بازدید 11602

انتقاد پگاه آهنگرانی از اظهارنظر بازیگران درباره همه‌چیز

کد خبر: ۹۲۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 17 September 2019

پگاه آهنگرانی در گفتگویی تازه به انتقاد از بازیگرانی که در فضای مجازی درباره هر چیزی اظهارنظر می‌کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، پگاه آهنگرانی این روزها در فضای مجازی فعالیتی ندارد و درباره چیزی هم اظهارنظر نمی‌کند. او که چند سال پیش از بازیگران فعال در این میدان بود می‌گوید: « خیلی وقت است که نه در فضای مجازی‌ هستم. نه از کسی حمایت کرده‌ام نه حرفی زده‌ام.» او می‌گوید این‌ رفتار از سر ترس نیست: «این از سر ترس نیست زیرا حمایت از چهره‌های سیاسی ترسی که ندارد هیچ، اتفاقاَ بعدا امتیازاتی هم می‌توانی بگیری.»

آهنگرانی در بخش دیگری از این گفتگوی تصویری با خبرفوری می‌گوید: «مگر ما که هستیم و چه برتری‌ نسبت به دیگر مَردم داریم که باید راجع به همه‌چیز نظر دهیم؟»

او کمپین‌هایی که بازیگران راه می‌اندازند را هم بی‌فایده می‌داند، چون مردم واقعا به آن احساس نیاز نکرده‌اند و فقط به دلیل هواداری از یک بازیگر به آن‌ پیوسته‌اند، پس در نهایت عمر کوتاهی هم خواهد داشت.

بازیگر «دختری با کفش‌های کتانی» همچنین از احساس توهمی گفت که بازیگران در نتیجه داشتن چند میلیون فالوئر در فضای مجازی پیدا می‌کنند: «بازیگران فکر کرده‌اند چون چند میلیون فالوئر دارند حق دارند راجع به همه چیز حرف بزنند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۵
دموکراسی یعنی بتونی بدون ترس حرفها و نظرات شخصی خودتو بیان کنی اما و اگر نداره
احسنت به این هنرمند فهیم .
این هم یک اظهارنظر است که پیام صریح و روشنی دارد. در مورد یک موضوع خاص هم نیست خیلی هم فراگیر است.
دو کلمه حرف حساب زده.
آی خدا امواتت رو بیامرزه. اصلا مگه یک فرد می تونه در تمام حوزه ها صاحب نظر و دارای آگاهی باشه و بتونه انتقاد کنه. اتفاقا انسانهای دارای تعادل شخصیت فقط در حوزه تخصصی خودشون اظهار نظر می کنند. چه معنی داره فردی که فقط بین مردم مشهور شده بیاد در خصوص سیاست اقتصاد جامعه شناسی فرهنگ دین و مذهب و.... ژست روشنفکری و متخصص بخودش بگیره و اظهار فضل کنه.
آفرین.خداکنه دیگر بازیگران هم به این ظرفیت برسن.
از موقعی که بازیگران هالیوودی مثل رابرت دنیرو و... از ترامپ انتقاد کردند, برخی از بازیگران سینمای ایران نیز احساس کردند باید از این دست اظهار نظرها در عالم سیاست و مسایل اجتماعی و... بکنند اما آقای رابرت دنیرو با پنجال سابقه بازیگری کجا و این بازیگرای تازه به دوران رسیده سینمای ما کجا و از همه مهمتر سوژه ای مثل ترامپ کجا. اگر دنیای فضای مجازی و این رسانه های فراوان که امروز در دست همه هست نبود و مثل بیست سی سال قبل باید یه بازیگر خیلی خیلی تلاش می کرد تا خودی نشان بدهد و دیگران و مردم بتوانند او را ببینند, نبود مردم هیچکدام از این بازیگران را هرگز نمی شناختند و اصلا هنرپیشه شدن به این راحتی ها نبود در دنیا, لکن به لطف اینستا و تلگرام و.... امروز هر کسی به خودش اجازه می ده در مورد هر موضوعی اظهار نظر بکنه و ایضا سلبریتی ها دیگر گوی رقابت را از همه ربوده اند. سلبریتی فکر می کند او پدیده ای فوق العاده برتر است که دیگر پدیده ها در دنیا پایین دست او قرار دارند بنابر این او می تواند بیشتر مواقع در رابطه به آنها توصیه های عجیب و غریب بکند و پند اندرز بدهد در عین حالی که در دنیای بازیگران و سلبریتی ها هستند افراد فرهیخته ای که خود را کارشناس هر موضوع و پدیدهای نمی دانند و لاجرم اظهار نظر هم به این راحتی ها نمی کنند به نظرم باید بسیاری از افراد دسته اول را به خویشتن داری دعوت کرد چرا که گفته اند : سینه باغی است که گلشن شود از خاموشی / دل چراغی است که روشن شود از خاموشی.
خانم محترم هر کسی حق داره راجع به مسائلی که زندگیش رو تحت الشعاع قرار می ده اظهار نظر کنه.
حرفش درسته (ولی اگر بخوای بهتر دقیق بشی باید دید در پاسخ به چی اینو گفته که موضعش بهتر معلوم بشه) و ایا خودش عمل می کنه به حرف خودش. هر کس باید راجع به چیزی که ازش اطلاع داره اظهار نظر کنه.
زنده باد این بازیگر حقگو....واقعا این حرفش خودش میلیون ها تایید ( لایک) داره..... منم خسته شدم از این اظهارنظرهای نابجا، نسنجیده و توخالی این بیسوادها که توهم خرد دارند.
نه تنها بازیگران بلکه همه حق دارند در مورد همه چیز حرف بزنند. شنونده باید عاقل باشد و گوینده مسولیت پذیر
آفرین بر این دیدگاه واقع گرایانه.
اظهار نظر در هر موردی حق شهروندی تمام مردم می باشد و هیچ کس نمی تواند این حق را محدود یا سلب نماید.
پاسخ ها
یک دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
اصلا از اصول تربیتی است که یک انسان باید یاد بگیرد در اموری اظهار نظر کند که در آن مورد صاحب اطلاع و آگاهی است. و این مورد که شما فرمودید کاملا اشتباه است
سلام این حرف ها از کسی که در همین اغتشاشات، خودش جزئی از جریان بوده تعجب برانگیزه. شنیده شد که ابراز تمایل کرده برگرده ایران، چون اونجا درآمد خوبی نداره. بنظرم این سخنان با هدف خاص بیان شده است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر