بازدید 3970
۱
گزارش

الاهلی بخاطر غرامت۲۱میلیاردی برانکو، حکم اخراج را امضانکرد

یکی از مدیران باشگاه الاهلی در مصاحبه تلویزیونی با شبکه ورزش عربستان اعلام کرد که برانکو از الاهلی به فیفا شکایت کرده و خواستار غرامت مالی شده است. مبلغ فسخ قرارداد برانکو ۷ میلیون ریال سعودی (نزدیک به ۲۱ میلیارد تومان) است.
کد خبر: ۹۲۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 16 September 2019

حسام القحطانی، خبرنگار سعودی خبر داد که رئیس باشگاه الاهلی عربستان حکم اخراج برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیمش را امضا نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس باشگاه الاهلی در شرایط کنونی در حال تامین پول فسخ قرارداد برانکو است و زمان می‌خواهد تا جایگزین مناسب پیدا کند به همین خاطر برانکو فعلا ماندنی است. روز گذشته منصور بن مشعل، مدیر تیم الاهلی بعد از باخت الاهلی مقابل الوحده اعلام کرد که برانکو به خاطر کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس روز گذشته بعد از کمتر از دو ماه مربیگری در الاهلی عربستان از سمتش برکنار شد. امروز ولید الفراج یکی از مدیران باشگاه الاهلی در مصاحبه تلویزیونی با شبکه ورزش عربستان اعلام کرد که برانکو از الاهلی به فیفا شکایت کرده و خواستار غرامت مالی شده است. مبلغ فسخ قرارداد برانکو ۷ میلیون ریال سعودی (نزدیک به ۲۱میلیارد تومان) است.

الاهلی بخاطر غرامت۲۱میلیاردی برانکو، حکم اخراج را امضانکرد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
جناب برانکو گفتی عربستان هم مثل ایرانه که با ارائه بازی خوب و کمک ویژه فدراسیون و تکیه به دیوار داوران لیگ بتوان سه سال قهرمان شد ...نه داداش آنجا عربستان است و فقط با بازی خوب و گرفتن نتیجه میتوان قهرمان شد و دو آیتم دیگر را شما در دست نداری پس به خود متکی باش هر چند بدعادت شدی و دوست داری داور تو بازی پنالتی های حریف رو نبینه و مال شمارو دو چندان ببینه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار