بازدید 2803
نماینده مجلس:

آقایان سیاسی قسم تان می‌دهم، دست از سر ورزش بردارید

کد خبر: ۹۲۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 16 September 2019

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاسیون باید از ورزش حمایت کنند، گفت: ما سیاسیون وظیفه حمایت از ورزش را داریم، اما حمایت ما دخالت در ورزش نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدمهدی زاهدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به استعفای امیری خراسانی (مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان) اظهار کرد: سیاسی کارها، شما را قسم می‌دهم دست از سر ورزش بکشید و دخالت بیجا و بجا در ورزش نکنید. وی با بیان اینکه سیاسیون باید از ورزش حمایت کنند، افزود: ما سیاسیون وظیفه حمایت از ورزش را داریم، اما حمایت ما دخالت در ورزش نیست. دخالت‌ها از همان صدر (فدراسیون) تا استان‌ها به ورزش ضربه زده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان کرمان پتانسیل زیادی در تربیت نیرو‌ها و مدیران دارد، اظهار کرد: ورزش به صورت پدیده اجتماعی و با زندگی مردم عجین شده، اما در کشور ضعف بزرگی در باشگاه داری داریم و مدیریت ما علمی و آکادمیک نیست.

زاهدی خطاب به مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان در زمینه توجه به ورزش همگانی و بانوان تصریح کرد: باید رشته‌های مدیریت باشگاه داری را ایجاد کنیم. بسیاری از مشکلات حوزه ورزش به دلیل عدم ورود آکادمیک است و باید باشگاه داری حرفه‌ای را در کشور راه بیندازیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار