بازدید 7468
۴
گزارش

زمان دربی۹۰ تغییر کرد؛ قانون۹۰به۱۰ هم اجرا نمی‌شود!

این مسابقه به میزبانی استقلال می‌باشد که در این مسابقه سهیمه ۵۰ درصدی به تماشاگران هر تیم اختصاص یافته است این در حالی است که پیش از این و طبق ادعای مدیران سازمان لیگ ، قانون ۹۰ به ۱۰ در مورد تماشاگران تیم‌های میزبان و مهمان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 17 September 2019

تغییر ساعت دربی ۹۰ پایتخت؛ دقایقی پیش توسط مقامی غیر فوتبالی اعلام شد تا ادعای مسوولان سازمان لیگ درباره اجرای قانون 90-10 هم توسط این مرجع امنیتی وتو شود.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق آخرین تصمیم گیری، برخلاف اعلام های قبلی فتاحی سهمیه ۵۰ درصدی به تماشاگران دو تیم اختصاص یافت و بازی هم راس ساعت چهار بعدازظهر آغاز خواهد شد. معاون امنیتی ـ. انتظامی استانداری تهران از تغییر ساعت بازی دربی به ۱۶ و اختصاص سهمیه ۵۰ درصدی به تماشاگران دو تیم خبر داد.

به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی در مورد نودمین دربی اظهار داشت: زمان بازی استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۴۵: ۱۸ به ۱۶ تغییر یافت. وی در مورد زمان برگزاری بازی بیان کرد: شهرآورد نود دو تیم استقلال و پرسپولیس یکشنبه ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقه به میزبانی استقلال می‌باشد که در این مسابقه سهیمه ۵۰ درصدی به تماشاگران هر تیم اختصاص یافته است این در حالی است که پیش از این قانون ۹۰ به ۱۰ در مور تماشاگران تیم‌های میزبان و مهمان اعمال می‌شد.

زمان دربی۹۰ تهران تغییر کرد؛ قانون۵۰-۵۰ اجرا می‌شود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یعنی حتی نمیتونن یه مسابقه فوتبال را طبق استاندارداهای بین المللی و بصورت نرمال و سروقت برگزار کنن. آنوقت دم از مدیریت کشور و دنیا و منظومه شمسی میزنن
مقام امنیتی که از تماشاگر فوتبال هم می ترسد و ساعت و تعداد تماشاگران را هم تغییر می دهد !
واضح است این تغییرات دلایل سیاسی و امنیتی دارد.
و در بازی برگشت یادشان میفتد که باید قانون را رعایت کنن جمع کنین لنگی بازی رو حتی تو تابناک که از همه بدتری لنگ سه اتیشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر