بازدید 9078
۷
کارشناسی داوری

مظفری: پنالتی دیاباته و کارت قرمز اسماعیلی محرز بود!

کارت زرد دوم حتما باید داده می‌شد، چون با بی پروایی خطا را انجام داد و جریمه بی پروایی کارت زرد است. این صحبت که چون بازی بعدی دربی است و داور باید مماشات کند، غیرقابل درک است؛ چه برای استقلال و چه پرسپولیس.
کد خبر: ۹۲۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 16 September 2019

نوید مظفری کارشناس داوری اعتقاد دارد یک پنالتی برای استقلال در این بازی دیده نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، قضاوت محمدرضا اکبریان در بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان جنجال‌های بسیار زیادی را به وجود آورد. آبی‌ها اعتقاد داشتند که داور یک پنالتی آن‌ها را نگرفته، گل صحیحشان را مردود کرده و باعث محرومیت بی دلیل فرشید اسماعیلی هم شده است. در همین خصوص نوید مظفری نظرات خود در خصوص سه صحنه مهم این بازی را در اختیار ورزش سه قرار داده است:

در مورد بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان باید به سه صحنه داوری مهم این مسابقه اشاره کنم. اولی در دقیقه ۲۴ زمانی که بازیکن شماره دو مسجدسلیمان، شیخ دیاباته را درون محوطه جریمه می‌گیرد و سرنگون می‌کند که این خطا از چشم داور دور ماند و او حتما باید پنالتی می‌گرفت.

صحنه دوم به دقیقه ۵۷ مربوط می‌شود که استقلال توسط تبریزی گلی را می‌زند. مهاجم استقلال اول روی مدافع خطا می‌کند و به خاطر همین خطا موقعیت گل به دست می‌آورد. تشخیص داور در این صحنه درست بود و گل استقلال باید مردود می‌شد.

صحنه آخر مهم این بازی به کارت زرد دوم شماره ۸ استقلال فرشید اسماعیلی مربوط می‌شود. اینجا جای بحثی نیست، کارت زرد دوم حتما باید داده می‌شد، چون با بی پروایی خطا را انجام داد و جریمه بی پروایی کارت زرد است. این صحبت که چون بازی بعدی دربی است و داور باید مماشات کند، غیرقابل درک است؛ چه برای استقلال و چه پرسپولیس.

مظفری: پنالتی دیاباته و کارت قرمز اسماعیلی محرز بود!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
جناب آقای نوید مظفری ... داور عزیز ... دقت کن ... آقای اسماعیلی توپ رو میزنه نه پای حریف رو ...
دروغ بگین ..................مهم نیست
پس باز هم 2 امتیاز ازمون گرفتن!
داوریها همیشه به ضرر استقلال و به سود تیم حکومتی و وزارتی پیروزی تهران است‌. اگر تیم استقلال قبل انقلاب تاج نبود و طیف تحصیلکرده و اپوزیسیون اغلبا طرفدارش نبودند، اینقدر مورد بی مهری قرار نمیگرفت.
فایده نداره احتمالا باید شاهد قهرمانی پنجم و ششم و هفتم و....تیم حکومت باشیم
به خدا خجالت آوره
مظفر خان عینک بزن چشات ضعیفه
خوبه که صحنه اون خطا الان در شبکه های اجتماعی هست. اسماعیلی فقط توپ را زده و اصلا برخوردی با بازیکن نداشته و کارت زرد کاملا نا عادلانه داده شده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان