بازدید 8477

طرح عزل مسئولانی که خانواده آنها خارج ازکشور هستند

کد خبر: ۹۲۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 18 September 2019

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:قطعا در مجلس احکام قوی به طرح بازگشت خانواده مسئولان اضافه می‌شود تا در صورتی که مسئولان مشمول طرح از سمت خود استعفا ندهند، دستگاه‌ها موظف به عزل آنها شوند.

به گزارش «تابناک»، سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح دو فوریتی الزام بازگشت خانواده مدیران و مسئولان از خارج از کشور، اظهار داشت: تاکنون جمعی از نمایندگان این طرح را امضاء کرده اند و همچنان امضاهای این طرح در حال افزایش است.

وی با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان مجلس مخالف طرح مذکور هستند، تصریح کرد: این نمایندگان به ما انتقاد می کنند که طرح بازگرداندن خانواده مسئولان از خارج از کشور، حقوق شهروندی و آزادی اجتماعی آنان را سلب می کند در حالی که ما به هیچ وجه به دنبال این کار نیستیم و صرفاً می خواهیم مسئولان نظام خود را مدیریت کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: حرف ما این نیست که خانواده و فرزندان مسئولان به خارج از کشور نروند بلکه می‌گوییم که در صورت زندگی و تحصیل خانواده‌هایشان در خارج از کشور، آنها دیگر نمی توانند مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.

نقوی حسینی با بیان اینکه مسئولان ما باید نسبت به سرزمین و ملت خود تعصب داشته باشند و در همین آب و خاک زندگی و فعالیت کنند، ادامه داد: در صورتی که طرح مذکور در مجلس شورای اسلامی رأی آورد، مدیران نظام در تمام سطوح، سه ماه فرصت دارند که فرزندان و خانواده خود را ملزم کنند که به ایران بازگردند اما اگر این اقدام را انجام ندهند، باید از سمت خود استعفا دهند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با اشاره به اینکه برخی از مسئولان همه اعضای خانواده خود را به خارج از کشور فرستاده اند که زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست، خاطرنشان کرد: قطعا در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس احکام قوی به این طرح اضافه می‌شود تا در صورتی که این مسئولان از سمت خود استعفا ندهند، دستگاه‌ها موظف به عزل آنها شوند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۲۳
کسی که عرقی به وطن ندارد نباید مسئولیت کشورداری را به آن واگذار کرد .
مسئولی که همه خانوادۀ خود را به خارج از کشور فرستاده ، محکم کاری کرده .
یعنی این رو آقایان تشخیص نمی دهند ؟
این قانون بسیار خوب است چرا که در شرایط فعلی ایران، فرستادن خانواده به خارج و خود برای کار و پول در آوردن در ایران ماندن معنای کمتر از خیانت ندارد چرا که اساسا این فرد نه تعلق خاطری به ایران دارد و نه امیدی به آینده ایران. حال سوال بزرگ این است چرا مقامات ارشد نظام تاکنون به این موضوع ورود نکرده اند؟
وقتی فرزندان ویا خانواده مدیران رده بالای کشور درکشورهای بزرگوبا امکانات رفاهی کامل زندگی میکنند ویا تحصیل میکنند دغدغه ای برای زندگی ملت ندارند ویا بگفته ای برای خانواده های ملت دل نمیسوزانند بنا براین ما نیاز بمدیری داریم شرایط زندگی ملت حس کنند ودلسوزانه خدمت کنند
حالا اگر خود نمایندگان بچه هایشان خارج بودند چی؟
طرح بسیار خوبی است
دستشون درد نکنه
با این طرح حسابی مارو خنداندند.
خیلی وقت بود اینقدر نخندیده بودیم.
اینجوری که طرح دادند اکثر مدیران و مسئولان باید بر کنار شوند

حالا گذشته از جوک بودن طرح گیریم که این اتفاق افتاد. با بیت المال و باورهای به هدر رفته مردم چه خواهند کرد؟
نکنید این کار را ؛ کشور به تعطیلی کشیده میشود.
شتر در خواب بیند پنبه دانه
این چه طرحی است؟ هر کسی می تواند برای زندگی خودش و حداکثر همسرش تصمیم بگیرد. حال اگر فرزند کسی بخواهد جای دیگری زندگی کند چه ربطی به پدر دارد؟
پسر نوح با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد....
تمنا ميكنم از صندوق بيت المال به اين به اصطلاح مسئولين مساعدت فرمايند تا خود بزرگوارشان هم به خانواده محترمه بپيوندند و به اين ترتيب ملت ايران از شر اين اشخاص خلاص شوند.
احسنت
الكيه
خیلی عالی، نمی شه که هم خدا رو خواست هم خرما، هر مسئولی که دوست داره خانواده اش در خارج از کشور زندگی کنه اشکال نداره ولی باید از مسئولیتش استعفاء بده ، احتمالا اینها به مدیریت خودشون مطمئن نیستند والا خانواده و فرزندانشون رو به خارج از کشور نمی فرستادند، این نظام مسئولینی رو می خواد که با جون و دل در خدمت نظام و مردم باشند نه اینکه دغدغه شون خانواده و فرزندان و فرستادن پول و تامین اونها در خارج از کشور باشه .
مرد باشید و این طرح رو تصویب کنید.
خدا به مسولین ما خیر بدهد
زنشان خارج
بچه خارج
پول و ساختمان خارج
اونوقت اون کشور های بهشت مانند رو ول می کنند
به خاطر خدمت به من و شما میان اینجا
خدا به مسولین ما خیر بدهد!
به نظر من نباید اساسا به فردی که خانواده یا یکی از اعضای خانواده اش در آمریکاست مسئولیتی داد و اگر مسئولیتی دارد باید برای همیشه برکنار شود مگر میشود مردم مرگ بر آمریکا بگویند و بعد عده ای در آمریکا جا خوش کنند و دلارهای کشور را ببرند و در کشور شیطان بزرگ سرمایه گذاری کنند
مطمئن و با اطمینان عنوان میکنم که این لایحه یا طرح رأی نمیاورد،و جز اطلاف وقت دست آوردی ندارد
این طرح بسیار عالی است و چنانچه واقعا اجرا شود مردم اندکی به دولت، مجلس و شوراها خوشبین تر خواهند شد. این اقدام، اول راه یکی شدن با مردم است و لازمه مسئول و مدیر بودن.
اگر خیلی نگران حقوق شهروندی و آزادی اجتماعی آنان هستند، لااقل زندگی در انگلیس، کانادا و آمریکا را ممنوع کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ازین مجلس حامی این دولت این مصوبات در نخواهد آمد
امیدواریم مجلسیان این مصوبه را در دوره بعد تصویب کنند تا آنانی که فرزندان و بستگانی در خارج ایران به ویژه کشورهای دشمن دارند حق مدیریت در هیچ ارگان کشوری و دولتی را نداشته باشند.
زوده چرا عجله میکنین
این طرح به نفع کشور نیست.
برخی مسئولان مجبور می شوند پولهایی که خارج می کنند را دست غریبه بسپارند و احتمال از بین رفتن چند هزار میلیارد پول حلال افزایش می یابد.
بعلاوه با چه مکانیزمی می توان گفت فلان فرد مقیم خارج است؟
مجبور می شوند هر فصل بیایند و بروند و باز هم همان پولها می رود در جیب ایرلاین های خارجی!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار