بازدید 3090
گزارش

بنیادی فر گزینه ۹۹درصدی قضاوت دربی ۹۰ تهران

محمدرضا اکبریان در بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال ، یک پنالتی استقلال را نگرفت! بنابراین این داور در هفته چهارم قضاوت نخواهد کرد. اشکان خورشیدی، رضا کرمانشاهی و محمد حسین زاهدی فر هم هنوز تست آمادگی جسمانی داوران را پشت سرنگذاشته اند و مجوز قضاوت نگرفته اند. پیام حیدری و اکرمی هم در ایران حضور ندارند.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰ 18 September 2019

موعود بنیادی فر به احتمال ۹۹ درصد دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر را قضاوت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، موعود بنیادی فر به احتمال ۹۹ درصد نودمین دیدار استقلال و پرسپولیس را قضاوت خواهد کرد. اگرچه هنوز اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر اعلام نشده، اما وقتی نگاهی به فهرست داورانی می‌کنیم که شانس قضاوت در دربی را دارند مشخص می‌شود که بنیادی فر بهترین گزینه است. سید علی بازی پرسپولیس و صنعت نفت را سوت زد.

محمدرضا اکبریان بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال را قضاوت کرد (یک پنالتی هم برای استقلال نگرفت!) بنابراین این دو داور در هفته چهارم قضاوت نخواهند کرد. اشکان خورشیدی، رضا کرمانشاهی و محمد حسین زاهدی فر هنوز تست آمادگی جسمانی داوران را پشت سرنگذاشته اند و مجوز قضاوت نگرفته اند. پیام حیدری و اکرمی هم در ایران حضور ندارند.

از سویی دیگر عملکرد خوب بنیادی فر در قضاوت‌هایی که انجام داده و از داوران بین المللی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود کمیته داوران را مجاب کرده که او را برای قضاوت بازی استقلال و پرسپولیس انتخاب کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر