می‌شود. برای شناسایی این افراد کار دقیقی انجام شده است و مجموعه هزینه‌هایی که دارند و شاخص‌های همچون خودرو، مسکن و هزینه‌های خانوار مدنظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: من آمار دقیق افرادی که یارانه آن‌ها قطع خواهد شد در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم، اما قطع یارانه‌ها قطعا شامل طبقات متوسط و پایین نمی‌شود و عدد ۳۰ میلیون نفر مدنظر ما نیست. اجرای تصمیم مجلس به زمینه‌های اجتماعی نیاز دارد و الان زمینه برای قطع یارانه سه دهک فراهم نیست.

سخنگوی دولت با اشاره به این که حذف یارانه ثروتمندان از اول مهر اجرایی می‌شود تصریح کرد: من مجددا تاکید می‌کنم طبقات متوسط مطمئن باشند که ما تصمیم غلطی نمی‌گیریم که تاثیر منفی بر درآمد آن‌ها داشته باشد پایگاه اطلاعاتی ایرانیان بسیار دقیق بوده و اطلاعات دقیقی در آن ثبت شده است و با آرامی در این زمینه حرکت کردیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۸
پس خدا را شکر ما در زمره مرفهین بودیم و خبر نداشتیم!!
طبقه متوسط هم داریم؟
چقدر در این مملکت افراد ضعیف و فقیر داریم که من کارمند مستاجر در طبقه متوسط و پایین قرار نگرفته ام؟!
پس چرا یارانه من کارگر سه ساله قطع شده؟
يارانه اينجانب چند سال هست قطع شده است، اين در حالي است كه من در يك منطقه ضعيف تهران مي‌نيشنم، من ثروتم هستم، اين در حالي است در مناطق بالا تهران با سرمايه ميلياردي هنوز يارانه مي‌گيرد.متأسفانه دولت در تشخيص ثروت عاجز است. من فكر پايگاه اطلاعات ايران كامل و دقيق باشد.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
شهروند گرامی : یارانه شما به دلیل ضعف شدید املای فارسی قطع شد
البته خدارو شکر که بعضی ها هاشیه را نادیده گرفته اند و به متن پرداخته اند یعنی توجهی به چندر غاز های چند هزار ملیاردی ندارند و در عوض چسبیده اند به این 44500 تومن بسیار عظیمی که بسیاری ازاین مردم آنرا پایمال کردند و نگذاشتند بین دو تا آیینه موازی که چند صد هزار ملیارد گیرشون بیاد....
پس منه کارمند با حقوق 2 میلیونی در سال 94 ثروتمند بودم که یارانه ام قطع شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار